Pjesa 12

167 10 0
                                    


- Te lutem Emi mund te vish pak jashte, te lutem.

**ENi**

Ajo me ka droguar, syte e saj jane kaq te pafajshem, nuk mund te bej asgje qe ta humb ate. Por dua kaq shume ta puth, nese ajo nuk e kthen kete puthje ateher e humba pergjithmone. Nuk do ti afrohem me, do heq dore nga dashuria per te.

Waahau ajo me puthi, ajo me pelqen. Ishte kaq e embel dhe dukej kaq e pambrojtur .Te dua shume vogelushe. E nxora jashte sepse dua te flas me te.

- Kjo eshte per ty.:- I dhurova nje trendafil te kuq.

- I dashuroj trendafilat e kuq, shume faleminderit.:- tha ajo dhe medha nje puthje ne faqe ne shenje falenderimi. Direkt u skuq ne fytyre dhe uli koken .

- E dashur te lutem, nuk dua te ndihesh keq apo te ndihesh e turperuar, dua te jesh e sigurt me mua. Sdua te te lendoj, tani une ti kam then te gjitha mendoj se duhet te te bej nje pyetj. Te lutem pergjigju si ta ndjeje dhe si te duash, une sdo merzitem.

**EMI**

Jo jo jo jo une sjam gati per nje pyetje te tille. Joooo ku jeni vajza me ndihmonii tani. Kam nevoje per ju.mos duhet te arratisem tani, por nga te shkoj vetem te hidhem nga ballkoni. Mund te vdes por te paktem do shpetoj nga pyetja.

- Gjate gjithe ketyre koheve qe kemi folur bashke a nuk ke ndjere dicka sado te vogel per mua?

Dhe ja sapo e beri ate dreq pyetje, cfare ti them tani.

- Dhe ja ku qenka cifti i dashuruar:- tha Fladia.

Faleminderit Flad sapo me shpetove .

- Fiks ne momentin e duhur Fladia:- tha Eni

- Cfareee mos me thuaj se po i propozoje, mooos paskam prishur momentin romantik. Ikaaaaa sorryy sorry. :- tha Fladia dhe u largua.

- Me ne fund prap vetem.

Fladia do te te vras vetem mos me dil perpara. Si moj me le vetem dhe kur e more vesh per cfare behet fjale.

- Prap vetem:- thash une e zene ngushte.

- Tani mendoj se duhet te pergjigjesh:- tha ai

- Ky qenka vend shume i bukur: thash une.

- Shume por jo sa ky mhb qe po benim por ti ndrrove mhb. :- tha ai

- Me pelqen si i fshihesh bisedave serioze, por dhe sa kohe do vazhdosh keshtu?:- tha ai

- Nuk e di En nuk e di, as une nuk e kuptoj veten time, sdua te ndryshoj, sdua te besoj me ne dashuri, por se di. Ti me ben te ndihem ndryshe, sa here jam me ty ndihem e vecante. Sa here jam me ty dridhem smund ti kontrolloj emocionet e mia. Une sjam gati Eni jo perseri. Te lutem me kupto kam nevoje per ndihme.

- Patjeter :- tha ai.

E pashe qe nuk i pelqeu kjo pergjigje, u merzit. Ndoshta dhe une po bej kot si e veshtire tani, por En nese vertet me do duhet te presesh sa te qartesohem dhe une me veten time.

- Futemi brenda tani?:- tha ai.

- Patjeter.

U futem brenda,ai nisi te pinte alkool.

- Ild mund te dalim pak jashte?:- tha Eni.

- Hajde.:- ia ktheu ai.

Ata u larguan, isha vetem me Fladian,Gesen ne tavoline.

- Mos me thuaj se I the jo.:- tha Fladia.

- Cfare po ndodh ketu:- tha Gesa.

- Kur dola jashte pash Emin me Enin, i nderpreva castin romantik sepse si duket ai i kishte propozuar.:- tha Fladia.

- Cfare i the Em:- tha Gesa

- I thash se sjam akoma gati, dhe ai u merzit tani filloi alkoolin dhe se di cfare po ndodh me Ildin jashte.

- Atij nuk ja thua por neve mos na e fshih:- tha Gesa.

- E do?:- pyeti Fladia

- Po po po poooooo e dua:- bertita une

- Edhe une te dua:- tha Eni qe ishte mbrapa meje. .... nese ishte per mua sigurisht:- shtoi ai.

- Per ty ishte, po te dua, por kam frik ta shpreh, jam budalle e di por skam cfare te bej keshtu jam.:- thash une deh iu hodha ne qafe Enit.

- Vogelushja ime: tha ai dhe me rrotulloi.

- Ja dhe cifti i dashuruar:- tha Ildi.

- Hejj ti ca ndodhi jashte me Enin:-pyeti Gesa ildin.

- Ai tha se hoqi dore nga ajo, por kur degjoi ate qe tha tani Emi, perfundoi me fund te lumtur.

Isha e lumtur tani qe e pranova me ne fund qe e doja. Tani mund ta shihja sa here te doja, nuk mund ta shoh me me bisht syri. Pse valle e kam kaq te veshtire te shpreh ndjenjat e mia?

**Eni**

E kisha vendosur qe tani duhet ti largohesha asaj. Me duket vetja si barre ku i shkoj nga mbrapa, kur ajo nuk me donte. I thash Ildit ate qe kisha vendosur dhe ai ma aprovoi. Kur u futa brenda degjova Fladian ta pyeste nese e donte. Ajo bertiti tha poooooooooooo. Vogelushja ime tha po. E dua e dua e dua. 

00:00 good night

Mos u bej si une!Where stories live. Discover now