Sezon 3 - Brilanshion Gizemi - 2.Sayfa

5 0 0
                                    

Uzun bir süre çatıştık . Artık Flowis'in hançeri kırılmaya başlamış , Luis'in cephanesi tükenmiş , John , havadan saldırdığı için epey yorulmuştu . Ben ise tüm gücümle ona vuruyordum fakat ona hiçbir zarar vermiyordu . Red Thunder gülmeye başladı . " Gerçekten beni yeneceğinizi düşünmediniz değil mi ? " dedi ve bizi değişik bir yere gönderdi . Flowis buranın kendi evreni olduğunu söyledi . Fakat Luis ve John yanımızda değildi . Galiba onlar hala benim evrenimdeydi . Geceyi terk edilmiş bir köyde geçirdik . Sabah olduğunda , yemek bulmak için dışarı çıktık . Üzerimizde garip bir bulut vardı . Ve birden gökyüzü kapkara oldu . Tüm çiçekler soldu ve yarasalar ortaya çıktı . Flowis endişelenmeye başladı . Bende biraz korkmuştum . Hala Luis ve John'u düşünüyordum . Flowis bana , " Eğer Craudis , seni ele geçirmeye çalışırsa beni almasını söyle . Seninle savaşmak istemiyorum ! " dedi . Dediğinden hiçbir şey anlamamıştım . Craudis de kimdi ? Birden bulutlardan biri belirdi . Bize , " Demek yüce Red Thunder ile karşılaşmaya cüret ettiniz ! " dedi ve çok hızlı bir şekilde üzerimize gelmeye başladı . Galiba o Craudis'di . Üzerine atladım ve kanadından tutup sert bir şekilde onu yere fırlattım . Ancak beni yakaladı ve kafamı taşa doğru vurmaya başladı . Yüzüm kanamaya başlamıştı . Flowis onun sağ kanadını hançeriyle kesti . Flowis'e sanki birşey olmuştu . Galiba Craudis , onun zihnine girmişti . Craudis bir anda asasını bana doğrulttu . Flowis ona saldırmaya çalıştı fakat Craudis ona sert bir yumruk attı ve Flowis yere çakıldı . Birden havada bir portal açıldı . İçindeki ise Red Thunder'dı ve Craudis'e durmasını söyledi . Ancak Flowis , kafasına hançerini attı ve ...

TommyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin