Episodul 17

30 2 0
                                    

Season 2 is here! Alice nu il poate evita pe Ryan la nesfarsit, un lucru pe care il stie foarte bine, dar cineva nu era de acord cu ce se petrecea intre cei doi...., iar Naty intalneste pe cineva special .... Before I forget, cuplul castigator este Ryan si Alice.

- Am ceva ce iti apartine, iar noi doi avem ceva de terminat, don't you think? spune Ryan care statea in fata lui Alice cu catelusul care a inceput sa dea din coada in secunda in care stapana lui a venit sa il ia.

Pana sa ii raspunda lui Ryan, care vroia sa primeasca un raspuns pentru ca nu vroia sa fie lasat cu intrebari fara raspuns si vroia sa stie unde era cu Alice, este intrerupta de o fata necunoscuta ei, dar Ryan parea ca o stie de undeva. El s-a facut alb ca varul cand a vazut-o pe fata care se apropria de cei doi.

-What the hell?! spune Ryan care arata de parca a vazut o fantoma.

-Ti-a fost dor de mine, Ryan? il intreaba fata necunoscuta care a salvat-o pe Alice intr-un fel sau altul. Ryan nu vroia sa o vada dintr-un motiv sau altul.

-Ce cauti aici? a intrebat-o Ryan care nu vroia sa o vada, dar asta o facea sa zambeasca de parca a castigat un joc.

-M-am transferat aici. Cine este ea? My replacement? You can do better, Ryan. spune ea examinand-o pe Alice din cap pana in picioare.

Agentul007 a inceput sa latre la ea cu cat se apropria mai mult de cei doi. Era mic, rau si nu o placea pe noua fata din peisaj. Bazat pe ultima replica pe care a avut-o, Alice stia cine este, ea era fost lui Ryan, Vanessa. Tot liceul stia ce s-a intamplat intre cei doi. A inceput ca un basm, dar nu s-a terminat frumos pentru nimeni. Vanessa a zis ca nu o sa se mai intoarca la acest liceu, dar dintr-un motiv sau altul, s-a intors si ii strica planurile lui Ryan din prima zi, ceea ce nu surprindea pe nimeni.

- Poftim?!! spune Alice care nu vroia sa creada ca a auzit ce tocmai a auzit. Fosta lui Ryan si-o cauta cu lumanarea.

-Vanessa, Alice. Alice, Vanessa,fosta mea pe care cred ca o sti intr-un fel sau altul.

-As vrea sa spun ca e o placere sa te cunosc. spune Vanessa

-Nu te flata singura. spune Alice

Ea isi ia catelul din bratele lui Ryan care avea o discutie de purtat cu fosta lui. Era atat de aproape sa o faca pe Alice sa ii spuna ceva, dar Vanessa s-a asigurat ca nu se intampla. In secunda in care Alice si Agentul007 pleaca, el se aproprie de Vanessa ca sa termine povestea once and for all.

-De ce esti aici?o intreaba Ryan care avea lucruri mai importante de facut.

-I want you back.

-Spune-i asta unei persoane care te crede. Nu sunt interesat. Bye, Vanessa!

Ryan pleaca sa o caute pe Alice asa ca se duce in clasa ei. Alice, pe de alta parte, era cu Ema si cu Agentul007, care urma sa isi petreaca ziua la liceu, stapana lui nu avea timp sa il duca acasa, iar pana la urma urmei, e un catelus inofensiv si foarte adorabil.

-De ce ai un caine cu tine la liceu? o intreaba Ema

-Cred ca Agentul007 s-a bagat in ghiozdanul meu si pentru ca eram grabita de dimineata si nu am observat ca ghiozdanul meu era mai greu decat este de obicei.

-Isi merita numele. That's for sure.

Intre timp, Ryan le-a gasit pe fete, dar i-a venit o idee in momentul in care a auzit ca Alice lucreaza ca o casierita.

-Btw, am primit slujba de casierita la magazinul ala. Am uitat sa iti spun.

-Congratulations!

Naty nu a putut sa stie ca sora ei inca nu era cu Ryan dupa ce a aflat ce s-a intamplat de Sfantul Valentin. Era strigator la cer pentru ea. A venit la liceu si le cauta pe Alice si Ema pentru ca trebuia sa aiba o discutie cu Ema pentru ca nu facea ceva ca sa rezolve situatia. Ea se grabea pe hol, nu se uita pe unde merge pentru ca era greu sa vada ceva pentru ca toti elevii de liceu erau mai inalti decat ea. Naty era neatenta si s-a ciocnit de David, baiatul pe care il placea de multa vreme. Ochii lui negri au pus o vraja asupra lui Naty care a uitat de ce a venit la liceu. Nu stia de ce s-a nimerit sa se ciocneasca de el, dar nu se plangea ca era David, care nu se astepta sa aiba o fata mica ca Naty in bratele lui.

The Coke PlayboyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum