Sezon 2 - Mesai'ye Dönüş - 5.Sayfa

4 1 0
                                    

Luis'e " Acaba şuan birisi o brilanshion'ı kullanıyor mu ? " dedim . Luis " Bence araştırmalıyız " dedi . Bende " Nasıl bulacağız ki onu ? " dedim . O da bilmediğini söyledi . Akşam oldu ve Luis evine gitti . Televizyondan haberleri açtım . Bir haber gördüm . " Washington'da bir varlık havada uçarken görüntülendi " yazıyordu . Hatta uçarken , ellerinden ve ayaklarından alevler çıkıyordu . Acaba bu kişi brilanshion'a mı sahipti ? İnternetten daha net bir fotoğrafını buldum . Yakınlaştırınca , bir kostüm giydiğini ve kostümünde bir logo olduğunu farkettim . Kostüm giyip dışarda kahramanlık yapan bir tek ben değilmişim . Ama bu adam bir kahraman mıydı ? Yoksa bir kötü mü ? Bunu anlamanın tek bir yolu vardı . Hemen Luis'i aradım ve bulduğum şeyleri tek tek ona anlattım . Bu arada Flowis hala buraya gelmemişti . Umarım başına birşey gelmemiştir . Luis'le bir plan yaptık . İnternete o adamın Los Angeles'a gelmesi için bir kampanya başlattık ve Los Angeles'lılar bu kampanyaya yoğun destek verdi . Luis ile ıssız bir sokağa gittik ve sürekli güncel haberlere baktık . En sonunda " Washington'da ki uçan adam az önce Los Angeles'da görüldü " diye bir haber çıktı . Plan takır takır işliyordu . O adamın tüm şehiri gezeceğini biliyorduk . Bu yüzden Luis silahını çıkardı ve durmadan ateş etmeye başladı . Ceplerinde yığınlarca mermi vardı . Havadan , kayan yıldız gibi birşey geliyordu ve bu oydu ! Planımız işe yaramıştı . Silah seslerini duyunca geleceğini tahmin etmiştik . Adam sokağa inip Luis'e baktı . Tam Luis'e ışın atacakken ...

TommyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin