Sezon 2 - Mesai'ye Dönüş - 1.Sayfa

9 1 0
                                    

Tarih 2019 Aralık . 6 aydır hayatım sakin geçiyor . Suçlularla artık polisler ilgileniyor . Sally ile 2 ay önce ayrıldık . Onunla fazla ilgilenmemeye başlamıştım . Artık stresden 2 kilo aldım . Kostümümü rafa kaldırdım . Orchroc'tan hiç haber alamadım . Galiba gerçekten ölmüştü . Saat 18.45 oldu ve televizyondan haberleri açtım . Haberler bir tek : Ekonomi , Siyaset , Ticaret , Cinayet ve daha fazla Cinayet"di . Ama televizyona bir haber çıktı . " Şehire saldıran bu yaratık gerçek mi? yoksa propaganda mı ? " . İlk baktığımda Orchroc zannetim ama bu şey daha uzun , daha kaslı ve daha güçlü biriydi . Onu durdurmam lazımdı . Ama yardım almalıydım . Geçen sefer Orchroc'u alt ederken çok zorlanmıştım . İnternette benim gibi birileri varmı diye araştırdım . Ama kimseyi bulamadım . Sosyal medyada gizli bir hesaptan bir yazı paylaştım . " Gelin o pis yaratığı beraber yenelim ! Bana ulaşmak için lütfen mesaj atın  " . Fakat kimse yazmadı ve televizyon izlemeye başladım . Bir an daldım ve gözümü açtığımda dağlık bir alandaydım . Gökyüzü ve taşlar kırmızı renkteydi hatta koyu bir kırmızı . Sanki burası cehennemdi ama ne ateş vardı ne de zebaniler . Etrafta sadece kızıl yıldırımlar vardı . Biraz daha ilerledim ve şehire saldıran yaratık bir tahtta oturuyordu . Daha da garibi önünde diz çöken biri vardı ve o kişi de Orchroc'tu !

TommyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin