Pjesa 20

139 11 1
                                    


Ajo ishe ti Emi.

Duhet te filloja shkollen sepse kisha humbur 1 vit mesimor. Arturi ishte ai qe me ndihmoi te largohesha nga xhaxhai im me rregjistroi ne shkolle dhe aty te njoha ty. Duhet te te gjenjeja per te patur prane meje. Isha shume i lumtur qe ri u bere e imja, por kjo lumturi shume shpejt u kthye ne frike. Xhaxhai im me gjeti dhe kur me pa prane teje donte te te vriste ty qe te mos isha i lumtur dhe te vazhdoja prane tij. Per te te patur ty te sigurt mu desh te te largoja, bera ate plan me Danjen. Ajo do me degjonte mua kur une te flisja me Gregun ai eshte djali i Arturit, dhe me pas isha i sigurt qe pas asaj qe do degjone do vinte te ty te te tregonte. Dhe keshtu ndodhi pasi ti degjove cdo gje u largove. Me dhimbte zemra kur te shihja ne ate gjendje por isha akoma me i shkaterruar kur pash xhaxhain tim qe te perplasi me nje kamion. Kam vendosur nje inferimiere te qendronte ne koke gjate gjithe kohes qe ti ishe ne koma, pavarsisht se isha i derrmuar duhet te luaja rolin tani qe ti sme interesoje qe te te linte te qete xhaxhai im. Ti dhe sot me urren dhe me te drejte, por cdo gje qe kam bere e kam bere per te mbrojtur ty, nuk mund te te lejoja te vdisje per fajin tim. sa here mundohesha te afrohesha te te tregoja cdo gje do merrja ndonje lajm nga Oliveri xhaxhai im, dhe duhet te largohesha.

Nuk mund te thoja asgje kisha ngelur e shtangur. Ai me donte dhe ka bere cfare ka bere vetem per tme mbrojtur mua. Eri im me do ai nuk eshte tallur me mua. Nuk mund ta besoj sa vuajtje ka kaluar!

Por me kishte ngelur dicka qe nuk kisha kuptuar ai ishte Eni.

-Er po Eni cfare lidhje ka ne kete histori?

- Ai eshte njesoj si i ati!

- Cfareee Eni eshte kushuriri yt?

- Po djali i Oliverit, kur Oliveri kuptoi qe une isha larguar prej teje vetem per te te mbrojtur ai futi ne loje Enin.

- Joo smund te jete e vertet jooo cfare po thua keshtu.

- Emi dua ndihmen tende per te shpetuar Ty, Motren time dhe Veten time mund te me ndihmosh?

- Fjale eshte kjo patjeter qe po, ti cfare nuk ke bere per te me mbrojtur mua dhe une mos te te ndihmoj...

- Duhet te..

...

- Do ta bej!

- Te dua kotele!

- Duhet ta them qe ste kam harruar ti je dashuria ime e pare, deri tani te kam urryer me gjithe qenien time, por tani te dua me shume sec te kam dashur!

Dhe menjehere nisa ta puthja si e marre, e doja isha njeriu me i lumtur ne bote qe Eri im nuk me kishte genjyer ai me donte po po me donte! Me perqafoi forte sikur donte te thoshte qe une nuk te leshoj kurre dhe me tha:

-Ti je e imja dhe nese nuk te kam une askush nuk mund te te kete.

Pasi qendruam per nje fare kohe ashtu tani duhet te fillonim me planin.

I shkruaj Enit ne Instagram:

-Dua te te takoj smundem dot pa ty!

Nuk kaloi shume dhe ai me ktheu pergjigje:

- Zemra ime nuk e di si kam duruar te larg prane teje, nuk te kam shkruajtur sepse sdoja te te humbisja per fare.

- Te lutem hajde ne shtepine time smund te jetoj dot pa ty. Adresa .....

- Erdha nuk vonohem.

- Po te pres!

- Erii cdo gje po shkon si duhet, tani e ke ti ne dore.


cfare do ndodh tani? te publikoj me pjese per sot apo  te bej pushim disa dite?

Mos u bej si une!Where stories live. Discover now