II.

929 22 0
                                    

Logan szemszöge



Beszélhetnénk??

Azok után, ami köztünk volt ennél többet érdemlek!!

Ugye nem gondoltad komolyan, hogy ennyi volt?!

Basszus legalább válaszolj!!

A francba tudod mit inkább ne is válaszolj!!

Már leszarom.

Miután ki értem a fürdőből és megnéztem a telefonomat, ez fogadott. Vajon melyik lehet? Futott át az agyamon és elkezdtem feleleveníti a történteket.

Tegnap Ethan egy bulit szervezett, és mint mindig én is ott voltam. Leittuk magunkat, mint az állat. Rémlik valami szőke csaj, aki a konyhapulton táncolt. Itt van egy kis kép szakadás, valószínűleg épp felszedni próbáltam, ami úgy tűnik sikerült is, mert a következő emlékem, hogy már alattam is fekszik. Miután végeztem vele, le mentem még inni pár kört. A következő, ami rémlik, hogy a kanapén ülök mindkét lábamon egy-egy csajjal, akik épp előttem falják egymást. A többi az tiszta homály...

-Na, baszki ezzel se haladtam előre.-mondom magamnak. A telefont vissza ejtettem az ágyra. Ahol valami Lisa vagy talán Linda fekszik. Na, mindegy valami L betűs...

Próbálok, csendben felöltözni nehogy felébredjen a csaj, mert akkor még mentegetőzhetek is. Nyúlnék a telefonomért, amikor az elkezd csörögni. Amilyen gyorsan csak tudom ki is nyomom és sietős léptekkel az ajtó felé tartok. Már mennék ki a szobából, de pechemre vissza rántanak.

-Hova mész??-kérdi tőlem.

-Bocsi édes, de nekem most lépnem kell.-mondom miközben a mesztelen testét végigmérem. Mikor észre veszi, hogy nincs rajta ruha egyből észhez tér. Elkezdi magára kapkodni a szétdobált ruháit. Ez a megfelelő pillanat arra, hogy elhúzzam innen a csíkot.

Elhagyva a házat be ülök a kocsimba és már vezetek is az "otthonomnak nevezett helyre".

Beérve a házba nem találok senkit szerencsére, amúgy sem lenne most kedven "társalogni" senkivel. Bemegyek a szobámba és ruhástól bedőlök az ágyba.

-Szétszakad a fejem.-morgom magamban.

Előveszem a telefont és megnézem ki hívott az előbb. A kijelzőn Kolton neve villogott. Rányomtam a hívás gombra és vártam még felveszi.

-Hello haver, jó hogy végre felveszed!

-Bocs, de épp rosszkor hívtál, és miattad majdnem megszívtam!

-Csak nem valami csaj van a dologban?-ismer már..

-Tudhatnád, csak a szokásos. Inkább azt mond miért hívtál?- közben felkelek és kimegyek a konyhába inni egy pohár vizet.

-Noah teherbe ejtett egy csajt!-erre ki köpöm az asztalra a vizet majd elkezdek nevetni.

-Ez most komoly? És ki az a szerencsétlen?-mondom nevetve

-Te most ezt komolyan be is vetted?!?-mondja már ő is nevetve.

-Tesó, most mondd, hogy nem nézned ki belőle?

-Naná hogy kinéznem! Annyi csajjal baszott már hogy ki tudja hány gyereke van. Na de mindegy nem ezt akartam.

-Akkor minek hívtál?

-Jaa igen az edző üzeni, hogy 4 órától edzés!- jó igen megértem most kezdődik a meccs szezon meg minden, de még hétvégén is??

-Faszomba már így is szétszakad a fejem!

-Nekem is. Tegnap jól bebasztunk az biztos. Na, de mentem haver. Aztán valahogy baszódj oda edzésre te puha pöcs- még mielőtt válaszolhattam volna kinyomott az a szerencsétlen.

Akkor van 2 órám aludni aztán már kelhetek is. Szuper!

Valós(Real)Where stories live. Discover now