Masanın üstünde bir not vardı . Notta " Sana bunu ödeyeceksin demiştim . Ama ödemeyi senden alacağımı söylemedim . Eğer bir tanecik sevgilini görmek istiyorsan adresdeki yere gel - ABD , Los Angeles , Eski Alışveriş Merkezi , No : 342 - Sevgilerle Orchroc " yazıyordu . Artık bu son damlaydı . Kostümümü giydim ve adrese gittim . İçeriye on kişi girdi ve hepsi silahlıydı . Ya bu son dövüşümdü yada Orchroc'un ziyaret ettiği son yer burası olacaktı . İçeriye girenleri alt ettim ve bir kapıya doğru ilerledim . Her adımımda Sally'ye birşey olacak diye daha da korkuyordum . Kapıyı açtım ve içeride Orchroc vardı fakat yalnızdı . Sally'nin nerede olduğunu sordum ama sustu ve bir şey demedi . Telefonum çalmaya başladı . Arayan ise Sally'di . Telefonu açtım ve bana eve ne zaman geleceğimi sordu . Kekeleyerek " 1 saate geliyorum hayatım ' dedim ve kapattım . Çok şaşırmıştım . Onu yarım saat önce aradığımda ulaşılamıyordu . Her şeyi Orchroc ayarlamıştı . Beni ayağına getirebilmek için işe Sally'yi olaya karıştırdı . Sinirli bir şekilde , Orchroc'a doğru koşmaya başladım . Bana morumsu bir lazer attı . Lazerin üstünden geçtim ve Orchroc'un kaskına bir yumruk attım . Ama kaskında anlayamadığım bir kalkan vardı . Yumruğu attığım anda geriye doğru savruldum . Elim çok acımıştı ve kafamdan kan gelmeye başlamıştı . Ama artık onu durdurmalıydım . Pençemle karnına doğru vurdum ve karnı kanamaya başladı . Kanı lacivert renkteydi . Ona " Her nerden geldiysen oraya geri dön ! " dedim . Tam tekme atacakken , bacağımdan tuttu ve beni yerlere doğru vurmaya başladı . Sanki üzerimden arabalar geçiyor gibiydi . Beni her yere vuruşunda Sally'yi görüyordum . Sonra annemi ve babamı gördüm . Yanlarına gitmek istedim ama beni engellediler . Onlara " Sizi çok özledim , bırakın da geleyim " dedim . Onlar bana " Bak oğlum , sen bizi en sonunda göreceksin ama o kız seni bir daha göremeyecek . Git ve onu koru. " diyip gittiler . Bir anda gözümü açtım ve Orchroc'un yüzüne bir tekme attım . Ardından pençemi onun karnına saplayıp , sırtından çıkardım ve sonra kolumu geri çektim . Sancılar içinde bana " Sen de benimle aynı kaderi paylaşacaksın ! " diyip sustu ve öldü . Ona " İyiler her zaman kazanır dostum " dedim ve gittim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tommy
FantasyKüçüklükten beri dövüşçü olmak isteyen bir çocuğun , erken yaşta yetim kalması ve kahramanlığa başlama sürecini konu alan fantastik bir roman .