....Qe sdo me lejoje ose do kerkoje te vije dhe ajo me ne.
- Om plak do nisemi sot a do presim diten tjeter?
Ishte Gregu.
-per mendimin tim mos e tako Emin tani, takoje pasi te kemi mbaruar pune me Oliverin. Hajde tani te mos vonohemi.
Ika. Po po ika pa takuar Emin. Se di si ma mbushi mendjen Gregu por qe une ika pa e puthur ndoshta per here te fundit.
- Jemi gati. Le te nisemi. E kemi pritur me vite kete moment. Oliver behu gati te vdesesh. Greg e keni futur ne bagazh ate qelbesiren?
- Cfare? ke? Ska asnje ne bagazh.
- Ca thu o budall Enin e kemi marr me vete?
- Ahhh Enin po po ne bagazh eshte te makina para.
- Sikur je shume i hutuar sot ti? Ka ndodhur ndonje gje?
- Ëh jo vec se jam i emocionuar qe Oliverit i erdhi fundi.
- Duro se arritem vdekja e tij do vije nga duart e mia.
Dhe me ne fund arritem, e rrethuam ate godine nga te gjitha anet. Vrisnim keto qe na dilte perpara. Derisa arritem te zyra e tij. Ajo dera e zeze vetem sa mi kthen te gjitha kujtimet mbrapsh.
- Hapeni ate dere.:- urdheroi Arturi.
Bummm dhe dera u hap.
- U vonuat shume. : ishte Oliveri.
- Shoh qe e paske marre ne shume qef vdekjen Oliver. Kaq shume do te vdesesh?
-Nese eshte dikush qe do vdesi sot, eshte motra jote Erald.
-Eriiiiiiiiii me ndihmooo te lut...e...m:- ishte Olivia. Zeri I saj vinte nga dhoma mbrapa Oliverit.
Sa me kishte marre malli per ate ze. Kane kaluar kaq shume vite pa e pare apo degjuar per te, por sot ajo do jete prane meje.
-Erdha Ol erdha sot do shpetosh nga ky maskaraaa.
-Jo kaq shpejt Erald jo kaq shpejte. Ju jeni ne kurth dhe akoma nuk e keni kuptuar. Eni bashke me njerezit e mi ju kane rrethuar dhe nje bombe duhet te jete aktivizuar tani. Ju te gjithe do vdisni. Dhe ti Erald nuk do e takosh motren tende as ne boten tjeter.!
- Hahahah Eni do vij te te shpetoj ty? Eni? Ai qe eshte ne bagazhun e makines time? Hahahahahahhaha humbe Oliver humbe. Kam vite qe pres te te bej te paguash per cdo gje qe ke bere. vGreg e degjon? Gregg? Ku eshte ky?
- ju ka tradhetuar miqte e mi te dashur.
- Jo miku im i dashur nuk i ka tradhetuar. Ishte i zene me shpetimin e Olivias.:- ishte ajo Emi . Por cfare donte ajo ketu?
- Emiiii cfare ben ti ketu?
- Nese dikush ngaterrohet me te dashurin tim, eshte ngaterruar dhe me mua.
- Ti? Ti ketu? Ti vdiqe une te pashe me syte e mi. Une te vrava ty. Si si shpetove?
-Miku im i dashur mos harro se i dhe urdher djalit tend ta bente per vete Emin dhe ai shkoi ra ne dashuri me te. Per te ai te tradhetoi ty e beson?
- Pra Eni ka nxjerre sekretet e mia ë keshu?
- Vetem 1 baba vetem 1. Por ste le kurre vetem. Keta kane ardhur per te te vrare ty, por do perfundojne vete te vrare.
- Eni biri im e dija qe ti sme tradheton.
-Po ky ketu? A nuk duhet te ishte....
- E lirova u.... pauu
**Emi**<
Nuk duhet te rrija ne shtepi duke ditur qe Eri do shkonte te Oliver. Kujt mund ti kerkoj ndihme per kete une snjoh asnje pervec Arturit dhe Erit. Pa prit pak Gregu ai mund te me ndihmoje. >
- Greggggg hajde pak e lutem:- e thirra nga dritarja pasi e pashe qe ishte ne oborr. Nuk vonoi shume dhe ai erdhi.
- Po Emi si mund te te ndihmoj?
- Sot do vij dhe une me ju te Oliveri.
- Cfare je ne vete? E di Eri?
- jam shume mire, Eri sduhet te marre vesh asgje perndryshe te vras une ty.
- Jo smund te te ndihmoj.
- Vetem me fut ne bagazh te makines tende me jep nje pistolete dhe e di une se cfare do bej.
- Por si? Eri do kerkoj te te takoj ty para se te niset dhe do e kuptoj qe ti sje ketu.
- Po ti per cfare je?
- Nuk te kuptoj Emi, do ti hapesh probleme vetes.
- Asgje sdo ndodh perkundrazi ti do me ndihmosh mua.
- shpetojme ne ske pse rrezikon dhe ti.
- ej ej mjaft bej ate qe te them une jo cfare do ti.
Dhe u be ajo qe doja une.U futa ne bagazh derisa erdhi erdhi Eri dhe u makina u nis.
Bashke me Gregun shkuam te dhoma ku me tha Eni. Per te hyre duhej nje kod. E shenova dhe dera u hap.Aty ishe nje vajze ne gjendje te mjerueshme. Pale sa dite ka pa ngrene, pa pire dhe duke u dhunuar. Sa gjynah me vjen.
- Ti je Olivia?
-Po po ti kush je?
-Une jam Emi e dashura e vellait tend, kemi ardhur per te te shpetuar...
Edhe paaaak fare na ndan nga fundi i historise, keni ndonje ide si do shkojne ngjarjet?
YOU ARE READING
Mos u bej si une!
RomancePershendetje! Kjo eshte historia ime e pare dhe dua ndihmen tuaj qe te lexohet sa me shume. Kjo histori bazohet ne histori te vertete dhe pak fantazi. kjo histori flet per Emin nje vajze 17 vjecare e cila dashurohet per here te pare por dicka ndodh...