Vineri
Cateva ore desparteau elevii de weekendul mult asteptat. Ema avea alte prioritati la ora actuala. In peisaj a aparut in alt baiat misterios, dar de data aceasta, tipul misterios era facut la comanda pentru Ema care vroia sa gaseasca cea mai mica scuza ca sa vorbeasca cu el. Chinezul misterios a vazut-o pe Ema cu coada ochiului si nu putea sa se opreasca din zambit pentru ca pur si simplu prezenta ei il facea sa zambeasca fara un motiv anume.
Tipul misterios cunoscut si ca Lucas Wu, nu stia pe nimeni in noul liceu, dar vroia sa o stie pe Ema din ce in ce mai bine. Ema nu stia cum sa se aproprie de el, dar trebuia sa mearga la ore ceea ce insemna ca trebuia sa treaca pe langa el fara sa se dea de gol. Dar ochii lui de un maro ciocolatiu si zambetul lui o fac pe Ema sa se impiedice in propriile picioare.
In ultimul moment, Ema este prinsa de Lucas. Timpul s-a oprit din loc in momentul in care cei doi s-au uitat in ochii celuilalt. Ea era mai mult decat topita in bratele lui Fat-Frumos. Nu exista un cuvant care sa descrie ceea ce i se intampla. Lucas nu stia ce sa spuna pentru ca nu se astepta sa aiba o fata frumoasa in bratele lui in prima zi la liceu, dar nu se plangea.
-Trebuie sa fi mai atenta. spune Lucas
Ema incerca sa nu se balbaie, dar nu stia niciodata ce putea sa spuna in prezenta unui baiat frumos ca Lucas.
-Thanks for saving me! I guess I will see you later. spune Ema grabindu-se sa ajunga in clasa si sa le spuna spuna prietenelor ce s-a intamplat. Trebuia sa isi revina din transa lui Lucas si sa se concentreze la ore.
Alice privea totul de la o distanta sigura. Zambetul pe care il avea Ema pe fata in timp ce vorbea cu elevul nou era de nedescris, iar modul in care ochii ii straluceau faceau ca totul sa fie mai cute decat era. Ryan, care si-a facut aparitia in secunda doi. In secunda in care a vazut-o pe Alice singura, fara prietenele ei prin preajma a stiu ca trebuie sa fie si el acolo ca sa stea singur cu ea, care nici nu l-a observat. Urmarea ceva mult mai important, dar nu putea sa nu se bage in seama cu ea, chiar daca era distrasa de ceva sau cineva.
-La ce te uiti? o intreaba Ryan pe Alice care in acel moment a realizat ca nu era singura care se uita la momentul pe care Ema il avea cu elevul nou.
-Nu cred ca te intereseaza. Nu e genul tau.
-Te uiti la ceva sau CINEVA si vreau sa fiu si eu la curent. zice Ryan care vroia sa para nimic faptul ca era interesat sa afle daca Alice se uita la o anumita persoana care ar putea sa ii fie concurenta. Nu a ascuns acest detaliu, iar acest lucru urma sa fie folosit in defavoarea lui.
-Pai, ma uit la tipul dragut care a trecut pe hol mai devreme. E asa de frumos...... Cu zambetul ala... Pur si simplu nu pot sa nu ma gandesc la el si nici macar nu ii stiu numele.
Ryan incerca sa se abtina din a zice ceva care nu il punea intr-o lumina buna pentru ca nu vroia sa exagereze in acelasi timp, dar modul in care Alice il descria pe tipul misterios ... nu putea sa o asculte cum descrie un tip, care nu este el. Era prea mult de suportat.
-Concurenta mea are un nume?
Alice izbucneste in ras pentru ca nu se putea abtine.
-Tipul nu exista, dar e bine de stiut ce parere ai avea daca chiar m-as uita la un alt tip.
*Intre timp in clasa*
Ema si-a pus materiile pe banca si asteapta sa inceapa ora ca sa isi ia gandul de la baiatul care a salvat-o. Nu isi putea lua gandul de la el. Incearca sa se uite pe YouTube la un filmulet amuzant, dar era in zadar. Se gandea la baiatul caruia nu ii stia nici macar numele. Fara sa observe, Lucas se aseaza langa ea.
-We meet again! spune Lucas cu un zambet pe fata cand o vede pe fata draguta care i-a cazut in brate. Lucas. spune el intinzand mana ca sa faca cunostinta oficial.
-Ema.
*Pe hol*
Alice il lasa pe Ryan ca sa mearga la ora. Urca scarile cand putin gelosul Ryan ii da replica mult asteaptata.
-You are the devil for playing with me like that.
Ea coboara cateva scari ca sa il priveasca pe Ryan in ochi cand ii da raspunsul.
-And you like it!
CITEȘTI
The Coke Playboy
Genç KurguAceasta carte este scrisa in colaborare cu @ErikaTessCherie Totul incepe cu furtul unei sticle de Cola, cand Alice devine personajul principal at povestii chiar daca nu este foarte placuta de colectivul in care se afla baiatul care este furios si...