Pjesa 24

114 9 2
                                    

- E beson dot, une e dija vellain tim te vdekur kurse ai eshte gjalle, paska nje te dashur dhe per me teper kane ardhur te me shpetojne.

- te lutem e vazhdojme kete bisede me vone, tani e rendesishme eshte qe te largohemi nga ky vend, dhe te shpetojme Erin sepse ndodhet akoma ne nje dhome me Oliverin.

- Eja me zgjidh nga keto litar dhe ikim sdua te qendroj me shume ketu.

Nderkohe qe une po i zgjidhja litaret ajo me pyeti per prinderit e saj, nuk mund tia thoja qe prinderit e saj kane vdekur, ose me sakte nuk isha une personi i duhur.

- Si fillim ikim nga ketu deh Eri do te ti shpjegoj te gjitha. Ti do qendrosh ne makine, mundohu te rrish shtrire qe te mos dukesh, une do shkoj te Eri, urdhero telefonin tim lajmero policine. Dhe keshtu u be une me Gregun u futem perseri ne ate vend te piset. Isha habitur se si Gregu nuk kishte thene asgje, prisja nje reagim nga ai por asgje.

- Greg kjo qetesia jote po me shqeteson, ka ndonje gje qe nuk shkon?

- Je ne vete Emi? Si prêt qe une te jem I qete kur ti ke liruar Enin, shpetove Olivian, e nderkohe Eri dhe babai im ndodhen akoma me Oliverin aty. E di ti sa e rrezikshme eshte ?

- As vete nuk e di ku e gjeta kete force, por me beso qe Erin e dua me shume se jeten time dhe nese eshte e nevojshme, jap dhe jeten per te.

- Ehaaaa nuk e di pse, por duke ditur sa e ke dashur ti Enin nuk mund te te besoj...

- Eni per mua i perket te shkuares.

**Erii **

- E lirova u.... pauu. U degjua nje e shtene arme, ishte oliver qe qelloi ne tavan.

- Aaaaaaaaaa :- bertiti Emi, pa prit pak po ajo cfare do ketu? Emi? Eni ? ketu?

- Emiiii cfare ben ketu? Largohu menjeher a nuk e di qe eshte e rrezikshme ky vend per ty? Si erdhe deri ketu?

- do ti tregoj kur te dalim nga ketu, tani dua vetem te ikim bashke nga ky vend.

- mjaft me lojera femijesh tani, meqenese Emi nuk paska vdekur ateher eshte rradha te vdesi sot. Dhe me pas ti erald, apo e anasjellta. Vendoseni vet kush do te vdes i pari.

- hej hej prit pak Bab Emi eshte e imja, dhe nuk ka per te vdekur. Kursee per Erin sdua tja di.

- Ca thu o psikopat vertet mendon se une jam e jotja? Ne endrrat e tua Eni ne endrrat e tua.

- humbem shume kohe me lojera tani. Tha oliveri dhe drejtoi pistoleten drej meje.

Pau u degjua nje e shtene arme perseri, dhe Emi im u shtri perpara meje. Ajo me mbrojti mua, joo smund te vdes per fajin timn.

-          Emiiiii  hapi syte Emiiii jo ti smund te ma besh kete gje

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Emiiiii hapi syte Emiiii jo ti smund te ma besh kete gje. Lajmeroni ambulancen. OLIVERRRRR si mundeee? cfareee? Cdo problem e kishe me mua jo me Emin. Tani do e pahuash kete qe bere.

- Duart lart, policia, ulini armet...

- Cfare dreqin... cfare do policia ketu?:-Artur.

- Kemi marre nje denoncim per rrembim, kush eshte Oliver Jonson? Ka nje denoncim per ju nga Olivia Jonson?Arrestojini te gjithe!

- Zoti komisar ju lutem kujdesuni per Emin ajo sduhet te vdese per shkakun tim.

- Merreni!

Na arrestuan te gjitheve, nuk ishte problem per mua. E vetmja qe doja ishte qe Oliver ishte i arrestuar dhe nuk mund ti bente keq askujt. Por vogelushja ime nuk ishte mire, vetem ajo te sherohet dhe une se kam problem ta kaloj gjithe jeten time ne burg pastaj. Na nxoren jashtu kur cte shoh Olivia ime ishte aty.

- Velllllaaa ti je ?

- Oliviaaa je mire? Cfare te ka bere ai maskarai? Do ta paguaj per kete qe ka bere ai.

- Me ka marre malli per ty vella, por Emi ku eshte?

- Po ti nga e njef Emin?

- Ajo me shpetoi nga Oliveri....

- Kujdesu per te Ol dderisa te vij une.....

- Boll me biseda futu ne makine.:- ishte nje polic qe sapo tha keto fjale me futi ne makine dhe u larguam nga aty. Nuk mundja te thoja asgje vecse te mendoja per Emin. Ishte ajo qe me kishte shpetuar Olivian, ishte ajo qe rrezikoi veten e saj per mua dhe une nuk e di se ne cfare gjendjeje eshte ajo .

Kishin kaluar 4 muaj e gjysme dhe une isha akoma ne burg, i arrestuar per armembajtje pa leje .

rroca poca si mendoni qe do jete fundi?

Mos u bej si une!Where stories live. Discover now