Nuk e kisha menduar ndonje here qe une do ribashkohesha me Erin. E pranoj qe Erin e dua por dhe Enin e doja shume. E di ndonjehere je perballe 2 gjerave te rendesishme dhe nuk di cfare te zgjedhesh Eni me beri te perjetoj gjera qe nuk i kisha ndjere me para, kurse Eri me beri te dashuroj.
Tani jam une me Erin kundra Enit me duket absurde. Nuk e kam patur idene me te vogel te kesaj gjeje qe paska ndodhur me mua gjate gjithe kohes paskam qene ne ndjekje. Dhe ja ku troket dera eshte Eni. Eri me tha qe duhet te flas me te dhe ai duhet ta mesoj qe une di cdo gje.
-Erdha une.
-Eja brenda.
-Cfare Emi po me fton ne shtepi? Ka ndodhur ndonje gje ?
-Eja pra te flasim.
U ul ne divan dhe per nje moment po e veshtroja deri para disa ditesh e doja kurse tani e urreja. Eshte njeriu me perfitues qe njoh.
- Si munde tma beje?:- thash une.
-Te beje cfare?
-Si mund te me perdorje per punet e babait tend Eni siiiiiii? Une besova te ty, te doja ty si munde sii po te pyes?
-E paske marre vesh domethen.
-Po. Me bere te te dua, me bere te besoj ne dashuri, do me perdorje si karrem tani?
- Asgje nuk eshte ashtu si te ka thene Eri. Une tani kam mesuar cdo gje, ne fillim babai im me tha se ti ishte vajza e shokut te tij dhe se do ishte shume i lumtur po te beheshim shoke. Une rash ne dashuri me ty dhe i kerkova Ildit, nuk dija asgje per Erin nese ti do me kishe thene ateher une do e kisha zbuluar me para. E zbulova ate dite qe ishim te liqeni. Pasi u ndame bashke me erdhi nje sms nga nje i punesuar i babait tim ku kerkonte te takoheshim. Ai me tha cdo gje per Erin dhe ty. E pranoj Emi qe jam marre me pune te pista, por gjithashtu pranoj qe te dua shumë, por une nuk pranoj te heq dore nga babai im. Ai eshte i vetmi qe une kam.
-Bravo kushurir bravo pse nuk i thua Emit per neser qe do tentojn ta vrasin?:tha Eri dhe i ngul nje shiringe qe ta zere gjumi.
- Vetem ti mos ki frike kotele.:-me tha mua dhe u largua te conin Enin diku.
Ne shtepine time hyjne disa burra njeri prej tyre ishte Arturi ai qe kishte ndihmuar Erin. U afrua dhe me tha:
- Ti je ajo Emi e famshmja? Pohova me koke dhe ai vazhdoi. Eri paska pasur te drejte ti je vertete mrekullia vete.
- Cfare do ndodh me Enin?:- pyeta une dhe per te nderruar muhabet por dhe pse isha kurjoze.
- Ate do e perdorim si peng qe Oliveri te leshoje Olivian.
-po me mua cfare do ndodh?
- ti neser duhet te nisesh per ne France.
-Por ne aeroport do me vrasin ?
-Do e bisedojm neser tani duhet te qetsohesh Eri duhet te jete duke ardhur smund te qendrosh vetem.
Sapo Arturi doli Eri hyri ne shtepi. E perqafova kisha nevoj per nje perqafim pas gjithe atyre qe mesova.
Me dukej sikur ishte hera e fundit qe do qendroja me te, kisha nje parandjenje te keqe, sikur dicka do te ndodhte. E putha doja te humisja mendjen nga ato mendime qe me kishin kapluar. Ndjej duart e Erit qe me rrethuan dhe po me ferkonin belin. U shtrime dhe po putheshin si te cmendur, sikur te ishte hera e fundit. Trupi mu rrenqeth nga ferkimet e tij ne trupin tim, asnjehere skisha lejuar nje mashkull te me prekte ashtu. Ishte hera e pare per mua, kisha turp por ne fund te fundit une isha e tija. Duhet te ndryshoja te lija turpin, dhe mendimet e teperta dhe te shijoja momentin. Ai u shtri siper meje me hoqi bluzen dhe vetem me puthte. U drodha jam e vogel per kete gje per pak jave bej 18 vjec , por smund tja them, ai eshte i dashuruar mbas meje dhe smund te me lendoj me. Tani e njoh kam besim te ai.
-Je e sigurt Kotele?:- pyeti ai.
- Je i sigurt qe me do?<
- Me shume se cdo gje te duaaa te dashuroj Amore.
- Ti je i imi Erald i imi more vesh... te duaaa me shume se jeten time.
......
Mengjes.
U zgjova dhe shoh qe me kishte perqafuar forte sikur do ti ikja, me kishte vendosur koken ne kraharorin e tij dhe me shikonte me ato sy qe me kishin munguar prej kohesh. Do ta mbaj mend ate nate qe u bera plotesisht e tij. Tani isha e sigurt qe e doja dhe do bej cdo gje per te.
-U zgjua kotelja ime.
- Mos me thuaj se nuk ke fjetur fare ti.
-Si mund te fle kur kam ne krah nje princeshe kaq te bukur.
- Ruaje princeshen se ku i dihet ka plot prinxa aty jashte qe e duan. Dhe menjehere u rrotullova dhe hipa siper tij, ndjeja zemren e tij kur pulsonte dhe po e puthja si e cmendur. Derisa telefoni i tij ra dhe na prishi castin romantik.
-Po Artur Emi po pergatitet dhe pak do nisemi per ne aeroport. Cdo gje eshte ne rregull.
Perfundoi telefonaten dhe u kthye nga une duhet te nisemi kotele.
-por cfare do ndodh me atentatin per tme vrare?
-Do te te mbroj une kotele.....
*Eri*
Tani jemi ne aeroport Emi ndodhet larg meje, nuk duhet ta kisha lejuar te ikte vetem. Por nese Oliveri me sheh prane saj na vret te dyve une do ta mbroj kotelen time nga larg. E cuditshme asnje gjurme nga Oliveri. Emi mbaroi check in- in dhe tani do hipi ne avion aty smund ta kontrolloj dot, nuk me lejohet. E shoh qe nga aeroporti kur ajo hipen ne avion.
Pashe me syte e mi kur avioni po nisej u ngrit dhe iku. Emi im iku te pakten do ishte larg nga ketu, aty ku Oliver smund ti beje asgje. Nderkohe qe po ikja nga aeroporti po vinin ambulanca me shpejtesi. Degjova qe nje avion qe sapo ishte nisur kishte marre flake, dyshoni per bombe. Avioni Tirane-Paris. Aty hipi Emi. Moooossss Oliverrrrrr ti smund te rrije dot ne qetesi. Smund ta marresh ate prej meje jo smundesh!
Me vjen keq per Emin :(
YOU ARE READING
Mos u bej si une!
RomancePershendetje! Kjo eshte historia ime e pare dhe dua ndihmen tuaj qe te lexohet sa me shume. Kjo histori bazohet ne histori te vertete dhe pak fantazi. kjo histori flet per Emin nje vajze 17 vjecare e cila dashurohet per here te pare por dicka ndodh...