Episodul 13

27 0 12
                                    


     Urmatoarea zi, grupul de patru fete format din Ema, Emily, Dayana si Alice il urmareste cu Chris cand intra in scoala cu binoclul in tufis. Chris vine la liceu cu motocicleta sa neagra care il facea sa arate ca un bad boy. Alana nu le zicea nimic despre tipul care o facea sa zambeasca ceea ce insemna ca trebuie sa vorbeasca cu el. Nu era un secret ca Chris era unul dintre baietii liceului care aveau fane. Erau vreo zece fete care il asteptau sa ajunga la liceu. Grupul de fete le intrerupe sedinta de  autografe pentru ca nu aveau de gand sa stea la coada. Erau mai mult spioni sau detectivi, nu fane. Dayana se baga printre fane si ajunge la Chris care nu credea ca avea fane atat de infocate. 

-Pentru cine este acest autograf? o intreaba el pe Dayana, care vroia cu totul altceva de la el. 

-Nu suntem aici ca sa iti luam autograful. Suntem prietenele Alanei si vrem sa discutam cu tine niste lucruri. spune Ema

-In acest caz, o sa va caut eu mai incolo. spune Chris care nu stia in ce s-a bagat. 

-You don't have much of a choice. spune Alice

  Chris isi da ochii peste cap. Nu era intr-o situatie favorabila, iar asta nu ii placea de loc. Ii placea sa aiba fane si sa le dea autografe, dar nu s-a gandit ca o sa fie incercuit de patru fete minione care nu il lasau in pace. 

-Cine sunteti? le intreaba Chris 

-Prietenele Alanei.

-De ce nu ati spus asa? Asta schimba tot! Lasati-ma sa ghicesc cine e cine. Tu esti Alice pentru ca esti singura cu suvite, tu esti Emily pentru ca esti cea mai creata. Acum e putin mai greu. 

Sta cateva clipe pe ganduri pana da raspunsul. 

-Tu esti Ema pentru ca porti un tricou cu BTS, iar tu esti Dayana pentru ca asa te-a descris Alana. E o placere sa va intalnesc oficial. Cu ce va pot ajuta?

-Ce intentii ai cu prietena noastra? il intreaba Emily

-O plac. What's not to like? Dar suntem la inceput cam cum e Ryan cu Alice. 

-Ce se intampla intre mine si Ryan nu se compara cu ce se intampla intre tine si prietena noastra. 

-Cam da. spune Emily 

-Explain please 

-Pai amandoua perechile se comporta de parca sunt impreuna. 

-I guess you have a point. 

 Hey! Fac in sondaj pentru cuplul favorit! Scrieti in comentarii cuplul favorit, iar saptamana viitoare o sa anunt castigatorii intr-un nou capitol! 


The Coke PlayboyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum