4.fejezet

724 24 1
                                    

Leraktuk az ágyra a cuccainkat és kimentünk az ajtón. Az előtérben már várt minket az edző. Magunktól amúgy sem találtunk volna oda az étkezőhöz. Még vártunk pár percet míg a többiek is ideérnek. Amikor ez a küldetés sikerült, a csapat az étkező felé vette az irányt az edző bá vezetésével. Ami mellesleg nem is volt messze, az udvar másik oldalán helyezkedett el.

Miután bejutottunk, leültünk a hosszú asztalhoz. Leült Fanni az asztal szélére én mellé ültem, mellém Peti, velem szembe Martinus mellé pedig Marcus ült. Reggelire rántottát kaptunk. Miután hamar elfogyasztottuk az ételt, utána vissza sétáltunk és kezdődhetett a bemutatkozás.

-Na ki kezdi?-kérdezi az edző miután leültünk.-Jó akkor én kezdem.-vállalta be a bemutatkozás kezdését.

-Kovács Benjámin vagyok, csak 23 éves vagyok szóval tegezettek nyugodtan. Leginkább Beninek, Benjinek hívhattok. Csak tudjam hogy nekem szóltok. Ha szeretnétek kérdezhettek.

-Van gyereke?-kérdezte azt hiszem Laura

-Igen van.-mosolyodott el.

-Hány éves?-kérdezte Dalma

-Még csak 3 hónapos.

-Fiú vagy lány?

-Kislány. Ha szeretnétek megmutatom, van kép róla a telefonomon.-mondta majd előhalászta a telefonját és megmutatta nekünk a fiúk csak egy aranyos jelzővel illették a kicsit. Mi persze elolvadtunk tőle, tényleg nagyon aranyos volt.- Ezen a képen az anyukájával van.

-A barátnője, hogy van? 

-Remekül köszönöm, most már a menyasszonyom.-mondta vigyorogva. Mire az 'így kell ezt' mondatokat kapott válaszul.-Jó gyerekek, ne csak rólam beszéljünk. Ki folytatja?

-Én örömmel.-jelentkezett Marcus és Martinus is.

-Ne már tesó.-ütötte vállba Tinus Marcust.-Jól van kezd. Úgy sincs sok mesélni valód.

-Kössz. Na szóval, Marcus Gunnarsen vagyok. 16 éves vagyok, Zalaegerszegen lakunk. Kb 1 hete költöztünk el Budapestről. Gondolom észre vettétek, hogy ez a majom mellettem az iker testvérem Martinus. Rajta kívül van még egy tesóm Emma. A kedvenc csapatom a Manchester United.

-Köszönjük Marcus.-mondta az edző-Martinus folytatnád?

-Persze. Szóval Martinus Gunnarsen vagyok. Ez a gyökér mindent elmondott rólunk. Nekem a kedvenc csapatom a Chelsea. Csatár poszton játszom. Marcus pedig közép pályás amit ő elfelejtett említeni.

-Ja tényleg.- nevetett Marcus

-Jó lapozunk.-mondta Beni- Folytasd Luca!

-Szekeres Luca vagyok, én is Zalaegerszegen lakom.16 éves vagyok én is.10-es vagyok. A kedvenc csapatom a Chelsea Fc.-mondtam

-Te vagy az én lelki társam.-mondta vigyorogva Martinus amit mindenki egy nevetéssel díjazott.-Melyik suliba jársz Luca?

-Az St.Joins-ba. Ti melyikbe fogtok járni?-kérdeztem az ikrektől

-De jó mi is oda.-mondta Martinus. Anyu már beiratott minket.-mondta unottan Marcus. Te jó Isten. Martinus Gunnarsennel fogok egy iskolába járni?

-A-sok vagy B-sek lesztek?

-B-sek.

-Üdv, osztálytársak!-mondtam röhögve

-Komolyan osztálytársak leszünk?-kérdezte izgatottan Martinus

-Igen. Hazudtam én neked valaha?-kérdeztem

-Alig 4-5 órája ismerjük egymást. De a kérdésedre a válaszom. Nem.-amit mindenki egy nevetéssel díjazott.

-Fanni folytatod?-kérdezte Marcus kíváncsiságtól égve.

-Persze. Fanni vagyok és 16 éves. És a kedvenc csapatom a..

_..MANCHESTER UNTITED!!-kurjantotta Marcus.

-Igen az.-nevetett Fanni a többiekkel együtt.

-Gyerekek kicsit feltudjuk gyorsítani a bemutatkozást? Még lenne néhány dolgom a táborral kapcsolatban.-mondta Beni,mire mind egyetértően bólogattunk.

Kovács Maja  vagyok 15 éves.A kedvenc csapatom a Real Madrid.

Betlen Laura vagyok 16 éves. A kedvenc csapatom a  Juventus FC .

Szabó Dóra vagyok 15 éves.A kedvenc csapatom a Mainz Fc.

Bulvár Dalma vagyok 15 éves.A kedvenc csapatom az   Fc Bayern München. 

Bakonyi Norina vagyok 15 éves. A kedvenc csapatom az Fc Barcelona. 

Kosaras Szófia vagyok 16 éves.A kedvenc csapatom a  Liverpool FC .

Horváth Bence vagyok 17 éves. A kedvenc csapatom a Real Madrid. 

Tátor Ádám vagyok 17 éves.A kedvenc csapatom a Juventus FC. 

Varga Gergő vagyok 16 éves.A kedvenc csapatom a Bayern München. 

Győztes Márk vagyok 16 éves.A kedvenc csapatom a Liverpool FC .

Alon Péter vagyok 17 éves. A kedvenc csapatom a Paris Saint-Germain FC PSG. 

Nagy Marcell vagyok 17 éves.A kedvenc csapatom a Atlético de Madrid.     

Hát ez meglehetősen egyhangúnak és gyorsnak tűnt. Miután letudtuk a bemutatkozást és mentünk a szobáinkba kipakolni. Mivel elég nagy szekrényt kaptunk könnyedén elfértünk. Amikor épp a pólóimat pakoltam és Fannival beszélgettem az élet nagy dolgairól, kopogást hallottunk kintről.

-Gyere!-szólt ki az illetőnek Fanni

Mire beléptek az ikrek, Marcus és Martinus.

-Mi jót csináltok?-kérdezte Marcus

-A ruháinkat pakoljuk, ha nem tűnt volna fel.-mondta Fanni nevetve majd kopogtak...



A Foci Tábor /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora