Tüm çeteleri , hırsızları , suçluları rahatlıkla alt ediyordum . Ama bu durum 2019'un Ocak ayında sona erdi . Onunla karşılaşmıştım . Yüce Orchroc . Geçen sene Kasım ayındaki adam bana " O bir insan değil " demişti . Meğerse haklıymış . Bir gün bir banka soygunu oldu . Bende durdurmaya gittim . Adamları etkisizleştirdim , kostümümü çıkardım ve gece yine eve doğru gitmeye başladım . Issız bir sokağa girdim . Karşıma kafasına kask takmış , mor şalvarlı , durduğu yerden mor dumanlar yayan bir soytarı çıktı . Ona kim olduğunu sordum . O bana " Benim adım yüce Orchroc , bir daha adamlarımı durduramayacaksın " dedi ve dövüşmeye başladık ama kostümüm üzerimde değildi . O da çok güçlüydü . O bana yumruk atıyordu fakat ben ona hiçbir şey yapamıyordum . Beni 6 metre ilerideki duvara fırlattı . Çantam yere düşüp yırtılmıştı ve kostümün parçaları yere düşmüştü . Hemen fırsattan yararlandım ve eldiveni taktım . Karşı karşıya geldik ve bir süre bakıştıktan sonra benden ne istediğini sordum . O " Asıl sen benden ne istiyorsun " diyerek saldırıya geçti . Tam bana vuracakken kenara doğru eğildim ve kaskının arkasına vurdum . Kaskından mor dumanlar çıkmaya başladı . Bana " bunu ödeyeceksin " dedi ve her yere buhar yaydı . Buhar ortadan kalktığında ise ortadan kaybolmuştu . Onun yüzünden Sally'nin mezuniyet partisini kaçırmıştım . Eve gittim ve internetten Orchroc'u araştırdım . Ama hiçbir yerde izi yoktu . 2 ay boyunca hiçbir şey değişmedi . Herşey aynıydı . Mayıs ayında annemin mezarına gittim . Babamın mezarı yoktu çünkü bana cesedinin bulunamadığını söylemişlerdi . Annemin mezarına bir gül bıraktım ve eve gittim . Fakat evde kimse yoktu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tommy
FantasíaKüçüklükten beri dövüşçü olmak isteyen bir çocuğun , erken yaşta yetim kalması ve kahramanlığa başlama sürecini konu alan fantastik bir roman .