Luni
Another week, another day, another Monday. Ziua cea mai scurta, in acelasi timp si cea mai dificila pentru ca prima jumatate care consta in doua ore, dar prima ora este cea mai plictisitoare si parea ca nu se mai termina, a doua ora era fizica, ora la care te rugai sa nu mergi la tabla pentru ca nu aveai idee sa rezolvi problema. Ultimele doua ore erau de engleza, cele mai usoare ore. Din pacate, nu era randul lui Alice si Ema sa stea in clasa. It happens....
Anyway, Alice merge in clasa prietenelor sala unde era Ema. Ema era cu zambetul la gura, vibe-ul ei era molipsitor to say the least. Putea sa faca pe oricine sa zambeasca in secunda doi. Dayana vorbea la casti cu iubitul ei. Alana nu era in clasa
-Dayana, unde e ciocolata pe care iubi al tau mi-o datoreaza? o intreaba Alice
-Vorbeste cu el daca vrei.
-Ok.
Alice ia o casca de la Dayana si incepe sa se gandeasca la comanda pe care o sa i-o dea domnului iubi. Era usor, trebuia sa se gandeasca la ce ciocolata ar vrea. Intre timp, isi face si aparitia si Ryan care sta linistit in banca lui, nu se face simtit, cel putin pentru moment si asculta cu atentie ce zicea Alice. Mai dura ceva pana cand mica vrajitoare aka Maleficent aka Alice termina comanda care urma sa fie compusa doar din ciocolata, cel mai probabil.
-Domnul iubi, imi cam datorezi niste ciocolata si cola zero sau lime.
-Ti-o aduc lunea viitoare.
-Ok.
Alice ii da inapoi casca Dayanei si se uita la ceas. Mai aveau putin timp de stat.
-La tine totul se plateste in ciocolata si cola? o intreaba Ryan pe Alice care se gandea la ciocolata pe care iubitul Dayanei i-o datora. Era cel mai frumos gand pe care il putea avea in acel moment.
-Da.
-Ryan, daca i-ai aduce ciocolata, ar fi cea mai fericita. spune Emily
-Sa sti ca. spune Alice care era cu gandul la ciocolata.
Era o chestiune de timp pana cand iubitoarea de ciocolata o sa fie cu o ciocolata in mana pentru ca de la atata vorbit de ciocolare era asteptat ca o sa se intample. Ryan, pe de alta parte, a fost pus pe ganduri de aceasta noua informatie. Ciocolata putea sa fie raspunsul la toate problemele lui.
-Btw, nu e saptamana noastra in clasa. Plecam in internat la 15:30 si ne intoarcem la 17:30. spune Ema
Alice si Ema pleaca la ora lor chiar daca nu vroiau sa plece spre cea mai plictisitoare ora ever.
* la 15:30*
Alice si Ema intra in clasa cu ghiozdanele la spate pentru o mica oprire pana sa mearga in internat. In internat era ok, dar nu era la fel.
-Ne vedem la 17:30.
-Unde pleci? o intreaba Ryan pe Alice
-Don't worry. I will be back.
* la 17:30 *
-Vi la fete? o intreaba Alice pe Ema dupa de au iesit de la ora de engleza.
-De data asta merg acasa. See you tomorrow!
-See you tomorrow then!
Iubitoarea de ciocolata s-a intors sa le spuna clasicul "bye bye". Intra in clasa cu un zambet ca aceasta zi pe jumatate dificila, pe jumatate ok, pentru ca orele de engleza salveaza putin ziua de 4 ore.
-Succes la ultima ora! Eu, am intalnire cu niste ciocolata.
-Thanks!
Alice se indreapta spre usa, unde era si Ryan, care o astepta la usa ca un adevarat gentleman.
-Pleci daca ma pupi. mai incearca el, poate a doua oara merge.
-Va trebui sa faci mult mai mult ca sa primesti asta de la mine.
Alice iese pe usa si se indreapta spre iesirea din liceu. Ryan trebuia sa o intrebe pentru ca nu putea sa ramana fara raspuns.
-Cum as face eu asta?
Mica vrajitoare se intoarce la el si ii spune cu un zambet pe fata:
-That's not my problem.
CITEȘTI
The Coke Playboy
Roman pour AdolescentsAceasta carte este scrisa in colaborare cu @ErikaTessCherie Totul incepe cu furtul unei sticle de Cola, cand Alice devine personajul principal at povestii chiar daca nu este foarte placuta de colectivul in care se afla baiatul care este furios si...