* La intalnirea Emei*
O intalnire de succes nu se termina doar cu un sarut la final, iar Lucas stia asta. Vroia sa fie un gentleman si sa o conduca acasa. Cei doi indragostiti ajung la usa Emei care arata ca intalnirea lor a ajuns la final. Parintii Emei i-au vazut pe cei doi indragostiti sarutandu-se de ramas bun la geam. Din pacate pentru Ema, in secunda in care a intrat in casa avea sa dea niste explicatii si sa le dea mai multe detalii despre baiatul pe care dupa parerea lor l-a pupat prea mult. Tatal ei vroia sa afle toate detaliile importante despre Lucas ca sa il lase sa o mai scoata la intalnire pe fata lui. Mama ei, vroia detalii picante de la intalnirea care a fost un succes. Ema intra pe usa si ii gaseste pe parintii ei asteptand-o in fata usii. Nu era de bine.
-Cine e? Cum il cheama? o interogheaza tatal ei
-Cum a fost intalnirea? o intreaba mama ei cu un zambet pe fata.
Ema nu stia ce sa spuna pentru ca atitudinea celor doi era foarte diferita. Nu stia ce sa le raspunda. Nu vroia sa stea la interogatoriul tatalui ei sau la ce parea o invitatie la o mini barfa cu mama ei care vroia detaliile picante ale intalnirii fiicei ei.
-Numele lui e Lucas si intalnirea a fost ok.
Mama ei isi da ochii peste cap pentru ca era evident ca a fost mai mult decat "ok" pentru ca nu te saruti cu baiatul cu care ai fost la intalnire si spui ca a fost "ok". Ema merge in camera ei in urmatoarea secunda pentru ca nu vroia sa le dea explicatii in aceasta varianta pentru ca un interogatoriu nu era cea mai buna metoda.
*La Alice acasa*
Naty asteapta ca sora ei mai mare sa se duca in bucatarie si sa isi puna paharul de lapte pe care il bea in fiecare noapte. Alice si-a lasat telefonul pe pat langa pijamalele ei care erau aruncate langa perna ei. Ii ia telefonul si ii da mesaj lui Ryan.
-Sunt Naty, sora lui Alice si am ceva ce isi apartine.
Ryan ezita la inceput pentru ca nu stia ce sa creada. Nu era ceva la care se astepta.
-De unde stiu ca spui adevarul?
Naty ii trimite poza cu jacheta lui neagra.
-Ca sa fie clar, fac asta doar ca s-o enervez de Alice si pentru ca cred ca e prea rea cu tine.
-Ok. Daca vrei sa mi-o aduci, adu jacheta la liceu la ora 12.30.
-Ok.
*Urmatoarea zi*
Alice intra in clasa prietenelor sale si il vede pe Ryan purtand jacheta pe care nu trebuia sa o primeasca inapoi. Nu putea sa se abtina asa ca merge la banca lui. Vroia sa faca zambetul de pe fata lui sa dispara.
-Cine ti-a dat jeaca inapoi? il intreaba pe smecherasul de oras care ii da lui Alice o lovitura neasteptata.
-Sora ta. Este mult mai de treaba decat tine.
-Ai vorbit cu ea mai putin de 5 minute. Singurul motiv pentru care zici ca e draguta pentru ca ti-a dat jeaca inapoi.
-Reactia a ta este nepretuita. Cred ca o sa mai colaborez cu Naty in viitor.
-You are unbelievable!
Alice pleaca din clasa pentru ca are ceva de discutat cu Ema si sa afle cum a fost intalnirea ca sa isi ia gandul de la faptul ca nu se astepta ca Ryan sa aiba ajutor din interior. Stia ca Naty ii tine partea lui Ryan, dar nu se astepta sa faca asa ceva pe la spatele ei. Alice se intalneste cu Ema care era foarte fericita. Intalnirea sigur a fost un succes.
-Vroiam sa te intreb cum a fost intalnirea, dar ceva imi spune ca nu mai e cazul.
-E atat de evident?
-Da.
-Atat de evident ca faptul ca Ryan te-a suparat cu ceva?
-Ryan e doar un fel de complice. Naty i-a returnat jeaca, dar am ceva mult mai important sa iti arat.
-Tell me!
Alice scoate din banca ei un dosar. Il deschide si apare o poza cu tipul cunoscut drept Chris. Era clar ca a facut niste cercetari prea amanuntite.
-Ai prea mult timp liber. spune Ema
-Poate. Dar tipul cu care se vede prietena noastra are ochii albastri, ce fel de fan al ochilor albastri sunt eu daca nu stiu niste detalii despre el? Plus, acest tip despre care Alana nu vrea sa vorbeasca e un adevarat bad boy.
-La ce te referi?
-Credeam ca o sa aflu mai mult, dar se pare ca are o reputatie de bad boy, dar in realitate este voluntar peste tot.
CITEȘTI
The Coke Playboy
Teen FictionAceasta carte este scrisa in colaborare cu @ErikaTessCherie Totul incepe cu furtul unei sticle de Cola, cand Alice devine personajul principal at povestii chiar daca nu este foarte placuta de colectivul in care se afla baiatul care este furios si...