Luni
O noua saptamana, un nou inceput. Lunea era cea mai scurta zi pentru Alice si Ema care aveau doar 4 ore care zburau ca vantul. Era saptamana in care stateau in clasa ceea ce facea sa fie perfect ca sa rezolve ce aveau de rezolvat cu Ryan, Celeste, Seby, Vlad. Seby risca sa pateasca ceva daca ii mai face observatie lui Alice referitor la unghiile ei. Nimeni nu vroia sa vada asta.
Ca de obicei si-a pus ghiozdanul pe scaunul de la banca ei, si-a pus manualele pe banca si s-a dus la clasa prietenelor sale unde cel mai probabil era si Ema. Cu sticla de cola pe care i-o datora lui Vlad merge in clasa prietenelor sale. Nu prea ii convinea sa ii de-a acea sticla, dar nu prea avea de ales. Alice intra in clasa si isi intreaba prietenele :
-Ema e aici?
-Nope. spune Dayana care se instala si ea in banca ei, Emily isi lasase penarul deschis, acel penar nu a ramas deschis pentru mult timp pentru ca Alice l-a inchis in secunda doi. Nu exista un penar care urma sa ramana deschis mai mult timp decat era necesar. Era un tic nervos pe care nici ea nu il putea explica prietenelor sale care in timp s-au obisnuit cu acest tic.
-Trebuie sa apara si ea pe la ora asta.
Fix asa s-a intamplat. In cateva minute, Ema isi face intrarea in clasa prietenelor sale mai mari. La cat de mult timp Alice si Ema petreceau in clasa prietenelor lor care erau clasa a 10a, parea ca erau in aceeasi clasa.
-Here you are!
-Neata si voua! spune Ema care si-a facut intrarea cu ghiozdanul la spate.
Alice pune sticla de cola pe banca Dayanei si se aseaza pe scaunul liber, care era in fata bancii Dayanei. Clasa lor era aproape goala. Baietii isi fac si ei aparitia in peisaj. Ryan cu figura de smecheras de oras cu care credea ca poate obtine orice vroia, Seby, care era foarte socat ca Alice nu purta o geaca pentru ca era frig afara si Vlad care nu se astepta sa isi primeasca cola inapoi. Ryan avea alte prioritati.
-Hey Baby! ii spune Ryan lui Alice care nu se astepta la aceasta replica. Pana la urma, nu era impreuna cu Ryan ca el sa ii spuna asa. A auzit aceasta replica in filme, dar niciodata adresata ei. Era putin ciudat.
-Hey Swan!
Hoata de cola se duce la el chiar daca nu prea vroia, dar trebuia sa ii dea cola inapoi, dar pana sa i-o dea se mai juca putin cu sticla de cola printre unghiile ei mov. Se ridica de pe scaun si se duce la Vlad cu sticla de cola. O pune pe banca lui. Vlad se uita la ea uimit pentru ca a ramas masca de la furt.
-Ti-am adus sticla. Suntem ok acum.
-Dar nu o vreau. zice Vlad
- Are you kidding me? Nici eu nu o vreau.
-Daca nu o vreti. O iau eu. spune Emily
Ea merge si revendica sticla de cola. S-a rezolvat neintelegerea. Alice si Ema s-au dus la ele in clasa pentru ca ora urma sa inceapa si deja au stat destul de mult.
*urmatoarea pauza*
Alice si Ema coborau scarile, iar Ryan statea la usa. Era clar pe cine astepta sa vada. Ema intra in clasa, iar Alice a ramas cu smecherasul de oras. Pana sa inceapa sa vorbeasca cu el a aparut in grup de fete pe care nu le-au mai vazut in viata lor si o colega de-a lui Alice, Blair. Grupul de fete necunoscute au inceput sa atace cu intrebari. Alice si-a dat ochii peste cap in secunda doi. Intrebarile se repetau.
-Unde iti faci unghiile?
Cred ca aceasta intrebare a fost adresata de trei ori si era deja prea mult. In curand se alatura prea multe persoane pentru gusturile lui Alice. Printre acele persoane erau trei baieti. Unul dintre ei era cret, unul era blond, iar unltimul avea ochi negri. Nici ei nu stiau ce cautau acolo.
-Dar tie iti place de Ryan? o intreaba Blair la Alice care nu stia la cine se refera.
-Dar el nu e Ryan, e Swan.
-Cu care dintre ei ai fi impreuna? o intreaba una dintre fetele necunoscute.
Baietii se uitau la Alice cu un interes care crestea cu fiecare secunda, in fiecare secunda cei trei baieti nou aparuti se apropriau de ea. Ryan si-a dat seama in secunda doi ca fata pe care el a pus ochii nu ii cunostea pe baieti asa ca s-a bagat in discutie. Era destul ca vroia sa vorbeasca doar cu Alice, nu cu toata scoala.
-Pai va fi cu mine pentru ca pe mine ma stie.
Baietii si-au dat ochii peste cap si au plecat. Au ramas doar gaitele, iar Alice s-a dus la ora urmatoare cu Ema.
*la sfarsitul zilei*
Alice merge in clasa prietenelor sale cu Ema sa isi ia ramas bun. Nu mai vroia sa aiba un al doilea episod cu grupul de fete pe care ea cu Ema l-au numit gaite. Intra in clasa si isi ia ramas bun si se indreapta spre usa. Ryan era acolo.
-Pleci acasa la ora asta?
- Am ora libera.
-Daca tu ai ora libera si eu am ora libera.
-Vino si tu atunci.
Ryan isi ia ghiozdanul adidas si merge cu Alice. Cei doi se opresc din drum pentru ca Alice vroia sa isi ia un McFlurry cu oreo si ciocolata.
CITEȘTI
The Coke Playboy
Novela JuvenilAceasta carte este scrisa in colaborare cu @ErikaTessCherie Totul incepe cu furtul unei sticle de Cola, cand Alice devine personajul principal at povestii chiar daca nu este foarte placuta de colectivul in care se afla baiatul care este furios si...