Pjesa 18

135 11 3
                                    


- Te mos nderhyjm ne Ild kjo eshte me e mira. :- tha Gesa.

- Edhe une keshtu mendoj.:-thash une.

.....

Arrita ne shtepi dhe po pergatitesha per te nesermen, papritur degjoj nje zhurme ne dhomen time. Ne fillim mendova se nuk eshte asgje, por zhurma po perseritej. Mora nje thike dhe po shkoja ne drejtim te dhomes. Po dridhesha dukej mjaft qarte qe dikush ndodhej ne dhome. U qetesova pak dhe mora zemer hapa deren por nuk pashe njeri. Dritarja ishte e hapur shkova per ta mbyllur, papritur u mbyll dera dhe dikush me kapi me force nga krahu. Doja te bertisja por dikush me puthi me force. I njoh keto buze, e njoh kete parfum, e njoh kete njeri, e urrej shume madje dhe e di qe para tij jam e pafuqishme dhe po te dua te behem e forte.

Dhe kush mund te ishte tjeter pervec atij. Ai qe me ka then qe pavarsisht se cfare une do bej do jem e tij. E urrej e urrejjj!

-Me njohe kotele?

- Si mos te njoh nje njeri kaq te neveritshem sa ty?

- Ti nuk di asgje Emi asgje. Une te dua ty dhe ti me do mua. Mendon se duke u dashuruar mbas atij Enit do me harroje mua? Harroje Emi ti je e imja!

- Isha e Erit jo e jotja. Ke ndryshuar shume Er shume ti nuk njeh as veten tate. Cfare isha une per ty? Nje loder qe e perdorje sa here kishe nevoje derisa ate loder ta perdorje njeher dhe do e hidhje. Harroje une sjam e jotja as e Enit. Sjam e askujt!

- Ti nuk e njeh Enin, ndersa mua ti me njeh une jam Eri qe kam qene nuk doja te te lendoja....

- Ja qe me lendove. Pse ke ardhur ketu? Sdua ta di vetem ik mos te te shof me asnjeher. Je shum i neveritshem, acarues, pervers, perfitues.....

- Une te dua dhe smund te te harroj ty!-: tha ai dhe me puthi. U drodha, e ndjeva kete puthje ne cdo qelize timen. Mijera mendime me erdhen ndermend pavarsisht cdo gjeje ai ishte dashuria ime e pare. E doja si e cmendur, por ai me zhgenjeu! Po Eni cfare eshte per mua? Dhe ate e dua. Jam shume konfuze. Erin e doja ose te pakten keshtu mendoj, por duke ditur se cfare ai do nga une e urrej sdua ta shoh me sy dhe tani ndodhem duke e puthur. Cfarrrrre un jam duke e puthur? Jo smund te jete e vertet.

- Mu largo sdua te te shoh me me sy je i neveritshem. Iuuuuu si guxon te me puthesh?

- Nese do isha kaq i neveritshem sa thua pse ma ktheve puthjen? Heren e pare nuk ma ktheve ate puthje mendova se me kishe harruar Emi im, por tani e kuptoj qe ti nuk me ke harruar akoma me do!

- Iuui une te dua ty? Pervers! Ti je pervers asnje gje me shume? Me siguri ke ardhur ketu per te kryer nevojat e tua si mashkull? Per ate ke ardhur? Foool ta mart e mira fol. Pse hesht? Gjithmon ke dicka per te then kurse tani ske. Je njeri shume i ulet Eri shuuummmme largohu nga ketu urgjent.

- Do mesosh cdo gje kur te vij koha Emi por e rendesishme tani eshte qe ti me do akoma.

- Thuaje tani ose perndryshe sdua ta di kurre kete gje.

- Tani nuk mundem jeta jone eshte ne rrezik.

- Cfare do te thote kjo ma shpjegon dot??

- Nuk mundem Emi por dije qe te dua me shume se cdo gje. Nese une nuk largohesha nga ty ateher jeta jote do ishte ne rrezik. Dua nga ty vetem te mos reagosh te jesh kjo qe je sepse nese e marrin vesh qe ti e di do na vrasin te dyve.

- Cfare do te thote kjo?

- Do ta maresh vesh por si fillim neser nuk duhet te hipesh ne ate avion. Aty do mundohen te te vrasin!

- Cfareeeee kush?

- vetem me premto dicka....


Me kete rast po ju publikoj dhe nje poezi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Me kete rast po ju publikoj dhe nje poezi.

Yjee si ju duket? E prisnit te vazhdonte keshtu kjo histori? Me shkruani per ato qe ju pelqejne apo dhe ato qe nuk ju pelqejne. Me thoni qe te rregulloj dhe une dicka, takohemi te pjesa tjeter tani :*

Mos u bej si une!Where stories live. Discover now