E pranoj qe nuk e kam harruar akoma, e pranoj qe me pelqen por sado ta daua apo ta pelqej asnjeher smund ta fal.
Arrita ne shtepi dhe u futa ne instagram.
Ai tipi me emrin Mateo kishte dale nga grupi, ahhh sa mir te pakten te flas lirshem. Ky me emer fake po me ben kurjoze fliska vertet bukur. Nuk mund ta pyes se kush je sepse duket sikur kam interes per te keshtu qe iu thashe naten e mire dhe nuk po futesha me ne grup. Me vjen nje sms nga ky tipi me instagram fake.
- Nuk e di kur do e kem shancin te duash te me flasesh pa nerva, te njoh anen tende te mire.
Ouuu seriozisht e ka ky tipias nuk e njof as nuk me shef. Paprit pak mos eshte ai Eni ky?
Do ti shkruaj neser ne mengjes se tani iu thashe se ika per te fjetur. Gjithe naten mendoja per Erin pavaresisht cdo gjeje qe ka ndodhur e kam dashur ose te pakten keshtu mendoja.
U zgjova ne mengjes po kerkoja sms e atij ti ktheja prgj, por jo e kishte fshire. Epo te pakten e kam screenshotdo ta zbuloj se kush eshte ky person me patjeter. Arrita ne shkolle dhe takova Gesen i kerkova ndihme per te zbuluar se kush eshte ky personi me instagram fake dhe me tha ta pyes mos te bej si interesante kot. Jo jo une nuk do e pyes do e zbuloj vete.
*pas nje jave*
Akoma nuk kam arritur ta zbuuloj se kush eshte por do ta gjej . Kam besim te aftesite e mia si dedektive ...
Ora 01.01 me erdhi nje sms nga instagram. Po tani kush eshte mendova. Oh ishte nje sms nga ky tipi me instagram fake
-Je me e bukur live se ne foto. Kam rene ne dashuri me shikim te pare.
Seriozisht prap ky? Nuk e hapa ate sms e pashe nga siper dhe I bera screenshot. Do ta lej sot neser do e shoh nese e ka fshire sms do ja coj screenshot-in dhe do i them se cfare do te thote kjo.
Me zuri gjumi duke menduar per ate sms, kush valle eshte ky tipi.
U zgjova ne mengjes isha super vone per ne shkolle keshtu me iku nga mendja ai sms kur arrita ne shkolle ja tregova Geses.
- Shih pak ca me shkruajti ai tipi mbreme.
- Ouu tani po behem dhe une kurjoze kush eshte ky tipi. Prit do shkoj te pyes pak dike se me duket e gjeta kush eshte. :- me tha Gesa dhe u largua.
- Ild shiko do te te pyes per dicka po dua pergjigje te sinqerte nga ty.
- Po me ben merak Ges ca ka ndodhur.
- Shife pak kete tipin e njeh?
Ilni dilloi te qesh dhe me tha:
- Do te ta them po dua te me premtosh qe sdo ia thuash Emit.
- Ne fakt Emi e do, por ma thuaj se nuk do ti them gje te betohem.
- Shiko e ke vene re ate djalin ne vit te dyte qe vjen te klasa jone, ai eshte i dashuruar mbas Emit.
- Ejj fjala e dashuruar eshte fjale e madhe, mos e harro se cfare i ka ndodhur Emit ajo nuk mund te perballoje me.
- Shiko ti e dii qe une Emin e kam si moter, e njoh qe i vogel dhe i dua cdo te mire, Enin un e njoh dhe e di qe ai nuk mund ta lendoje Emin sepse nese e ben...:- e nderpreu Gesa
- Jo nese por ska per ta bere..
- Ti mos i thuaj Emit vetem kete dua nga ti, me Enin do merrem une.
- Do i keni punet keq me mua nese Emi do lendohet.
***Emi mezi po priste Gesen dhe ja ku erdhi.
- Pash zotin Gesa sa u vonove, he ca zbulove?
- Asgje Emi dhe atje ku shkova asgje asgje asgje ufff sa dua te te ndihmoj po nuk mundem.
- Ska gje do i flas me te sot dhe do ta zbuloj.
- Te kam shum xhan Em po ti se di.
- Oooh filloi casti romantik tani ika un se sbej pjes ne kete grup.:- tha Emi dhe u largua.
-Me fal Em po e bej per te miren tende.: tha Gesa me vete dhe u largua per te Emi.
Te postoj me per sot apo mjafton kaq per sot? :*
YOU ARE READING
Mos u bej si une!
RomancePershendetje! Kjo eshte historia ime e pare dhe dua ndihmen tuaj qe te lexohet sa me shume. Kjo histori bazohet ne histori te vertete dhe pak fantazi. kjo histori flet per Emin nje vajze 17 vjecare e cila dashurohet per here te pare por dicka ndodh...