Sezon 3 - Brilanshion Gizemi - 5.Sayfa

4 0 0
                                    

" Bunu size söyleyemem " dedi . Ona tam " Neden " diyecekken , " Yeter ! " diye bağırdı ve bize lacivert renkte bir ışın attı . Onda bir tane daha brilanshion vardı ! Sinirli bir şekilde uçtu ve " Sabahtan beri benden ne öğrenmeye çalışıyorsunuz ! Kötü mü olduğumu düşünüyorsunuz ? Bende Brilanshion Force'un üyesiyim . Birlikte , brilanshionları kötü amaçlar için kullanmak isteyenleri durduruyoruz . Peki ya sizin derdiniz ne ! diye bağırdı . Ona " Red Thunder " dedim . John ona , " Eee . Bizden misin ? " dedi . Vincent , " Alçak bir hırsız olsan da . Büyük bir zevkle " dedi ve John'la el sıkıştı . Bana , telefon numarasını verdi . Sonra da " Eğer birşey olursa ara " diyerek ziyaretçilerine selam vermeye gitti . John'la binadan çıkıp , eve gittik . Luis'e olanları anlatır anlatmaz , odasına gidip tüm cephanesini çıkardı ve " Planı ne zaman yapıyoruz ? " dedi . John'da aynısını sordu . Ama  bu sefer plan yapmayacaktım . Başka birşey gerekiyordu . Bir taktik . Onlara , " Biz bugüne kadar , Red Thunder'ın karşısına hep bir planla çıktık ama o bizi her seferinde alt üst etti . Ben bir daha bunu göze alamam . Plan değil taktik yapacağız " dedim . Onlarda bu fikre olumlu baktı . Sabah oldu ve telefonumdan Vincent'ı aradım . Ona , bir taktik yapacağımızı ve onunda fikilerine ihtiyacımız olduğunu söyleyerek evime çağırdım . Bana , " Yarım saate oradayım " dedi ve telefonu kapattı . Aradan tam yarım saat geçtiğinde , kapı çaldı ve gelen oydu . Gelirken iki poşet dolusu yiyecek ile gelmişti . Kahvaltı ettik ve bir taktik yapmaya başladık . Onun tüm zayıflıklarına göre hazırlanmış , harikulade bir taktik olmuştu . Vincent'a , ' Eee kendine bir lakap buldun mu ? " dedim . O , " Ruby , sadece Ruby " dedi ve bir anda kapı çaldı .

TommyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin