-Pra ti qenke?
-Me fal qe te zhgenjeva mos po prisnit William Levin apo Bred Pitin?
- Mos me bej te pendohem qe erdha...
- Jo jo me fal. Tani sic e shikon une jam ai qe te acaroj ne instagram. Dua te kem nje shoqe si ty por nuk e di pse e kam kaq te veshtire sepse ti je e vecante... tha ai.
- Nuk jam e vecante, vetem se me pelqen te kem pak shoqeri, dhe ato qe kam te mirekontrolluar. Per kete pyet Ildin me mire ai me njeh mjaftueshem. Shpresoj mos ta kete kaluar cakun e gjerave qe te ka thene se perndryshe e vras.
- Jo jo me ka thene ca te pelqen dhe cfare jo asgje me teper.
- Ne fundjave eshte balloja e vitit te ri a mund te jem une shoqeruesi jot nese ste ka propozuar kush perpara meje?
-Ne fakt nuk besoj se do vij ne ballo keshtu qe gjej shoqeruese tjeter.
- Por nuk e ke te sigurt qe nuk do vish se sapo the NUK BESOJ jo sdo vij. Dhe sa per shoqeruese tjeter un nuk kam, nese ti nuk shkon as une sdo shkoj.
- Ne rregull ne rregull ateher ne ballo do shkojme bashke.
- Nuk e ke iden sa me ke lumturuar.
- Ika tani se fillon mesimi.
Ai u afrua dhe me puthi ne faqe ndersa une ika me vrap. U ula ne banke isha shume e lumtur prekja faqen dhe qeshja me vete.
Gesa e kuptoi por me la te vazhdoja nuk me pyeti per asgje derisa ia thashe vet.
-pra ne ballo do shkosh me te?
- Po ndersa ti me Ildin ee?
- Hej po ti nga e more vesh?
- Mos mendo se jam femij une qe nuk kuptoj, gjithmone e kam pas dit qe ti e ke qef Ildin dhe Ildi ty por asnjeher nuk ia shprehnit njeri tjetrit.
- Lere tani se u bera me turp. Cfare do veshim ne ballo?
- Xhinse bluze sportive atlete une.
- Hejjj je e sigurt qe Mona te ka bere goc?
- Nuk e di per kete pyete vet Monen.
Dhe nisem te qeshnim.
Te nesermen Gesa erdhi te shtepia ime me nje cante te madhe me fustane. Ajo i adhuron fustanet keshtu qe u gjet dhe veshja ime mes atyre fustaneve. Dhr pse nuk doja te vishja fustan prap nuk mund te shkoja me xhinse kur kisha nje shoqerues mjaft simpatik.
- Jam e sigurt qe me fustan Eni do te propozoje per martese.
- Mos aman se dhe kjo me duhet, mjaft i fiksuar eshte mbas lidhjes te filloj dhe te martesa tani.
- Sdo ishte keq tja fusja ne mendime kete ide:- tha Gesa dhe me nxori gjuhen.
- E dashur me duket se harrove ne anen e kujt je.
- Ti e dashur ke harruar qe ai te do dhe mund ta beje kete veprim pa i thene une.
-E leme kete mhb. Me ka thene Dona te shkoj te ndihmoj dhe ate per fustanin.
-Ejj merre ne telefon te vij te zgjedh ndonje nga keta fustanet.
- si nuk e menduam me para.
-Don shiko Gesa ka ardhur te shtepia ime me nje cante me fustane nese do eja zgjedhim bashke ndonje fustan ketu.
- Perfekt erdha.: tha Dona
Nuk kaloi shume erdhi Dona dhe zgjodhem fustanet te treja.
- Mendoj se e kemi tepruar me fustanet, me duket vetja si ne mbremje te matures dhe jo ne nje ballo te vitit te ri.: i thash une vajzave
- Emiiiii akoma me ket mendim ti? Te gjitha vajzat do i kesh me fustane madheshtore te kuq, kurse ne do jemi me te vecantat, pastaj ku i dihet se cfare ndodh deri ne mature. Festojme sa kemi mundesi tani mos mendojme per te ardhen.:- me tha Dona.
Ne fakt kishte te drejte per here te pare do vesh fustan, qe e vogel nuk mbaj mend te kem veshur me fustan.
Ishte e shtune. Balloja ishte sot ne mbremje. Dona, Fladia, Gesa po me prisnin te shtepia e Geses per te rregulluar floket.
- Jo jo jo kjo eshte e tepert tani dhe nje model flokesh me duhet mua tani, dhe hopaa Emi nuse sot.:- thashe une
- Me te vertet mendon se Fladia di te bej modele flokesh? Hajde tani Emi se do perfundojme me pjaster ne dore ne minute te fundit lere te bej ndonje gje.:- tha Gesa
- Hejj mos me nenvleresoooo se ti dogja floket.:tha Fladia.
- Me fal me fal po kam te drejte:- tha Gesa dhe na shkeli syrin.
Mbas 1 ore u beme gati dhe u cudita me Fladian se me te vertet kishte bere nje eksperiment shume te bukur me floket tona.
- Mua do vije te me marri Eni, keshtu me tha. Ishalla nuk vjen cfare do bej une me te gjithe kohen. Ju lutem vajza atje mos me lini vetem me te. Ju lutem.:- tha Emi.
- Wohoo sa kane perparuar keta, ai flet, e do, vjen e merr te shtepia, te balloja qendron me te, Em po mbas ballos ku do shkoni apo sekrettttt?:- tha Gesa.
- He he he mos mendo se si did he ty do vij te marri Ildi, dhe ju keni perparuar shume apo jooo Don?
- Hejj po ti ku e more vesh, si skuthe je I merr vesh dhe vec kur plas si bomb ti.
- Epo te pakten duhet te mbaj dhe une disa tema rezerve kur ngel ngushte apo jo?
Te gjitha sic ishim filluam te qeshnim derisa erdhi nje makine, besoj se ky duhet te jete Eni.
CILA NGA VAJZAT JU PELQEN?
YOU ARE READING
Mos u bej si une!
RomancePershendetje! Kjo eshte historia ime e pare dhe dua ndihmen tuaj qe te lexohet sa me shume. Kjo histori bazohet ne histori te vertete dhe pak fantazi. kjo histori flet per Emin nje vajze 17 vjecare e cila dashurohet per here te pare por dicka ndodh...