Sezon 3 - Brilanshion Gizemi - 3.Sayfa

5 0 0
                                    

Red Thunder , hançeri tutup ikiye ayırdı . Flowis'in brilanshionına sahip olmuştu . Red Thunder , Elenna'yı aldı ve Flowis'e " Söyle bakalım yarı tanrı . Alvaro mu ? Yoksa Elenna mı ? " dedi . Flowis çok çaresiz bakıyordu . Ona " Aptal yaratık onları bırak beni al ! " dedi ve gözünden yaş akmaya başladı . Flowis'e beni seçmesini söyledim . Elenna ise " Beni seç Flowis" dedi . Ama Flowis onu seçti . Red Thunder , " Sürprizi söylemeyi unuttum . Onu sen öldüreceksin ! " diye bağırdı . Flowis ağlaya ağlaya onu öldürdü . " Hayır ! " diye haykırdım . Birden Craudis ile Red Thunder ortadan kayboldu . Saat çok geç oldu ve bir portal açıldı . Portaldakiler John ve Luis'di . Los Angeles'a geri döndük . Eczaneden malzeme alıp , yaralarımızı sardık . Luis'e nasıl kurtulduklarını sordum . Luis bana " O şerefiz bize önemsiz olduğumuzu söyledi ve bir portal açıp gitti " dedi . Saat , gece 2 olduğunda , kafa dağıtmaya bir gece kulübüne gittik . Flowis hala acı çekiyordu . 1 hafta boyunca hiçbir olay yaşanmadı . Fakat bir gün Flowis , Luis ile kavga etmeye başladı . Sanırım birbirlerine küfür ettikleri için kavga ediyorlardı . Onları ayırırken Flowis'i ittim ve duvara yapıştı . Flowis " Gerçekten beni hiç anlamıyorsunuz ! " dedi ve evden çıktı . Bir plan yapmamız gerekiyordu . İleri zamanda ne olacağını hiç bilmiyorduk . Onlara Vincent Ruby'le görüşmemiz gerektiğini söyledim . Onlarda bu fikri onayladı . Vincent Ruby'le ilgili tüm güncel haberleri araştırdık . Ve en sonunda bir yılbaşı yemeği düzenlediğini bulduk . Daha da iyisi yılbaşı yarındı . Anlamıştım ki bu yılbaşını da kahramanlık yaparak geçirecektim . Ama anlamadığım bir şey vardı . Bu Vincent Ruby brilanshionları nerden biliyordu ve nasıl bulmuştu ? Bu soruların cevaplarını yarın alacaktım .

TommyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin