Sezon 1 - Başlangıç - 3.Sayfa

13 1 0
                                    

Çeteden iki kişi silahlarını çıkardı . Tam beni vuracakken eğildim ve adam , arkadaşını vurdu . Adamın üzerine doğru dikkatlice geldim ve silahını elinden alıp kabzasıyla başının arkasına vurdum . Sekiz kişiden altı kişi kaldı . Uzun bir süre çatıştık ve altı kişiden beşini etkisizleştirdim . Kalan bir kişiyi ise sorguya çektim . Ve çete liderinin kim olduğunu sordum . Söylememekte kararlıydı . Eldivenimin dikenini karnına sapladım ve yaraya bastırdım . Bir süre direndi ama en sonunda " O bir insan değil " dedi ve bayıldı . Anlayamamıştım . Mutant mıydı ? Yoksa bir uzaylı mı ? Bir süre böyle saçmalamaya başladım ve eve gittim . Çok yaralanmıştım . O kumaştan şey beni korumuyordu . Kostüm değişmeliydim . Ama ne kostümü olacaktı ? Kostüm tasarımcısı olduğum için evimde her malzeme vardı . Konseptini düşünmeye başladım . Tam o sırada kedim odama girdi ve bir fikir buldum ! Kostüm kedi konseptli olacaktı . Eldivenimdeki dikenlerde bu konsepte uyuyordu ama dikenleri pençeye çevirmeliydim . Bunun için dikenleri tırnağıma takmam gerekti . Büyük bir delilik yapıp tırnağımın dipteki kısımlarına çok güçlü bir mıknatıs taktım . Canım çok yandı ama direndim . Uzman bir kişiye mıknatısla uyumlu on adet çok keskin bir pençe yaptırdım . Bulmak için çok uğraşsamda kostümü , çelik yelek kumaşı ile yaptım . Kostüme desenler çizdim ve ortasına şekilli bir Tommy'nin " T " harfini koydum . Tek eksik maskeydi . Bandana hiç korumuyordu . Tek görevi kimliğimi gizlemekti . Bunun için kafamın tamamını kapatacak , sadece ağız , burun ve göz kısmı açık olacak bir maske yapmaya karar verdim . Maskeyi de çelik yelek kumaşından yaptım yani artık yıkılmam çok zordu .

TommyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin