Episodul 20

17 1 0
                                    

     *La magazin*

       Ema si Lucas sunt la magazin si nu stiu ce gustari sa ia pentru petrecere. Lucas a ramas blocat la raionul de ciocolata. Ema merge sa vada de ce iubitul ei sta atat de mult sa aleaga ciocolata. 

-Nu stiu ce ciocolata sa iau. Vreau sa fac o impresie buna. 

Ema ii da privirea "Are you kidding me?" si ii spune :

-Faci o impresie buna pentru faptul ca ai ciocolata! Just take one. 

Lucas ia foarte multa ciocolata si merge impreuna cu prietena sa la casa de marcat. 

*La restaurant* 

   Timpul parca a inghetat pentru Alice si Ryan care nu stiau ce replica sa dea. Alice ia o gura de gin tonic.

-I think I better get going. spune Alice care nu vroia sa intarzie la petrecerea de casa noua a lui Lucas si Ema. A fost ideea ei pana la urma. Ar fi culmea sa nu fie acolo.

 Dar Ryan pune cantecul "Closer" pe fundal pentru ca putea sa puna pariu ca nu o sa se poata abtina din a canta cantecul pe care l-a auzit tot liceul. Alice se abtine cu greu sa reziste cantecului pe care il stia pe de rost. Cantareata se intoarce din drum cantand si se uita la Ryan care a intrerupt cantecul. 

-Cum indraznesti sa opresti Closer?

-Pentru ca vreau si pentru ca pot. Plus, stiam ca iti place cantecul acesta foarte mult si ca nu o sa pleci daca il opresc. 

-How did you know?

-Tot liceul te-a auzit cantand Closer. 

-I guess that explains it. 

-So... where were you heading?

-Actually, I guess you could come with me, dar te-ai  umfla prea mult in pene. 

-Nu risti, nu castigi.

-Lucas and Ema are throwing a party for Lucas' new place. Would you like to join me?

-I would like to be your date if that's what you are asking. Data viitoare foloseste limba romana. 

-Stim amandoi ca nu se va intampla. 

-Me to be your date or you to talk in romanian? Inainte sa mergem, trebuie sa sti ca nu iti voi permite sa imi abuzezi buzele. 

Alice izbucneste in ras.

-Esti victima secolului 21.

*Intre timp la apartamentul lui Lucas* 

   Lucas este ca un magician cand e vorba de surprize pentru iubita sa. Ema pregatea gustarile pentru petrecere in timp ce Lucas se uita la urmatoarea surpriza pe care o avea pentru iubita sa: un lant cu stele si luna pe care scria I love you to the moon and back. Magicianul surprizelor amoroase se uita la urmatoarea surpriza pe care nu stia cum sa i-o daruiasca Emei. O parte din el nu vroia sa i-o dea pur simplu, dar o parte din el era gata sa accepte ca nu are nicio idee. Lucas merge la spatele Emei si ii spune:

-Close your eyes. 

-What's going on? il intreaba Ema in timp ce iubitul ei ii pune lantul in jurul gatului. 

- You will see. Open your eyes. 

Ema vede lantul and she is touched by the loving gift she received from her loved one. 

-Lucas, I love it!

- I am happy to hear that! spune Lucas cu un zambet pe fata. 

*Peste o ora*

    Petrecerea incepe. Invitatii incep sa apara, iar apartamentul aproape pustiu sa se umple de viata. Chris isi face aparitia cu Alana la bratul lui, Emily vine cu Andrei, Dayana cu Iubi, Naty cu David si Alice cu Ryan. I don't think that anyone expected that to happen. 

-Nice necklace! ii spune Alice Emei care era toata zambet.

-Thank you! Nice date btw.

-He is not my date.

Ema se uita la Alice.

-Maybe just a little.


*

Al doilea cantec a fost pus pentru simplul motiv ca e prea frumos ca sa nu il pun. If you need me, I will be watching Moulin Rouge again and again. 


The Coke PlayboyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum