Filloi mesimimi kishim fiskulture. E urrej kete lende qe kur u zura me Erin,ai e kishte shume qef kete lende. Ehh dhe une asnjehere nuk luaja ne kete lende,Gesa ma beri me shenje qe te kontrolloja telefonin. Nxora telefonin Gesa me kishte cuar nje sms ku thoshte:
- Mos rri kot po shkruaji atij me instagram fake.
- Mos ja fut kot, ku di une ca ti shkruaj atij.
- Di ti di shkruaji po te them mos ti them zyshes te te fusi ne loje.
- Aman vec asaj mos i thuj, ma ka zene ben se do me ngeli.
- Ktu akoma ti??
- Ikaaa qup.
Akoma nuk e kishte fshire sms e mbremshem
"-Je me e bukur live se ne foto. Kam rene ne dashuri me shikim te pare."
- Do te doja te ta thoja dhe une ndoshta, por, ste njoh!
**ENI**
Ishte nje ore e merzitshme matematike dhe po mendoja per ato qe me tha Ildi. Ajo ishte bere me te vertet kurjoze per mua, donte me patjeter te dinte kush fshihet mbas atij instagrami. Kur i bera follow nga instagrami im me beri bllok, duhej me patjeter te hapja nje instagram tjeter per te folur me te. Eshte tip i cuditshem nuk i pelqejne komplimentet, nuk do ta doje njeri, dicka ka e kaluara e saj por nuk e di cfare, Ildi eshte si ditar per te di cdo gje por nuk tregon. Isha futur ne mendime te thella se cfare mund ta kete bere ate keshtu kur nje sms qe erdhi ne telefonin tim me hoqi nga mendimet ku isha futur. Ishte ajo wow ajoo! Smund ta besoj ajo me shkruajti..
- "Do te doja te ta thoja dhe une ndoshta, por, ste njoh!"
Moooss nuk e paskam fshire kete sms une? Pse tregohem kaq I pakujdesur vall?
- Ne fakt me njeh, por do te ta tregoj kush jam ne nje moment tjeter.:-ia ktheu Eni.
- Cfare do te thote kjo? Ng ate njooh une ty? Te lutem ka mundesi te flasesh pak me qarte?:- pyeti ajo.
- Per cdo gje do te te pergjigjem kur te vije koha, tani une du ate flasim bashke nese ti pranon,normal.:- tha ai
- E cfare nese une nuk pranoj?:- tha ajo
**EMI**
Po flisja me ate tipin e instagramit, ne fakt me duket si dikush por se di kush!
Shyqyr ne ate moment erdhi Gesa te me ndihmoj cfare ti them se nuk dij, kam rene ne hall me te.
- Gesaaa me ndihmo kam nevoje per ty.
- Cfare ndodhi? cfare tha ai ? cfare i the ti ? ca tha ai ?po ti? po ai?
- Hejjjj prit mos bej kaq shume pyetje por lexo.
- Heeeemmm.. prit.........E CFARE NESE UNE NUK PRANOJJJJ?? Po kjo cfare eshte Emm fshije urgjentisht kete sms pa e lexuar ai dhe thuaj qe pranon te flasesh me te. URGJENTTTT!
- A je ne vete ti? Ti e di shume mire qe instagramin tim e kontrollon Ela(motra Emit)
- E cfare pastaj pse ajo nuk ka qene ne moshen tate?
- Ajo ka qene ne moshen time por nuk bente kshu budalliqesh per nji cun, harrove qe kam qendruar ne koma pothuajse 2 muaj per nje qe donte te plotesonte nevojat e tij si mashkull???? Ti ndoshta i ke harruar po une nuk i harroj kurre kurre po te them.
- Ne fakt ke te drejte, por jo te gjithe djemte jane njesoj.
- Ku e di ti si eshte ky? E njeh se kush eshte? A nese e njeh dhe nuk me thua dije se nuk te flas sa te kem jete. Kaq kisha per kete muhabet. Nese ke dicka o thuaje tani o hesht pergjithmone.
- Nese kjo teme fillon si perralle dhe fundi duhet te jete i lumtuar.:- me shkrepi syrin dhe iku.
- Hejjjjj ca perralle ca fundi lumtur thu?
**ENI**
"E cfare nese une nuk pranoj?"
Hejjj kjo eshte me te vertet nje tip i cuditshem. Une i them kam rene ne dashuri me ty kjo nuk kthen sms po e con temen sa andej kendej. Sikur te mos pranoj thot, podo prannosh moj se te dua une.
- Shiko nese ti nuk pranon une do te hap adresa instagrami cdo dite derisa te pranosh.
- Ej mos be si interesant kot tani.
- Interesant? Une apo ti?
- Ti.
- Une nuk po besj interesantin une po tregoj te verteten, ndersa ti po ben interesanten duke mos pranuar se folur as ne instagram. Jo me te te them per tu takuar une ty.
- Ok e zem se pranova te flas me ty ca fitove?
- 1 do behaesha njeriu me i lumtur ne bote. 2 do beheshim shok te dy. Kaq sdo beja as gje une nuk mund te te lendoj ty.
- Ehaaaa si te gjithe djemt qenke dhe ti.
e fundit per sot neser jua premtoj se do publikoj me shume. ju perqaputh te gjitheve.
Nuk ju them dot rroca poca sot se e kam te ndaluar nga livefordreams111
(shaka shaka :*)
YOU ARE READING
Mos u bej si une!
RomancePershendetje! Kjo eshte historia ime e pare dhe dua ndihmen tuaj qe te lexohet sa me shume. Kjo histori bazohet ne histori te vertete dhe pak fantazi. kjo histori flet per Emin nje vajze 17 vjecare e cila dashurohet per here te pare por dicka ndodh...