Episodul 4

80 2 0
                                    

Miercuri

Alice nu stia ce sa ii spune surorii ei mai mici, care vroia sa il intalneasca pe Ryan. El i-a atras atentia pana si surorii ei, Naty. Actiunea devenea din ce in ce mai interesanta daca s-ar putea spune asta despre cata incredere avea Ryan in el incat nici nu era subtil deloc.

Alice si Ema aveau intalnire cu fosta lor diriginta pentru ca lucrau impreuna cu doamna la un proiect european. La sfarsitul intalnirii doamna le spune:

-Sa va luati un mascul feroce ca sa nu mergeti singure prin universitati.

Ema si Alice s-au abtinut pana au iesit din biblioteca ca sa chicoteasca.

-Ne vom lua bodyguard, doamna. spune Alice cu un zambet mare pe fata. Stia pe cineva care ar putea sa fie interesat.

-La revedere, doamna! spun cele doua inainte sa plece spre clasa ca sa isi lasa ghiozdanele si sa verifice ceasul ca sa vada daca mai au timp sa isi salute prietenele.

-Deja stiu cine e bodyguardul meu. spune Alice

-Al meu care e? o intreaba Ema

-Pai conditia angajarii lui este sa iti gaseasca si tie un bodyguard pentru ca nu o sa fi lasata fara bodyguard.

Se instaleaza in clasa. Ema merge la magazin, iar Alice isi pune cartile pe masa pentru ora de romana. O colega de a ei, Adelina, care incerca de ceva vreme sa o cupleze cu un baiat din clasa. La un moment dat, Alice era putin interesata sa fie cu el in trecut, dar interesul i-a pierit in secunda in care a zis ca ar trebui sa zica mersi ca vorbeste cu ea. Stia ca a gasit o eroare care l-a costat cu un punct la teza si el putea sa faca ce credea el de cuvinta pentru asta, dar in acelasi timp nota reala pe care a luat-o la teza nu ii schimba media finala. Nu avea de gand sa tolereze acea atitudine de la nimeni, mai ales de la un baiat care vorbea cu ea prin mesaje sau mesager. Oricat de enervanta ar fi toata situatia, avea un Ryan care stia cum sa ii atraga atentia ceea ce era ceva ce un baiat nu a mai reusit sa faca pana acum + o facea sa rada.

-Ai mai vorbit cu Victor? O intreaba Adelina, care era prietena cea mai buna a lui Victor, colegul ei de clasa care nu stia ce vroia.

Alice nu prea voia sa auda de el pentru ca ea a incheiat acel capitol si vroia sa ramana asa pentru ca a avut destul si era fericita cu ce avea cu Ryan. Nu era ceva oficial, dar el o facea sa rada ceea ce era mai mult decat destul pentru ea daca ar aparea niste ciocolata in peisaj pentru ea iubea ciocolata.

-Nu. De ce as face asta? o intreba Alice care incerca sa ii spuna intr-o maniera frumoasa ca nu este interesanta si nu mai vroia ca acel subiect sa fie deshis.

-Sa va imprieteniti. spune Adelina care insista pe acest subiect si mai avea putin si ii zicea sa se cupleze cu Victor.

-Nu se va intampla.

Ema apare in clasa cu o punga de Viva, iar Adelina pleaca de la banca lor. Ema deschide punga de Viva si vine in banca lor.

-Pauza viitoare ne facem rost de bodyguardzi.

-Garantat.

Pauza a venit si cele doua au zburat spre clasa celor de a 10a. Aveau treaba foarte importanta de rezovat. Nimeni nu le putea contrazice. Isi fac intrarea, iar domnul Ryan statea in banca lui de la fereastra cu picioarele pe celalalt scaun de parca era un sef. Ema s-a dus pe randul de la mijloc langa prietenele sale sa urmareasca scena.

-Am treaba cu tine.

Toata lumea a facut loc. Nimeni nu stia despre ce este vorba ceea ce facea lucrurile sa fie si mai interesante. Seby era primul gata sa comenteze pentru ca nu se putea abtine.

-Are treaba ...

Alice ii da o privire lui Seby, era evident ca nu avea chef de atitudinea lui sau de comentariile lui.

-Sunt intr-un proiect si am nevoie de bodyguard, iar tu ai slujba daca ii gasesti unul Emei.

Ryan nu se astepta la asta, plus era o oferta buna. Fara sa mai spuna nimic, Alice se duce pe randul de la mijloc, unde statea cu prietenele ei.

-Ne-am deplasa in scoala? o intreaba Ryan pe Alice

-Si in universitati.

-Pe jos sau cu masina?

-Ai masina si nu stiu?

Alice nu se putea astepta la raspunsul pe care i l-a dat. Nimic in lume nu ar fi putut-o pregati pentru bomba pe care Ryan a aruncat-o asupra ei.

-Am masina de 16. spune Ryan mandru de el.

-Ai masina? il intreaba Alice din nou pentru ca nu credea ca avea masina, socul era prea mare mai ales ca sa uita la el cum se uita la ciocolata kinder. Smecherasul de oras trebuia sa aiba masina pana la urma. Era un calcul simplu de matematica.

-Da.

*urmatoarea pauza*

Dayana, Emily si Alana invatau pentru testul la chimie, iar Alice si Ema au venit sa le ureze succes. Aveau aceeasi profesoara la chimie si stiau cat de greu este sa ia o nota buna la idoamna de chimie mai ales ca ce scria pe tabla lor dupa ora de chimie era mai mult chineza decat chimie.

-Succes la test! spun Ema si Alice prietenelor lor inainte sa plece din clasa.

-Thank you! spun ele ca raspuns inainte sa reciteasza lectiile care vor fi la test.

Fix cand erau la usa, Ryan, care nu avea nici cea mai mare forma de stres se aproprie de ele.

-Tu, nu ai test la chimie? il intreaba Alice pentru ca era prea relaxat.

-Eu am test doar la chimia cu tine.

*Du-te-n* aceasta fraza aproape a iesit din gura lui Alice care isi musca buza pentru ca mai avea putin si ii zicea un du-te-n pe bune.

The Coke PlayboyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum