5.BLM

66 5 4
                                    

Hiçbir şey benim zannettiğim gibi değilmiş meğerse...

Herşeyi en başa sarıyoruz.. Benim diğer şubeye gidişime..

Ben pek onun farkına varmasam da o benim ilk gelişimde beni hemen farketmiş..Hatta görür görmez hoşlanmış..

Meğer benim onun için hayal ettiğim herşeyi o da benim için hayal etmiş.. Konuşmalarımızda bahsettiği o hayalindeki kız hep benmişim.. Ve maalesef ben onun beni kardeşi gibi gördüğünü düşünürken o da benim onu abi olarak gördüğümü düşünmüş..

Birbirimizin hayallerini kurmuş ama birbirimizden habersiz öylece üzülmüş, öylece sevmişiz..

Onun bana ''seni istemeye geldiklerinde damadi yakma" diye sitem edişlerini hatırlıyorum.. Ne kadar körmüşüm meğer.. Sonradan oturup konuşmalarımızı tekrar okuduğumda herşeyi farkettim.. Verdiği kız profili bana aitmis meğer hep kendi kendimi kıskanmışım.. Gerçe farkettimki bende çok iyi kaçmışım.. Bilmeden onun canını çok yakmışım.. Ona kendi ağzımla "abi" demişim, "eğer biri beni istemeye gelirse onun videosunu ilk sana atacağım" demişim.. Aslında bende herşeyi beni sevmediğini zannettiğim için yapmışım..

Ben onunla denk gelmenin hayallerini kurarken o da benimle denk gelmeyi istiyormuş..Ben onu kıskandırmaya çalışırken aslinda sadece mutlu olmamı istemiş ve aslında çokta kıskanmış..

Şimdi keske zamanı geriye almış olabilseydim..Ona ilk açılma kararı aldığımda herşeyi söylerdim..Ondan kaçmaya çalışmaz onu anlamaya çalışırdım.. Sonradan okuduğumda farkettiğim herşeyi önceden farketmeyi dilerdim.. Onu avm'de ziyaret ettiğimde çıkarken ona bakabilmeyi isterdim çünkü onun da bana baktığını görürmüşüm..Ona asla ''abi" demez hatta yaşın önemli olmadığını söylerdim.. Korkularını öğrenip onları yok etmeye çalışırdım.. Önce kendim ona YARA BANDI olmaya çalışırdım.. O zaman yaptığım hiçbir hatayı yapmaz onu daha çok mutlu edebilirdim..

Onu mutlu etmek istiyorum çünkü o güldüğü zaman dudaklarının kenarında belki gamzeleri yok ama ay çizgilerim var orada.. Gökyüzünde milyon tane yıldız ama tek 1 tane ay var.. Tek fark gökyüzünün ayı gündüz bitince çıkıyor işte benim ayım da o gülünce ortaya çıkıyor..Ve bence ben en özel aya sahibim çünkü sadece bana ait...

Çokta duygusal aslında en ufacık bir olayda ağlayabilir.. Erkekler ağlamaz diyorlar evet belki erkekler ağlamaz ama adam olanlar sevdiğini kaybedecek diye ağlarlar, sevdiği ağladı diye ağlarlar.. Gerçe onun ağlamasından hoşlanmıyorum ama ağlarsa bile balık olup gözyaşlarında yaşamak isterdim..

Çayını 2 şekerli, kahvesini şekerli, ayranı koyu ve tuzlu içer..Yumurtayı kayısı kıvamında ve haşlanmış yer.. Et ve tavuk yemeklerini cok sever.. Patlıcan,kabak bakla ve pirasayi sevmez ama yaparsan hayır demez.. Çocuk gibi köfte ve patates hastasıdır.. Film izlemeye bayılır.. Genelde oturmak mı yatmak mı diye sorarsanız kesinlikle yatmayı seçer.. Sağ gözünün üzerinde çocukluktan kalma ufak bir yara var..Yine dudağının sol tarafının üzerinde çocukluktan kalma bir yara daha var..Gülünce gözlerinin kenarında 4 adet çizgi oluşur ve gözleri neredeyse yok denecek kadar kısılır.. Dudaklarının kenarlarinda da ölünce gömülmek isteyeceğim kadar güzel ay çizgileri oluşur.. Lunaparklardan pek hoşlanmaz ama normal çocuk parklarını çok sever.. Uzun ve ince parmakları var ama onda cok güzel duruyor.. Maalesef biraz fazla sevecen aynı bebek sever gibi seviyor.. Çok çocuksu benim içimdeki çocuğu da o yüzden o fethetti.. Dalga geçilmesinden nefret eder ama şakaların hepsini kaldirabilir.. Çok fazla duygusal ve romantik çünkü sevince dibine kadar sevebilen biri.. Karşısındaki kişiyi sevse bile onun üzülmemesi uğruna kendisini mahveder.. Çok fazla kıskanç yanından normal olarak bir erkek geçse bile seni diğer tarafa çeker, bir başka erkek seni görmesin diye sana barikat kurar.. Çok fazla sahiplenir.. Çok fazla korumacıdır.. Seni senden daha fazla düşünür ama kendine pek fazla dikkat etmez.. Soğuğun ona işlemeyeceğini düşünür ama aslında üşür.. Yağmur veya rüzgara yakalanınca hemen hastalanır.. En çok gömlek giymeyi sever.. Kamuflaj kıyafetlerine bayılır.. Beşiktaş sever.. Yalandan nefret eder.. Ailesi özellikle annesi onun herşeyi.. Sevdiği insanlarla didişmeyi, onlarla uğraşmayı çok sever.. Hatta sevgisini böyle belli eder.. Uzaktan herkese soğuk gözükür ama pamuk gibi yumuşacık kalbi var onu tanımayan kimse bunu farketmez.. Resim yapmak en büyük yeteneği.. Sevse bile sevdiği kıza ümit vermemek adına onunla bile ilgilenmez.. Playstation oynamaya özellikle arabave savaş oyunlarına bayılır.. Birini kırmaktan özellikle bir kızı kırmaktan nefret eder.. Baharı çok sever.. Bebekleri çok sever hiç dayanamaz çocukla çocuk olur.. Yapabileceği birşey varsa yapar ama yapamazsa asla yaparim diyemez.. Söz verirse kesinlikle tutar.. Zorla birşey asla yaptıramazsınız.. Keçi gibi inatçıdır.. Siyah ve beyazın uyumunu cok sever.. Denizi izlemeyi cok sever çünkü huzur vermesini seviyor.. Biraz deli doludur.. Çok fazla utangaçtır.. Ne derdiniz olursa olsun ona anlatabilirsiniz çok iyi bir dinleyicidir ve size çok iyi tavsiyeler verir. Çok anlayışlıdır sizi asla zor durumda birakmak istemez.. Kendinden önce size öncelik verir.. Çok çabuk güvenip bağlanır.. Ama bitirirse komple bitirir..Çizgilerine dokunmadığınız sürece size asla zarar vermez.. Çokta güzel Kur'an okur birkaç kez denk geldim ve büyülendim telaffuzuna.. Eğer sinirliyse veya üzgünse konuşamaz, diyecek birşey bulamaz sadece susar.. Ve eğer sevdiği insan üzmüşse nefes alamaz ve üşür bu yüzden genelde çaresiz kaldığını düşünür ağlar.. Ama ona sarıldığınızda herşeyi unutur ve eskisi gibi mutlu olur..

Benim kelimerle anlatabildiğim şeyler bu kadar.. Onu size anlatmaya devam edersem asla bitmez bunlar sadece 3te 1i.. Tıpkı ona olan sevgim gibi..Çok hata yaptım ama onu gerçekten çok fazla seviyorum..

DUYGULARIMA ESIR OLUYORUM ONU GÖRÜNCE, INSAN BIN KERE YANIYOR BIR KERE SEVINCE..

YARA BANDI OLMAK ZOR ZANAAT AMA O HAKEDİYOR OLMAYI..

''YaRa BaNDı''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin