Sezon 1 - Başlangıç - 1.Sayfa

33 3 0
                                    

Sene 2003'tü . Havadaki yağmurları izlerken zaman bir türlü geçmek bilmiyordu . Korkmaya başlamıştım biraz da . Annem ve babam ne zaman gelecek hiçbir fikrim yoktu . Ev telefonundan sürekli babamı arıyordum fakat bir türlü açmıyordu . Bir süre daha bekledikten sonra kapıya polisler geldi ve içeri girdiler . Babam ve annemin nerde olduğunu sordum . Polisler bana nazik bir dille vefat ettiklerini söyledi . Bir 5 dakika olayın şokunu atlatamadım ardından da ağlamaya başladım . Beni yetimhaneye aldılar ve reşit olana kadar orda kaldım . Reşit olduktan sonra üniversiteye başladım . 4 sene orda okudum ve bir kız arkadaş edindim . Adı Sally . Benim gibi bir ispanyol erkeği değil , bir ingiliz kızı . Benim adım ise Alvaro Lorente , 1995'te doğdum . Rahmetli annemin adı Vanessa , rahmetli babamın adı ise Sergio . Üniversiteyi bitirdikten sonra Sally ile bir eve taşındım ve bir kedi aldık . Bölümünü bitirdiğim kostüm tasarımcısı oldum . Sally ise bir doktor yani hala tıp okuyor . Los Angeles'ta yaşıyoruz . Son 3 yıldır 6 çeşit dövüş sanatı dersi alıyorum çünkü çocukken bir dövüşçü olmak isterdim . 2017 senesine kadar hayatım böyle geçti . Fakat 2018 yılı , benim dönüm noktamdı . 2018 Nisan ayında, bana e-posta üzerinden bir iş teklifi geldi . Savaş filmi için kostüm gerekiyormuş . Ben de kabul ettim . Geceyi gündüze katarak aralıksız çalıştım . Paramı aldım ve gecenin karanlığında eve doğru yürümeye başladım .

TommyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin