Amy Cooper történetünk egyik főszereplője, egy 17 éves lány, aki nagyon őszinte ,,Ami a szívén, az a száján˝. Szeret mosolyt csalni a barátai arcára és bármit meg is tenne értük. Az új középiskolájában egyből egymásra is találnak Pamela Wilsonnal, aki a legjobb barátnője lesz. Van egy bátyja akit Damien Coopernek hívnak. Az apjuk elhagyta őket, mikor Amy 14 éves volt, emiatt nehezen bízik meg a férfiakban, ezért még nem volt kapcsolata.
Logan West a másik főszereplő. 19 éves. 14 éves korától a nagybátyjánál él. Ő az a típus, aki naponta váltja a nőket. Az iskola egyik legnépszerűbb diákja (hát ki más). Gyerekkorától már sok mindenen ment keresztül így nem csoda hogy néha eléggé bunkó tud lenni(még ha nem is állt szándékában),de hát ha ehhez van hozzá szokva?
Damien Cooper 19 éves. A csajok a lábai előtt hevernek és ő ezzel nagyon is tisztában van. Imádja a kishúgát, Amyt és bármit meg is tenne érte.
Ayden Black 18 éves, ő az a tipikus rendes srác. Jól tanul, kedves és egy álmodozó személyiség.
Pamela Wilson 17 éves hiperaktív lány, aki állandóan mosolyog. Mindig azon agyal, hogy milyen őrültséget csinálhatna. Barátnőjét Amyt is próbálja erre buzdítani csak kevesebb sikerrel.
Jane Anderson 18 éves és egy igazi ribanc, aki nem bír megmaradni egy fiúnál. Minden héten (sőt majdnem minden nap) mással fekszik le. Nagyon beképzelt és szereti mindenbe bele ütni az orrát. Kedvenc időtöltése (persze mikor nincs éppen elfoglalva magával) Sophie Mendest szivatni.
Sophie Mendes egy 17 éves visszahúzódó lány. Nem nagyon beszélget másokkal, jobban szeret a háttérben maradni . Fél, hogy rossz véleménnyel lesznek róla ezért nem mer megnyílni mások felé. Ez nagy részben Jane Andersonnak köszönhető, aki mindennap megnehezíti az életet
Ethan Moore 19 éves, a csapat partyarca. A bulijai feledhetetlenek és híres a merészségéről.
Kolton Ross 18 éves, nincs egy tiszta pillanata se 16 éves kora óta. Ő szokta ellátni a csapatot, de mind ezek ellenére kiválóan sportol. (Kolton aki mindig offon xd)
Noah Adams 20 éves, a csapat legidősebb tagja, bár közel sem olyan érett.
A szereplők a mi elképzelésünk alapján vannak leírva és bemutatva,csak egy alapot adtunk nektek, hogy mi hogy képzeltük el őket, de mindenkinek a fantáziájára bízzuk!! ❤❤ Előlre elnézést az esetleges helyesírási hibákért!😅
YOU ARE READING
Valós(Real)
RomanceÚj város, új élet,ismeretlen emberek. Vajon Amy Cooper hogyan illeszkedik be az új középiskolájába? Méghozzá ha az iskola legdögösebb tanulója szemet vetett rá, pedig csak egy véletlen esemény volt az egész, de mégis megváltoztatta az életét. (18+)...