Sezon 2 - Mesai'ye Dönüş - 2.Sayfa

5 1 0
                                    

Sessizce yanlarına doğru gittim ve birden yaratık , " Orada seni göremeyeceğimi mi sandın evlat ? " dedi . Ben de " Seni tanımıyorum ama Orchroc'la ne alakan var ? " dedim . O ise " O beceriksiz 6 ay önce öldü . Ben bir tek onun ruhunu esir aldım . " dedi . Ona kim olduğunu sordum . O " Benim adım Red Thunder , sen de Tommy'sin yoksa Alvaro'mu demeliyim ! " dedi ve birden uyandım . Herşey rüyaydı . Nasıl rüyamda onunla konuştuğumu hiç anlamamıştım . Bu sefer düşmanım daha sağlamdı . Galiba ,Orchroc'u dünyaya getiren Red Thunder'dı . Yataktan kalktım , mutfağa gittim ve kahvaltı ettim . Bilgisayarı açtım , ardından da sosyal medyadan bir haber varmı diye baktım . Bir adamın bana bir adres attığını gördüm . Adamın adı " Luis Larson " du . Ona sosyal medyadan , kim olduğunu sordum . O sadece bana " Açıklarım " dedi ve çevrimdışı oldu . Kostümümü çantama koyup zaman kaybetmeden evden çıktım . Adresdeki yerin içine girdim ve bir süre bekledim . En sonunda yandaki kapıdan bir adam geldi ve bana " Eee , amacın ne ? " dedi . Bende 6 ay önce insanlara yardım ettiğimi söyledim . Ona kim olduğunu sordum . O , eski bir ajan olduğunu söyledi . Yetkili kişilerin dediğini yapmadığı için 5 yıl önce kovulmuş . Profesyonel bir silahşörmüş . 1 veya 2 saat boyunca tartıştık . Bir plan yaptık ve oradan çıkıp , eve doğru gitmeye başladım . Yolda Sally'yi gördüm . Ağlıyordu . Yanına gittim ve ona ne olduğunu sordum . O bana annesinin vefat ettiğini söyledi . Onu evime götürdüm ve uyudum . Ancak bu sefer kabus görmedim . Uyandığımda Sally'nin yattığı odaya gittim ve uzun bir süre ona baktım .

TommyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin