Te gjitha sic ishim filluam te qeshnim derisa erdhi nje makine, besoj se ky duhet te jete Eni.
**ENI**
Duhet te shkoja te merrja Emin isha fiks ne kohe , telefonova Ildin sepse dhe ai do shkonte te merrte Gesen.
- Ku je m, ke humb fare.:. I tha Ildi.
- Po tamam ke humb fare para 1 ore folem o burr I dheut. U bere gati ti?
- Une jam ne kalceto do vish ti tbejm nje loje bashke?
- Ca thu m plak ora 7 ne 8 duhemi ne ballo, duhet te ikim te marrim gocat tani.
- Gocat ti thuash ne oren 7 behu gati ne 11 i ke gati po hajt bejme nje loje.
- Eni kur thot ne 7 jam gati, e sigurt qe eshte gati, une ika ti rri luaj si kalama akoma.
- Ik ti ik rri poshte shtepise derisa te cmendesh.
Po te kete te drejte ky tani, ca do bej une kot si mumje aty. Nuk i kam as numrin e telefonit ta pyes a eshte gati. Nejse do shkoj njeher nese eshte gati do vij nese nuk eshte bere sdo vije.
Pothuajse mberrita , keto qenkan bere gati dhe po presin, duhet te marr Ildin urgjent ne telefon.
- Ahh en ah hajde pra te thash qe sjan bere gati.:- tha ildi sapo hapi telefonin.
- Ne fakt e ke gabim jane te gjitha gati po presin te oborri, nese do te kisha degjur ty do lija pershtypje te keqe para Emit, per 5 min hajde ktu kshu po i them une vajzave per ty.
- Erdha erdha me mbulo pak.
- Hajde o i vonuar hajde se kto qenkan ber syper yje.
Zbrita nga makina, ngela e mahnitur nga Emi, pothuajse nuk e njoha fare, kishte bere make-up, ishte veshur me fustan gje qe se kisha pare ndonjehere.
- Pershendetje, shpresoj mos te jem vone.
- Jo jo je fiks ne kohe po ai budalli im di gje ku eshte?:- tha Gesa
- Ai po vje, kishte ngelur ne trafik per 5 minuta them se vjen ketu.
- Oh erdhi dhe Endi:- tha Dona.
- Endi po ky cfare do ketu? Pyeta une i cuditur.
- Aii eshte vellai mu pergjigj Dona.
- Ou nuk e dija, Em nese ti do mund te nisemi tani sepse ora po shkon.:- i thashe Emit
- Po patjeter nisemi.
- Fladia ti je me ne apo do vij te te marre dikush?:- tha Endi.
- Erdhe ti pra per ta marre.:- iu pergjigj Emi.
Ai uli koken dhe ia beri shenje per nga makina.
- Ja ku erdhi dhe Ildi:- thashe une.
- Gesa sa nuk po fluturon.:- tha Emi.
- Emi je bere shume e bukur sot, tamam si nje princeshe.
- Faleminderit:- ul koken, ishte bere flak e kuqe ne fytyre.
Ia nngrita koken, doja ta puthja ne buze por kasha frike se e humbja pergjithmone. E pashe drejt e ne sy. Kishte sy te vecante gjate dites I ka kafe hapur, kurse ne mbrembje I erresohen.
- Ke sy shume te bukur e di?
- Faleminderit:- tha ajo dhe uli perseri koken.
Ia ngrita serish dhe e putha afer qafes. U drodh si duket nuk e priste. E putha serish ne faqe. Ajo ktheu koken nga dritarja deh pjesen tjeter te rruges e kaluam pa folur.
Arritem ne ballo mbrapa makines time , ishte makina Endit dhe me pas ajo e Ildit. Dolem te gjithe nga makinat, Emi po dridhej akoma. Mos valle e kishte nga puthja apo kishte ftohte. U ktheva ne makine mora xhaketen dhe ja hodha supeve.
- Faleminderit shume:- tha ajo.
- Mos me falendero, nese ke nevoje per gje vetem me thuaj.
**EMI**
Ai eshte kaq I mire. Nuk e di cfare te them. Kur ishim ne makine nga turpi ula koken kurse ai ma ngriti dhe po me shihte ne sy e pashe qe donte te me puthte ne buze, dhe une doja. Cfare po ndodh me mua keshtu pse sa here flas me te apo e takoj me rreh zemra kaq fort dhe me dhemb stomaku?
- Mos jane gje ato fluturat ne stomak a cfare jane ato.
- Jo jo harroje EM ti smund te duash asnje.
- E pse jo ai te do, donte te te puthte dhe ti doje pranoje.
- Jo nuk e pranoj.
- Pse u drodhe kur te puthi ai?
- Nuk e di doja ta puthja dhe une.
- Atehere e do dhe mos e diskuto me.
Kjo eshte nje nga bisedat e mia me veten me verte sdi ca tbej. Papritur u drodha serish ai sapo me kapi perdore.
- Nese te pelqen ky djal kape dhe ti doren e tij, mos rri si e ngrire.
E kapa dhe une perdore de u drejtuam drejt tavolines.
Kercyem gjate gjithe mbremjes, kur une doja te merrja nje gota shampanje ai nuk me lejoi, me tha se je e vogel per alkool.
- Jo nuk mund ta pish, te ben dem, je e vogel per alkool.
- Vetem nje gote asgje nuk te ben, shampanja nuk ka % te lart alkooli.
- Jo nuk ke per te pire, sa te jesh me mua nuk te lejoj. Degjo filloi nje vallezim. A mund ta kem nderin te kercejme bashke ket kenge.
- Ohhh kjo eshte kenga ime e preferuar. Patjeter.
Me terhoqi drejt drejt vetes, me vendosi duart ne bel dhe po kercenim, une ja vendosa duart ne qafe dhe vetem e shija ne sy. Ishte kaq i mire, ndjehem shume mire kur jam me te. Pse valle duhet te bie ne dashuri, me Erin nuk kam qene keshtu. Kur isha prane tij me rrihte zemra per te por jo keshtu sic rreh kur jam me te. Zemra ime kur jam me te rreh si e cmendur, mos te flas per stomakun.
Doja ta puthja por nuk mundja, papritur e shoh qe ai po me afrohej. Buzet tona ishin vetem nje cm larg njera tjetres. Nese nuk me puth ti do te te puth vete thash me vete. Ai me puthi, me ne fund, trupat tane u afruan prane njeri tjetrit, ai me kishte kapur perqafe dhe akoma po me puthte, ia ktheva dhe une puthjen dhe u ndalem derisa nuk mund te merrnim me ajer.
si ju kam o yje?
YOU ARE READING
Mos u bej si une!
RomancePershendetje! Kjo eshte historia ime e pare dhe dua ndihmen tuaj qe te lexohet sa me shume. Kjo histori bazohet ne histori te vertete dhe pak fantazi. kjo histori flet per Emin nje vajze 17 vjecare e cila dashurohet per here te pare por dicka ndodh...