Episodul 15

32 1 0
                                    


Valentine's Day 

   Acest episod o sa contina secvente cu evenimente din Valentine's Day. Scrieti in comentarii evenimentul preferat!

*Surpriza lui Emily 

   Alana, Ema, Alice, Dayana si Emily se gandeau toate la ce se va intampla in acea zi. Toate erau in propriile ganduri si cu ciocolata in mana cand la usa apare o persoana pe care nimeni nu credea ca o sa o vada pentru un timp, iubitul lui Emily. In fata usii clasei statea un ursulet mare de plus, un buchet de trandafiri rosii, o cutie de ciocolata Milka, preferata lui Emily si ciocolata kinder pe care i-o datora lui Alice. Toate astea il ascundeau pe omul pe care toata lumea vroia sa o vada. Emily nu se astepta la asa ceva. Ea isi ia in brate iubitul care nu se astepta sa o aibe in bratele sale atat de curand, nu se plangea de loc, dar ar fi preferat sa puna buchetul de trandafiri la o parte. Erau doar detalii pentru cei doi indragostiti. 

-Aniversare fericita, Emily! spune iubitul in timp ce isi tine in brate iubita pe care nu a vazut-o de prea mult timp. 

-Nu pot sa cred ca esti aici! spune Emily care a primit surpriza anului. Nu mai putea de fericire. 

-Nu puteam sa ratez aniversarea noastra! Aniversare fericita, Emily! 

*Intalnirea secreta a Alanei

   Lucrurile dintre Alana si bad boy-ul liceului nu s-au schimbat deloc. Inca se intalneau pe ascuns pentru ca Alana nu vroia sa le spuna prietenelor sale nimic pana cand nu stia ca este ceva serios intre cei doi. Chris, care nu era obisnuit sa faca pe romanticul, dar vroia sa incerce pentru ea pentru ca s-a saturat sa se intalneasca pe ascuns si vroia sa spuna intregii lumi ca sunt impreuna. Asa ca pentru a face asta avea de gand sa incerce cu un simplu trandafir rosu. Un gest mic, dar un gest mic poate valora mai mult decat un gest mare. 

-This is for you. spune Chris incercand sa isi stapaneasca emotiile pentru ca nu vroia ca fata pe care o place sa ii spuna nu in timp ce ii da trandafirul Alanei care este placut surprinsa. Nu credea ca Chris e genul de tip care face surprize. 

-Thank you! 

-Listen, I have been thinking of this for some time now and I just have to tell you even if it is in English because I cannot express in romanian right now. Do you want to be with me? 

Alana devine rosie la fata si ii spune:

-Yes. 

*Intalnirea Emei 

   Tatal Emei era pregatit pentru urmatoarea data cand vine Lucas la fiica sa. Nu vroia sa il lase sa plece pana cand nu vorbea cu el ca sa ii spuna niste reguli pe care trebuie sa le respecte daca vrea sa iasa la intalnire cu fata lui. Lucas nu stia la ce sa se astepte. Bietul baiat nu a avut niciodata o conversatie cu tatal unei fete cu care a fost impreuna. 

Ema este gata sa plece cu Lucas la intalnirea de Valentine's. Era foarte bucuroasa pentru ca nu stia ce aproape iubitul ei a pregatit. Lucas avea o mare surpriza pentru Ema. Stia ca Ema nu era asa de innebunita de ciocolata ca Alice. Daca vroia sa dea ciocolata, a gresit persoana. Oricat de romantic este trandafirul rosu in ziua de Valentine's, florile Emei preferate erau lalelele. El o astepta pe Ema la usa cu buchetul de flori si suna la sonerie. Usa ii este deschisa de tatal Emei. 

-Buna ziua, Domnule! Sunt Lucas si am venit sa o iau pe Ema. 

Tatal Emei il examineaza pe baiat din cap pana in picioare si nu intelegea ce ii placea fiicei sale la el si credea ca nu e destul de bun pentru fiica lui, dar asta cred totii tatii pana la urma, nu era ceva anormal. Din fericire pentru Lucas, Ema isi face aparitia si il salveaza din situatia pentru care nu era pregatit. 

The Coke PlayboyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum