Issız bir sokaktan geçerken kenarda 3 tane adam gördüm . Daha da dikkatli baktım . Bir adamın çantasını almaya çalışıyorlardı . Montum ve cebimdeki her şeyi çöp kutusunun altına sakladım ve gizlice adamların arkasına doğru gittim . Onlara adamı bırakmalarını söyledim fakat onlar benimle alay etti ama bir şans daha verdim ve daha sinirli bir sesle birdaha adamı bırakmalarını söyledim . Adam , hayır'ın h'sini söylemeden yüzüne tekmeyi yapıştırdım . Solumda kalan adamı ise bayılttım fakat diğer adam montundan silahını çıkarttı ve adama ateş etti . Ellerim ve ayaklarım titremeye başladı . Üzüntünün ve sinirin verdiği etkiyle adamı öldüresiye dövdüm . Bayılttığım adamın telefonundan ambulansı aradım . Paramı ve montumu alarak eve kaçtım . Eve gittiğimde Sally'nin yüzüne bakmaya utandım . Sally bana ne olduğunu sordu . Bende yalan söyledim . İşte o günden sonra her şey değişmişti . Artık insanlara yardım etmeye karar vermiştim . Ölen adamın kimliğinden adına bakmıştım . O adı hiç unutmuyorum " Tommy " . Kendime Tommy lakabını verdim çünkü suçlular birdaha bu adı hiç unutmasın diye . 2018'in Kasım ayında , bir çete ile kavgaya girdim . Sekiz kişiydiler . Öyle üzerime bir ceket , bir de pantolon giyip dövüşe gitmiyordum . Yüzüme bandana takıp , ellerime ise dikenli eldiven takıp suçlularla dövüşmeye gidiyordum . Belli ki aldığım dövüş dersleri ilk kez hayatıma bir şey katmayı başarmıştı . Çetedeki sekiz kişi ikiye ayrıldı . Yani dördü solumda , dördü ise sağımda pozisyon aldı . İki taraf da üzerime doğru koşmaya başladı . Tam üzerime geldiklerinde geriye doğru takla attım ve birbirlerine çarptılar . Tam sersemledikleri anda eldivenin dikeniyle yüzlerine vurdum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tommy
FantasyKüçüklükten beri dövüşçü olmak isteyen bir çocuğun , erken yaşta yetim kalması ve kahramanlığa başlama sürecini konu alan fantastik bir roman .