Noaptea deschiderii restuarantului iubitului lui Emily a fost un succes. Toata lumea vorbea despre noul restaurant din oras. Lucas era bucuros ca totul mergea bine. El avea o mare surpriza pentru Ema care nu avea nici cea mai mica idee ce o astepta. Iubitul ei a invitat-o sa vina la o adresa necusnoscuta ei si nu stia ce sa creada despre asta. A ajuns si statea in fata unui bloc. La scurt timp dupa ce a ajuns, Lucas iese din bloc cu un zambet pe fata.
-De ce m-ai adus aici? il intreaba Ema pe iubitul ei care nu vroia sa strice surpriza, dar in acelasi timp vroia sa ii dea cateva detalii.
-O sa afli in curand.
Cei doi intra in bloc, urca cateva etaje pana cand Lucas se opreste in fata unei usi. El incepe sa caute ceva, iar Ema nu mai putea sa astepte. Misterul devenea prea mare si nu ii placea sa astepte in general.
-Ce facem aici? isi intreaba Ema iubitul care a gasit ceea ce cauta.
-O secunda.
Lucas deschide usa apartamentului. Cei doi intra in apartamentul spatios. Ema nu a obtinut un raspuns care sa ii convina asa ca isi intreaba iubitul din nou.
-Ce facem aici?
-Acest loc este noua noastra casa. spune Lucas cu un zambet pe fata.
-Noastra?
-Pai, speram ca daca vrei cel putin sa ai propria cheie ca sa vi cand vrei. Nu neaparat sa locuim impreuna inca.
Ema isi pune bratele in jurul gatului lui Lucas, se ridica pe varfuri si isi pupa iubitul care era pur si simplu un dragut care merita pupat. Lucas stia ca ii era foarte greu iubitei sale sa nu il pupe in aceste momente in care ii facea surprize.
-What do you think?
-I think that you want the key. spune Lucas inainte sa isi sarute iubita. Nu doar Ema putea sa faca asta.
*La scoala*
Alice intra in liceu si da nas in nas cu David care nu vroia sa se intalneasca cu Alice atat de curand tinad cont de cum s-a terminat intalnirea lui cu Naty. Alice nu vroia sa isi inceapa ziua cu potentialul iubit al surorii sale. Intr-un fel sentimentul era reciproc.
-Hi, David!
-Hi, Alice!
Vanessa intra in peisaj, stand intre cei doi, se uita la Alice care isi da ochii peste cap la vederea ei, iar David nu stia in ce era bagat, dar stia ca vrea sa iasa din situatia respectiva cat mai curand posibil.
-Dupa ce ca il ai pe Ryan la degetul mic, ii mai ai si pe el?! Nu iti este de ajuns?
David nu stia cum sa plece, iar Alice nu stia cum sa scape de Vanessa, care nu stia ce vorbeste. Ceea ce a spus era complet neadevarat.
-Believe what you want.
Vanessa pleaca, iar David pleaca si el cu prima ocazie.
-Naty chiar te place. Ai face bine sa o suni pentru ca nu poti sa o saruti si sa nu faci nimic dupa de parca nu s-a intamplat.
David se intoarce la Alice care este printre ultimele persoane care ar trebui sa vorbeasca despre asta pentru ca ce se petrece intre ea si Ryan nu era un secret.
-O zici de parca ce s-a intamplat de Valentine's nu s-a intamplat pana la urma. And you made my day. I like Naty too. And I suppose that you want to see Ryan after this and he is not here.
-I don't want to see him right now.
David pleaca si este inlocuit de Ema care apare cu un zambet mare pe fata ceea ce nu era nou, dar zambetul acela era diferit intr-un fel. It was something she couldn't quite put her finger on so she had to ask.
-Ce am ratat?
-Nimic.....
-Nu pacalesti pe nimeni. Daca nu imi spui... O sa imi fac propriul scenariu si nu cred ca vrei asta.
-Fine! Lucas mi-a dat cheia de la noul lui apartament.
-Tot ce aud este ca trebuie sa dam o petrecere de casa noua pentru Lucas.
-I like the way you are thinking.
*La restaurant*
Dupa ore, Alice merge la restaurantul lui Andrei ca sa ii ceara niste explicatii domnului Ryan care s-a facut scump la vedere. Trebuia sa stia ce altceva a mai spus. Il gaseste pe Ryan la bar, curatand pahare, ia un loc si comanda.
-Un gin tonic, te rog.
Ryan, care a pus in miscare planul B, care era un plan simplu, dar cu impact. Dupa cum aratau lucrurile, planul B a fost un succes, iar Alice nu avea nici cea mai mica idee ca planul lui a putut sa fie atat de simplu.
-Coming right up! Why are you here? Did you miss me?
-Nu sunt aici pentru asta. Plus, nu vreau sa iti dau un motiv sa te umfli in pene.
-I am really offended. Dupa ce ca imi folosesti buzele dupa bunul plac, imi mai zici si asta. Sunt o victima!
-Ryan, esti cea mai mare victima din istorie.
CITEȘTI
The Coke Playboy
Teen FictionAceasta carte este scrisa in colaborare cu @ErikaTessCherie Totul incepe cu furtul unei sticle de Cola, cand Alice devine personajul principal at povestii chiar daca nu este foarte placuta de colectivul in care se afla baiatul care este furios si...