- vetem me premto dicka.
- cfare? Fol dreqi e mart kush do tme vrase, pse me duan te vdekur dmth kush na do ne te dyve te vdekur
- Premto qe do me degjosh deri ne fund dhe sdo me mbash mëri per asgje.
- Te premtoj vetem fol..
-Gjithcka nisi para 3 vitesh ....
Kujtime
" Isha i 14 vjec sapo me kishin vdekur prinderit ne nje aksident rrugor, dhe vendosi te me merrte xhaxhai im per te mos shkuar ne jetimore. Ateher e shihja jetimoren si nje vend per te braktisurit e urreja ate vend, kurse sot them qe do kish qene me mire te isha ne jetimore. Ishte dita e pare ne shtepine e xhaxhait tim. Ai eshte nje burre rreth 50 vjec me sy te zinj, flokt e zeza, vishet me te zeza dhe ne fakt ai eshte i mbuluar nga e zeza. Nuk e kuptoja pse deri kur mora vesh cdo gje.
Ishte dita e pare ne shtepine e xhaxhait tim.
Po kerkoja per te ne gjithe ate shtepi te madhe kur degjova nje arme dhe nje te bertitur. U tremba sepse per nje femije qe sapo ka humbur cdo gje qe kishte ne jete dhe arma i duhej.
U drejtova drejt bodrumit dhe shoh xhaxhain tim qe i kishte drejtuar pistoleten dikujt. Mu duk fytyre e pare, nuk e di ku e kisha pare. Degjoj xhaxhain tim te thoje:
- Duhet vetem ti trembje jo t i vdisje.... por nuk vazhdoi me kur me pa mua.
- Cfare po ben ti ketu?:- me tha mua.
- Doja vetem te dija ku ishte kuzhina dhe kur degjova zhurmen..... erdha ketu.... po ky kush... eshte?:- perfundova une.
- Ky hemm.... ky.. eshte hajdut.. po hajdut kishte hyre per te vjedhur dhe une e kapa.
- a mund te largohem tani?:- thash une.
- Ti duhet te dish qe xhaxhai yt.... po fliste "hajduti" por xhaxhai im e vrau.
- Aaaaaaa: bertita une..; cfare do me thoshte ai ?
- heh ai donte te thoshte qe une e keqkuptova gjasma ai nuk donte te vidhte, nejjjjse ikim nga ketu.
Dhe keshtu kaloi ai moment, une gjithmon kisha dyshime per ate qe donte te thonte ai "hajduti". Dicka nuk shkonte duhet ta zbuloja.
Kur xhaxhai im iku ne pune, u futa te zyra e tij te lexoja ndonje gje qe mund te me conte te ajo qe donte te thonte ai.
Gjeta 1 dosje ku permendeshin shume emra vajzash dhe ne fund personat qe i kishin sjelle ato, kishte dhe vajza qe kishin vdekur. Emri i xhaxhait tim ishte ne ate liste. Pra xhaxhai im rrembente vajza dhe i perdorte per prostitucion.
Syte e mi ngelen duke veshtruar nje emer OLIVIA JONSON emri i motres time.
Rrembyesi OLIVER JONSON Xhaxhai im ka rrembyer motren time? Gjithe bota mu shemb mbi koke. Une mendoja se motra ime kishte vdekur ajo eshte gjalle dhe me teper e rrembyer nga xhaxhai im.
-👏👏👏 paske zbuluar nje pjese te te vertetes Erald por ti sdi vazhdimin akoma.:- ishte ai xhaxhai im i vetmi qe isha mbeshtetur.
- Ti maskara si guxove ta beje siiiii?
- Degjo degjo.:- me tha ai.... pervec se te kam rrembyer motren, te kam vrare dhe prinderit. Ata zbuluan cdo gje per mua. Zbuluan qe jam pjese e nje organizate per rrembim vajzash dhe shfrytezim per prostitucion dhe vrasje por, nuk mesuan qe une i kisha rrembyer vajzen. U nisen per ne polici por une i kercenova se do te te vrisja ty bastard i vogel, ata nuk ma vune veshin dhe u nisen dhe tën tën vdiqen ne nje aksident gjasma rrugor. Nuk doja ti vrisja doja vetem ti trembja pakkk por ata vdiqen dhe nuk kam faj une.
- Nese ata nuk kane treguar gje ne polici do ta bej une mua ske me cfare me kercenon, dhe nese vdes skam asgje per te humbur.:- thash une .
- E ke gabim vogelush nese ti kalon ate dere, motra jote mund te vdes, pa dashje dmth e di ti....
- Ku eshte ajo pergjigju ??????
- Mos ki merak ajo eshte perdorur vetem nga une jo nga te tjere, me lejo te te them qe e kam rrahur shume se nuk donte te bente asgje me mua.
- Ti do vdesesh nga duart e mia.
- Nuk kam frike prej teje more cunak ti do behesh si une sdo i ngjash babait tat.
- Liro motren time dhe une do bej cfare te duash ti.
- keshtu flitet djalosh.
Dhe keshtu me futi dhe mua ne rruge te keqe.
U detyrova te behesha si ai per te mbrojtur motren time. Derisa nje dite dikush me tha qe te heq dore prej tij sepse motra ime ka kohe qe nuk ndodhet prane tij por ai me shfrytezon mua ne pune te pista. Ai me ndihmoi te largohesha derisa erdha ketu ne kete qytet ku njoha dike dhe rashe ne dashuri me te. Ajo ishe ti Emi.....
....Vazhdon...
tani do kuptohet cdo gje nga historia, deri tani dukej pa kuptim tani merr kuptim. per ju qe prisni fund te lumtur me vjen keq qe jua them por sdo kete :(
YOU ARE READING
Mos u bej si une!
RomancePershendetje! Kjo eshte historia ime e pare dhe dua ndihmen tuaj qe te lexohet sa me shume. Kjo histori bazohet ne histori te vertete dhe pak fantazi. kjo histori flet per Emin nje vajze 17 vjecare e cila dashurohet per here te pare por dicka ndodh...