Episodul Pilot

251 4 1
                                    


         Era o zi de joi ca oricare alta cand Alice vorbea cu prietenele ai care erau cu un an mai mari decat ea. Totul era normal ca in orice alta zi. Alice verifica ceasul ca sa se asigure ca nu intarzie la ora de romana. Doamna de romana intarzia in jur de 10-15 minute ceea ce facea pauza sa fie perfecta pentru discutii, barfe, glume. Emily si Alana se jucau pe telefon, iar Alice se asigura ca au penarele inchise.

   -Unde e Ema? a intrebat Dayana 

-Ema s-a dus la magazin. Poate vine dupa ora. Cat e ceasul? a intrebat Alice 

- E 17:25. spune Dayana

-Mai am timp. spune Alice cu un zambet pe buze. 

  Din spatele clasei, un blondin cu ochi albastri si prietenul lui care avea parul saten si ochii albastri care erau cu ochii in telefon si mai ridicau privirea din cand in cand. Cel care avea parul saten cu ochii albastrii o observa pe Alice care discuta cu prietenele ei si nu l-a observat la inceput pentru ca vorbea cu prietenele sale, dar misteriosul saten cu ochi albastri nu avea de gand sa ramana neobservat de catre Alice, care nu ii acorda niciun pic de atentie ceea ce el nu gasea normal pentru ca el este popular si avea foarte multe fane.

-Ai insta? o intreaba pe Alice de la celalalt capat al clasei.

Alice si-a dat ochii peste cap. 

- Ma intorc imediat. 

Si dupa s-a dus la banca tipului misterios cu ochi albastri, care avea multa incredere in el. Prea multa incredere decat era cazul, iar Alice si-a facut intrarea cu mersul ei caracteristic de model cu care o recunosteai de la o posta. La fel cum o recunosteai si dupa parul ei saten care era plin de suvite blonde si gri si cu unghiile mov, un fel de vrajitoare, dar o versiune mai draguta. 

-Esti pe on hold. i-a spus Alice tipului misterios, care nu stia ce sa spuna pentru ca nu stia ce inseamna asa ca vreo doua secunde a ramas oprit in timp, iar toata clasa a ras pentru ca nimeni nu l-a mai pus pe tipul misterios sa astepte, in special o fata. Tipul misterios era popular si in departamentul fetele, si nicio fata nu il punea sa astepte pentru ca cu acea figura de smecheras de oras cu care credea ca poate sa obtina ce vroia, oricand, oricum, de la cine vroia. 

Alice s-a intors la banca prietenelor ei ca sa termine conversatia cu ele. Lasandu-l pe tipul misterios sa o astepte cu o cola pe banca lui si pe banca prietenului lui care radea si el de faptul ca prietenul lui cel mai bun a fost pus sa astepte de catre o fata.  Alice a terminat conversatia si s-a intors la banca celor doi baieti. 

-Acum stai si pe la noi? o intreaba smecherasul de oras, cunoscut si ca Ryan. 

-Ce vrei? il intreaba Alice pe smecherasul de oras care si-a schimbat cererea. Vroia numarul de telefon. 

-Numarul de telefon. a zis Ryan cu telefonul lui in mana, pregatit sa tasteze. 

Alice nu putea sa creada schimbarea cererii si gesticula cu unghia sa ii dea telefonul. Ryan se uita la ea pentru ca nu intelegea ce voia de la el. 

In cor tot grupul lui de prieteni : DA-I TELEFONUL! 

-Lasa ca tastezs eu. zice el 

   Alice isi da ochii peste cap si ia sticla de cola pe care o avea prietenul lui pe banca si se juca cu ughiile ei mov de vrajitoare in timp ce ii zicea numarul ei de telefon. Dupa ce a terminat dictarea numarului de telefon a luat cola prietenului lui si a plecat cu ea spre clasa ei. Victima furtului de cola a incercat sa o recupereze, dar nu a reusit. 

  Hoata de cola intra in clasa ei fericita si cu cola in mana si se aseaza lange prietena ei, Ema si pune sticla de cola pe banca. 

-Trebuie sa o bem pana cand nu vin dupa mine. 

-Ai ciordit sticla? o intreaba Ema 

-Da. 

Si asa cele doua au impartit o sticla de cola pana cand a venit doamna profesor si a inceput ora. 

Scrieti in cometarii ce parere aveti! 



The Coke PlayboyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum