16.fejezet

581 26 1
                                    

Martinus szemszöge:

Mac-től vettem el a labdát és lepasszoltam Fanninak aki szabadon volt,ő átadta Ádámnak aki berúgta és újabb gól született. Majd egy csattanásra lettem figyelmes. Megfordultam és láttam, hogy Luca a földön fekszik. 

-Luca!-szóltam majd oda rohantam hozzá. Nem reagált semmit csak feküdt.- Luca. Kelj fel,Luca. Beni segíts. Nem reagál semmire.-mondtam majd Beni odakocogott hozzánk. A többiekkel együtt. Fanni is ide ért aki először lesokkolódott, majd nagyon megijedt és sírni kezdett.

-Mac.-szóltam neki majd vette a lapot átölelte Fannit és kicsit távolabb vitte, elkezdte nyugtatni. Beni megnézte Lucát rázogatta és beszélt hozzá. Azonban nem volt semmi változás.

-Gyere, hozd a kocsihoz én viszem a kulcsot.-mondta nekem majd elrohant. Megfogtam Lucát, egyik kezemet, a térde alá helyeztem a másik kezemmel a hátánál tartottam őt. Majd felálltam és elindultam vele a szürke ford-hoz. Olyan kis könnyű a kezemben a hercegnőm mint egy kis pihe. Ide ért Beni is. Gyorsan kinyitotta az autót majd elhúzta a hátsó ajtót. Lefektettük Lucát az ülésekre. Én hátul maradtam Lucával és a kezét szorongattam. Remélem, hogy rendbe jön.

-Tinus, semmi furát nem vettél észre Lucán tegnap óta?-kérdezte Beni.

-Semmi különöset. Csak ma igen csak nehezen akart felkelni,nagyon álmos volt. Amikor felébresztettem vissza akart aludni. 

-Majd, ha vissza megyünk nézz körül a szobájában, hogy nem e találsz valami furát.

-Rendben.-mondtam majd oda értünk a kórházhoz. Megfogtam Lucát és a sürgősségi felé vettük az irányt. Lucát felfektették egy hordágyra és megvizsgálták. 

-Önök, maradjanak kint.-mondta az ápoló. 

-Figyelj Tinus, vissza mennél most és ellenőriznéd a szobáját? Addig én itt maradok, mást nem tudunk tenni mint várakozni.-mondta Beni szomorúan.

-Ha van valami hívj fel. Amilyen gyorsan tudok jövök vissza.-mondtam.

-Rendben.-mondtam majd elindultam a kijárat felé vissza a nyaralóhoz.Nincs messze. De mi lehet Lucával? Mi történhetett vele? 

Oda értem a nyaralóhoz majd bementem a lányok szobájába. Még mindenki a pályán volt így gyorsan áttudom nézni a dolgokat.

Megnéztem az ágyát, a szekrényét, a telefonját oda raktam az ágyra, hogy majd elviszem neki. Az asztalhoz léptem. Ott volt 2 üveg. Az egyiken 'Luca' a másikon 'Fanni' név szerepelt. Luca üvege mellett volt valami fehér por. Ebben csak az volt az érdekes, hogy az asztalon nagy rend uralkodott és tisztaság. Ezt lefényképeztem. Rossz előérzetem van. Majd elővettem a csengő telefonom. 

-Szia Beni. Van valami hír Lucáról?-kérdeztem aggódva

-Igen. Most beszéltem az orvossal. Lucának ki kellett mosni a gyomrát. Valami vízben oldódó anyagot találtak a szervezetében.-mondta Beni

-Hogy mit?!?-kérdeztem teljesen kiakadva

-Igen. Most még nincs eszméleténél,majd belehet hozzá menni. Hozz neki ruhát,meg tisztálkodó szereket. Pár napig bent tartják majd.

-Rendben, megyek ahogy tudok.-mondtam majd kinyomtam a hívást. Az ajtó előtt egy újabb levél volt. 

Luca cicának.-Már megint az a gyökér Gergő.

Lucácska megmondtam, hogy az enyém leszel. Remélem, már megjön az eszed amikor kijössz a kórházból. Hogy ízlett a narancs lé? Egy jó tanács: legközelebb zárd be az ajtótokat! Nehogy, valami illetéktelen menjen be.Jobb, ha vigyázol és nem mondasz nekem ellent. Vagy ennél rosszabb dolgok jönnek. Mint egy kis szédülés és fejfájás.Ha kérsz még egy kis drogot, fordulj hozzám bizalommal. Jobbulást: Kovács Gergő

Az a buzi gyerek tett valamit Luca italába?! Most lett elegem ebből a gyerekből. Elindultam a recepcióra. Az udvaron átvágva találkoztam Mac-el és Fannival. 

-Tinus!! Fanni hogy van??-faggatott Fanni. Neki nem akartam elmondani még a dolgokat.

-Nem tudom, hogy mi van vele. De össze készítenél neki egy táskát? Tudod ruhák, tisztálkodószerek,törölköző, papucs. Pár napra kell.

-Olyan sokáig bent lesz?-mire fejem lehajtva bólintottam.-Mindjárt hozom a táskát.-majd elszaladt Fanni.

-Na mi van Lucával?-kérdezte Mac, még jó hogy mindig tudja mikor hazudok.

-Kimosták a gyomrát.A szobájában az üvege mellett fehér port találtam. Nézd-mutattam meg neki a képet.-Aztán megint jött egy levél Gergőtől. Drogot tett Luca innivalójába, de csak azért mert velem van. Most meg pár napig kórházban lesz miattam. Miattam szenved. Ennek véget kell vetnem. -mondtam majd elindultam a recepció felé. Olyan 22 év körüli lány ült a pult mögött.

-Szia miben segíthetek?-kérdezte kedvesen.

-Az egyik vendég szoba számát szeretném megtudni.

-Vendég neve?

-Kovács Gergő.

-Itt is van. A 301-ben lakik.

-Itt van most?

-Igen. Úgy egy órája jelentkezett be.

-Köszönöm.-mondtam a csajnak.

Végig haladtam a folyosón majd megálltam Fanniék szobája előtt.  Pont akkor jött egy nagy edző táskával. 

-Tessék.-adta át nekem a táskát.-Bele raktam a telefonját is. Jobbulást neki.-mondta elkeseredve Fanni.

-Köszönöm és Fanni rendbe fog jönni.-mondtam neki majd megöleltem. Majd elindultam a 301-es szoba felé.

-Tesó nem arra van a kijárat.-mondta Mac.

-Még mielőtt elmegyek hozzá, van egy elintézni valóm.-mondtam idegesen majd elindultam.

 Megbánja még, hogy Lucával szarakodik.Leraktam a táskát a fal mellé, majd bekopogtam. Az a szarházi nyitott ajtót.

A Foci Tábor /Befejezett/Kde žijí příběhy. Začni objevovat