-Ryan, unde esti? se intreaba Alice care il asteapta pe Ryan sa isi faca aparitia.
Nimeni nu stia de el. Era ciudat. Nu ii statea in fire sa dispara asa. Alice il asteapta in jur de 30 de minute si tot nu isi face aparitia. Pur si simplu ciudat. Alice merge spre casa unde o gaseste pe Ema in fata usii de la intrare. Alice se uita la ceas, dar era in van. Nu e de parca a uitat ca si-a facut planuri cu Ema pentru ca nu era niciun plan.
- Ema! Ce faci aici? o intreaba Alice care nu stie cum sa proceseze venire neanuntata a Emei.
- Trebuie sa iti spun ce s-a intamplat!
-Ce am ratat? intreaba Alice pe Ema care era in culmea fericirii.
-M-am logodit!
-Felicitari! ii spune Alice care nu stie cum sa proceseze aceasta veste. Trebuie sa sarbatorim!
Alice tot nu putea sa creada ca Ema s-a logodit. Vestea a surprinso si nu stie ce sa spuna. Ryan era de negasit. Nu a primit nici cel mai mult semn de viata de la el. Cineva avea de dat multe explicatii. Asta era sigur. Se face miezul noptii, iar Alice nu se poate opri din a se gandi unde este Ryan.
-Unde naiba e Ryan? se intreaba Alice cu voce tare.
-Alice! O striga Ryan de la fereastra.
Alice surprinsa de vocea pe care o aude, se ridica din pat, deschide fereastra si se uita la Ryan care arata ca un catelus. Nu stia daca sa il certe sau sa il intrebe daca s-a intamplat ceva.
-Unde ai fost toata ziua?
E clar care oarte a castigat.
-Te-am sunat. Ti-am dat mesaj. Unde ai fost?
-Am fost in misiune. spune Ryan care spera ca Alice nu e atat de suparata pe cat pare si ca nu era atat de rau. Poate putea sa ii spuna ceva care o sa faca situatia in care e. Ce ar putea sa ii spuna ca sa nu sara la gatul lui pentru absenta de care a dat dovada?
- Ce misiune?
-Ai auzit de logodna, nu-i asa?
-Da. Ce e cu ea?
-Mai bine intru ca sa iti spun.
CITEȘTI
The Coke Playboy
Teen FictionAceasta carte este scrisa in colaborare cu @ErikaTessCherie Totul incepe cu furtul unei sticle de Cola, cand Alice devine personajul principal at povestii chiar daca nu este foarte placuta de colectivul in care se afla baiatul care este furios si...