Boohhhh a seriozisht e kan kto un sdu ti shof me sy kto mvijn dhe ne bank...
Filluan te flisnin mirpo un as nuk doja tja dija qe ato ishin aty, hapja librat i mbyllja, kthehesha mbrapa para e nuk i fola.
Iku kjo dite mbarova msimin dhe u nisa per ne shtepi. Ika me vrap telefoni po binte por sdoja tha dija. Kisha vendosur kenge dhe vetem ecja shpejt.
Papritur nje makine frenon para meje.
Une isha rrezuar ne toke dhe po qaja. Oh zot dhe kjo me duhej sot. Po shikoja veten nuk kisha asgje isha rrezuar vetem nga zhurma. Shoferi zbret nga makina dhe afrohet drejt meje.u ngrita dhe fillova ti bertas:
Idiot ske sy qe nuk shef apo ....( kur shoh ishte nje djal qe e kam ne shkolle e njohja si fytyre por nuk kisha muhabet dija qe eshte ne vit te 2 keshtu qe nuk i ka bere akoma 18 vjec) .... ehe u kuptu akoma ske marr patenten cunak dhe do tbesh si bos ne mes te tiranes. Pate fatin djalosh qe nuk me shtype 1 meter me posht aty ku ke 1001 polica dhe...
- Me fal vetem ti duhet te flasesh? A e shef semaforin qe esht i kuq per kembesoret apo nuk e ke mesuar ske faj akoma te kopshti nuk ju kane mesuar semaforin?: tha ai
Pashe semaforin ishte i kuq sic tha ai keshtu faji ishte imi. Por prap ai me ofendoi. Ufffff dhe ky me duhej tani. Pse o zot pse a vec me mua duhet te merresh tpakten jo vet ters ...
- Hehhh po pra po kshu si thu ti ishte nderkoh qe un u rrezova, ti erdhe te un, folem semafori esht ber i kuq per kembesoret. Pranoje cuno qe e ke marr me lek patenten ose ske marr akoma.
Nderkoh mbrapa meje erdhi nje shok i klases Ildi qe si per fat ishte dhe shoku i tij keshtu problemi u mbyll shpejt. Ika ne shtepi me ne fund neser e premte.
Fjeta deri ne 10 kur erdhi mami me zgjoi.
-Em seriozisht e ke ti ora 10 po kur te shkosh te burri... e nderpreva un.
- ..Ca do thoje vjehrra? Wa ca nuse kam marre sbsn asnje pune sben. Aman oj mam se kam kohe per vjerr dhe burr me ler te fle gjume.
- Cohu ha buke se duhet te nisesh per 1 ore.
-ufff oj ma uffff 😭😭
-ca ke qe qan tani. Ju ka marr nqaf ky telefon juve rruni deri ne 3 4 te mgjesit ne instagram dhe tani qani se nuk doni te zgjoheni.
-ti asnjehere nuk do me kuptosh mua!
U ngrita vesha 1 bluze te bardh qe lexon LOOK DEEPER ( shiko thelle ) bluzja ime e preferuar dhurate nga shoqja ime ngushte. Xhinse te zeza boyfriend dhe atlete te bardha. Hipa ne autobuz dhe po mendoja per te sotmen o zot kush do merret me ato te dyja prap.
Ne fakt kam huq te keq nuk me kalon inati per shume kohe dhe nuk i flas fare.
Isha perhumbur me mendime dhe nuk doja tja dija per asgje. Papritur u zgjova nga mendimet kur telefoni im filloi te binte. Ishte Fladia ia fika dhe vazhdova rrugen time.
Arrita ne shkolle u futa ne klase per fat ishin dhe Neda me Ildin nuk isha vetem. Filluam te qeshnim derisa buzeqeshja ime ngriu kur pash Gesen me Fladian te hynin ne klase. U ula te banka Ilit dhe ra zilja.
E dini ca super lajmi, zysha kujdestare me shkruajti se sot do benim vetem 3 ore pasi mungonte zysha matematikes qe kishim 2 ore . Me ne fund 1 e mire pas shume te keqijave. Mbaruam mesimin dhe ss te dilja te dera dikush futet me vrull dhe me perplas.
- O kafsh, injorant, trap ku i ke syt.. ahaaa qenke ti mir patent per makine ske as per kembe spaske.
- Hahaha kush flet ti qe ske sy per tpare as semaforin.
- Mjaft nuk e ke iden qe tkap te vras aty ku je e sme plas fare, ca do ne klas time dil jasht.
- Ne fakt te ty Emi isha nisur.
- Wa vertet?
- Po.
- Nuk ndodhet ktu Emi.-: thash dhe ika.
Po ky ku e dinte emrin tim. Mos valle bera gabim qe ika ashtu. Jo jo bera mir kush eshte ai njeher te me rrezoj sa here te doje.
Ta provoj dhe njeher e 3 e verteta, pastaj do shohi fytyren time te vertet.
Arrita ne shtepi degjoja mamin qe filloi me ato te vetat. Hengra buke dhe u shtriva ne shtrat. Me zuri gjumi direkt por u zgjova nga nje enderr e keqe. Pash veten nuse me vello ne enderr. O dreq ca endrre ishte kjo. Un te martohem, ASNJEHEREEE.
U futa ne instagram se gjumi nuk po me zinte me shif 1 request. Eni po ky kush eshte?
Follow te perbashket Ildi.
YOU ARE READING
Mos u bej si une!
RomancePershendetje! Kjo eshte historia ime e pare dhe dua ndihmen tuaj qe te lexohet sa me shume. Kjo histori bazohet ne histori te vertete dhe pak fantazi. kjo histori flet per Emin nje vajze 17 vjecare e cila dashurohet per here te pare por dicka ndodh...