Logan szemszöge
Egész héten nem voltam suliban. Elég unalmasan teltek a napjaim, végig csak az ágyat nyomtam a nátha miatt. Az utóbbi pár napban már semmi bajom nem volt, de ez általában így szokott lenni. Most viszont már szombat van. Sürgősen találnom kell valami programot, mert ha még egy napot itt kell töltenem ebben a rohadt lakásban csajok es pia nélkül, akkor megfogok őrülni.
A telefonom rezgése szakította félbe a gondolataim.
16:37
Ma. Buli. Nálam.
Üzenetemen jött Ethantől. Pont ez kellett nekem egy kibaszott jó buli a barátaimmal. Meg persze ha ma nem dönthetek meg egy lányt felfognak robbanni a golyóim.
Vissza írtam neki egy okét, majd elmentem tusolni.
Mikor befordultam Ethannék háza elé már javában dübörgött a zene. A szexuális vágyam hamar kimutatkozik mikor a házba lépek. Mivel kiszúrok két bomba lányt, akiken egy falatnyi szoknya és egy top van. A mellük majd kiesik, ahogy táncolnak. Mind a kettő lángoló tekintettel figyel engem. Unom már, hogy ilyen könnyű megkapni őket, hiszen ilyen csajok bármikor adódnak. Csettintek egyet és már a farkamon is találom őket. Valami kihívásra vágyom. Gyorsan körbe pillanatok hátha találok alkalmas jelöltet, de nem sok sikerrel járok, viszont megpillantom a tömegben Koltont.
-Hali tesó.
-Damien ő itt Logan West, Logan ő itt Damien Cooper. A csapat új elkapója.
-Üdv a csapatban haver-mondom majd lekezelek vele.
-Részemről az öröm. - mondja Damien.
- Na és mi szél hozott Kaliforniába?-érdeklődőm.
- A csajok mi más? -erre mindenki elkezd nevetni.
- Egyébként a viccet félretéve családi okok miatt.
- Ja értem-mondtam együtt érzően. Damien kifejezése hiteltelen komorrá válik ahogy a távolba mered.
- Amy itt vagyok!- harsogja túl a zenét Damien. Követem a tekintetét hogy kinek mondja. Ekkor egy gyönyörű lányt látok meg, aki épp felénk közeledik. Olyan érzés kerít hatalmába, amire egész este vártam. Eldöntöttem, hogy ő lesz a mai nap szerencsés nyertese, mert ma biztos, hogy őt viszem haza.
Damien zavartan figyeli, ahogy a lányt nézem.
-Azt már nem haver!! A közelébe ne merj menni a húgomnak!-erre meglepődőm, de nem hagyom magam.
-Mert ha igen mégis mi lesz?-kérdeztem gúnyos hangon.
-Kibelezlek. –préseli ki a szavakat dühösen.
- Jól van ember ne legyél már ilyen ideges nem fogok rámászni.
- Helyes, mert ő nem olyan lány, akit felszedsz megdugsz aztán ott hagyod.
- Megértettem a közelébe se megyek, de veszekedés helyett inkább igyunk egyet arra, hogy bekerültél a csapatba.
-Benne vagyok!-mondja Damien, amikor a húga ott terem mellette. Az érzékeim felébrednek, amikor megérzem parfümje illatát. Hűha! Nagyon finom és drága illata van, pont olyan mint ő... Hirtelen észhez térek. Mégis miket beszélek?
-Sziasztok!-mondja a lány, majd oda hajol Damienhez és belesúg valamit a fülébe.
Most, hogy közelebbről is szemügyre vehetem elég dögös a csaj. Hosszú szőke haj, kék szemek, amik egyébként alapból is a gyengéim. Formás popsi, vékony derék, nagy mell és azok a lábak...Kell ennél több??
-Khm khm- köszörülte meg a torkát a csaj, majd rosszallóan nézett rám-Amy Cooper.
-Logan West- mondtam majd rákacsintottam, mire válaszul kaptam egy szemforgatást.
-Figyu hugi, elmegyünk Koltonnal egyet cigizni. Nem bánod, ha addig egyedül hagylak?-kérdezte tőle Damien.
-Nem menjetek csak. Addig itt megvárlak!-válaszolta Amy.
- Úgy látszik ketten maradtunk.-mondtam és rávillantottam a legszexibb mosolyom.
-Vagy is inkább egyedül.-hozza tette és leült a nappaliban lévő kanapéra.
YOU ARE READING
Valós(Real)
RomanceÚj város, új élet,ismeretlen emberek. Vajon Amy Cooper hogyan illeszkedik be az új középiskolájába? Méghozzá ha az iskola legdögösebb tanulója szemet vetett rá, pedig csak egy véletlen esemény volt az egész, de mégis megváltoztatta az életét. (18+)...