JoiPloua de cateva ore si doar doua zuze ca Ema si Alice puteau sa alerge prin ploaie ca niste copii. Ema intra in clasa Dayanei, lui Emily si nu o vede pe Alana deloc. Nu era prima data cand lipsea fara sa spuna nimic. Nici fetele nu stiau unde a mers sau cu cine a mers. Alana a aparut la usa vorbind cu un baiat misterios pe care nu il puteau vedea din cauza usii. Acest lucru facea misterul mai mare si intrebarile lor sa nu se mai termine. Alana se aseaza in banca ei relaxata crezand ca nu a fost observata o anumite persoana pe care dintr-un motiv sau altul o tinea secreta, doar pentru ea. Dayana nu putea sa nu o intrebe:
-Cine e?
-La cine te referi? a intrebat-o Alana incercand sa nu se dea de gol.
-La tipul cu care ai vorbit toata pauza.
-Cine e? o intreaba pe Alana in cor Dayana, Emily si Ema care mureau de curiozitate sa afle detalii despre tipul misterios cu care se intalnea prietena lor pe ascuns.
-Numele lui e Chris si suntem doar prieteni.
-If you say so. spune Ema care nu prea o credea. Emily si Dayana credeau acelasi lucru, dar au lasat-o pe Ema sa vorbeasca in numele grupului.
Pe celalalt rand, Ryan se intreba de ce este Ema in clasa si nu este Alice. Cele doua erau la pachet. Unde era? El iese pe hol sa vada daca era acolo. Fix in acel moment, Alice isi face aparitia si arata de parca a inotat in mare, era evident ca a stat prin ploaie cu Ema cel mai probabil, tinand in mana foarte multa ciocolata Milka. Se uita la tabletele de ciocolata care erau diferite si nu stia pe care sa o deschida.
-O sa racesti. ii spune Ryan care isi da ochelarii de soare la o parte ca sa se uite la ea mai bine.
Se uita la el, ia o ciocolata in mana la nimereala, isi da ochii peste cap pentru ca nu a racit in viata ei, sansele ca ea sa raceasca erau foarte mici, dar era putin cute. Cei doi erau imbracati in doua tinute identice. Amandoi purtau un tricou verde si o pereche de pantaloni negri. Stilul lor vestimentar era similar, daca nu identic.
-I like your fashion sense, Ryan.
-I like yours too.
Ema iese din clasa cu o misiune. Sa afle cine era tipul misterios cu care s-a vazut Alana. Ii stia doar numele, ceea ce nu era destul ca sa o opreasca din a pune intrebari. Alice pleaca la ora cu Ema care o pune la curent cu ce a ratat.
-E un adevarat mister. Te ajut cu tot ce pot. Si eu vreau sa aflu cine e. spune Alice dupa ce Ema o pune la curent.
-Si Ryan?
-What's with him?
-Have I missed any action?
-Don't worry. You didn't.
-That's a relief. You two are like a ticking bomb and I don't want to miss a thing.
-We aren't.
-Believe what you want.
Iar Celeste vine si ii vede costumatia lui Alice care era identica cu cea a lui Ryan. La asta nu se astepta sa se intample.
-V-ati vorbit sau ceva? il intreaba pe Ryan care era in alta lume.
-Noi gandim la fel.
*Urmatoarea pauza*
Ryan o astepta pe Alice de aceasta data la usa de la intrare in liceu ca sa vada daca a mai iesit in ploaie. Micutei vrajitoare nu prea ii pasa daca o sa raceasca sau nu, dar ii placea ploaie si nu se putea abtine. Era surprinsa sa il gaseasca pe Ryan acolo. Nu se astepta la asta de la el.
-Tu, chiar insisti cu chestia asta, nu-i asa? o intreaba pe Alice care a stat prea mult in ploaie. Pana sa apuce sa ii spuna ceva, Ryan ii da geaca lui neagra ca sa fie linistit. Alice se ridica pe varfuri, parea ca urma sa il sarute, iar Ryan a asteptat acel moment de prea mult timp.
-Thanks! i spune lui Ryan care era pregatit pentru sarutul care credea ca o sa se intample, dar si-a luat teapa.
-One of those days, you are going to kiss me, Alice.
-Maybe.
CITEȘTI
The Coke Playboy
Genç KurguAceasta carte este scrisa in colaborare cu @ErikaTessCherie Totul incepe cu furtul unei sticle de Cola, cand Alice devine personajul principal at povestii chiar daca nu este foarte placuta de colectivul in care se afla baiatul care este furios si...