- Me falni mund te bisedojme pak?
- Kush je ti?
- Dua te me degjoni deri ne fund ju lutem!
- Mund te flasesh pak me qarte te lutem?
- Une jam Eraldi, i dashuri motres tuaj Emit. Dua te bisedoj me te qofte dhe per here te fundit. E di qe e kam vene ne rrezik por me duhej te shpetoja motren time. Dua te di si eshte dhe ta takoj njehere ta degjoj nga goja e saj qe ajo sme do me.
- Degjo. Ajo te do shume por kur te flas me te do i tregoj per ty. Smund tia tregoj direkt sepse nese prinderit e marrin vesh qe une te kam takuar ty do i hapet nje problem Emit. Me jep nje numer telefoni ku te kontaktoj me ty pasi te kem folur me Emin.
- Patjeter vetem se thuajini qe e dua shume dhe nese do dija se ku ndodhej ajo do shkoja me vrap.
- ne rregull do i them
U largova i lehtesuar, te pakten tani jam me afer takimit me Emin.
**Emi**
Tani qe bera 18 vjec u nisa drejt Shqiperise pa dijenin e prinderve. Me kishte marre malli per shtepine time. Kur po kaloja me Taxi te lagjia per te shkuar ne shtepi pashe Erin duke dale nga shtepia e Dones. Prit pak cfaree ai e puthii? Ndjeva nje dhimbje therese ne zemer. Une u ktheva ne shqiperi per te dhe ai qenka lidhur me shoqen time? Woww e pabesushme. Sa shpejt me paska harruar.
Pasi arrita ne shtepine time u shtriva dhe fillova te qaja. E vetmja gje qe me mbante gjalle ishte ajo foshnje qe po rritej brenda meje.
- Ne rregull Emi tani duhet te degjosh prinderit e tu. Duhet te martohesh dhe te krijosh nje familje per femijen tend. Eri ka krijuar jeten e tij tani.
Mora ne telefon mamin dhe i thash:
- Mam jam ne Shqiperi neser do vij aty. Pergatituni per dasem. Beni cfare te doni me jeten time e keni ju ne dore tani.
- Je mire bija ime?
- flasim neser te puth.
Doja te takoja Gesen por se dija a ishte kthyer nga Greqia. U nisa per te shtepia e saj dhe per fat ajo ishte kthyer.
- Gessss.
- Emiiii ti ketuuu?
- yeeepp erdha te te takoj do nisem neser serish per France.
- pseee? Ke folur me Erin?
- Nuk dua ta kujtoj me ate njeri. Une do martohem.
- cfare thua?
- Po dhe jam shtatzane. Do behesh teze!
- Cfaree sa javeshe je?
- Hahaha jam 5 muajsh.
- Emiii? Ky femije?
- Jo nuk eshte i Erit.<br>
- Nje sekond ku e dije ti qe do te pyesja per Erin?
- Ma mori mendja.
- shiko Em un te njoh ty dhe e di qe ti pervec se me Erin nuk ke kryer maredhenie me tjeter, keshtu qe hera e pare dhe e fundit qe ti ke kryer maredhenie ka qene para 5 muajsh me Erin. E di Eri kete?
- Ufffff po femija eshte i Erit dhe ai ska per ta marre vesh kurre. E di ai oshte lidhur me Donen e beson dot?
- Cfaree? Kush te tha?
- i pashe vete kur ai doli nga shtepia e saj dhe e puthi.
- do ta vras mbaje mend. Do me bej vrasese me zor ai mua. Si mund te te tradhetoj ty? Prit se do i shkruj Dones.
"Dona dua te flasim. Cfare ka mes teje dhe Erit?"
"Mire jam un Gesa. Faleminderit qe pyete. Jam lidhur me Erin dhe skam pse te jap ty shpjegime"
"Ahhaha Eri do Emin akoma se ke kuptuar?"
"Photo - faktet tregojne te kunderten. Muahhh mos me shqetesoni me."
- Emi shiko...
- e dija Gesa e dijaa.
Fillova te qaja e vetmja mbeshtetese e imja ishte Gesa. Ajo ishte mike e vertet me ka qendruar prane ne cdo moment. Dhe tani ate po bene.
- Duhet te iki tani duhet te takoj dhe motren time dhe neser do nisem.
- Do vij nga ty sot ne rregull?
- patjeter.
Ika nga shtepia Geses drejt shtepise ne Motren time.
- Arieeelaaa - i thirra sapo e pashe.
- Emiii ti ketu? A sduhet te ishe ne France ti?
- Do iki neser. Erdha te te ftoj ne dasmen time.
- waa sa shpejt e paske takuar. Dhe sa shpejt paskeni vendosur te martoheni?
- per ca po flet?
- Eri erdhi me takoi sot...
- Boll me te sdua te di asgje per te.
- prit pak me ke do martohesh ti?
- Se di.
- si nuk e di?
- mami dhe babi vendosen te me martojne per mos te perhapur fjale per femijen.
- Cfareee e pse une sdi asgje? Emi po ben gabim Eri duhet te dije per kete femije. Ai nuk eshte vetem i joti por dhe i tij.
- Ai ka nje tjeter tani moter.
- Dhe cfare pastaj ai erdhi te te kerkoi ty te une. Urdhero ky eshte numri i tij.
- Sa i pafytyr qe eshte.
- ai ka te drejten e tij Emi, pastaj ke folur ti me te qe ka nje tjeter ai? Ta ka thene vete qe ka nje tjeter e ste do me? Je gabim Emi ai me tha te te thoja qe te do shume dhe se nese do e dinte ku ishe do vinte urgjentisht. Jepi nje shanc per te biseduar sebashku. Ai duhet ta dije per femijen, ne fund te fundit eshte babai i tij.
Love you all!
YOU ARE READING
Mos u bej si une!
RomancePershendetje! Kjo eshte historia ime e pare dhe dua ndihmen tuaj qe te lexohet sa me shume. Kjo histori bazohet ne histori te vertete dhe pak fantazi. kjo histori flet per Emin nje vajze 17 vjecare e cila dashurohet per here te pare por dicka ndodh...