Aşk bir kelebeğin bir günlük ömrüne benzer herseyi bir günde yaşamak isteyecek kadar hevesli olursunuz ama en az bir serçenin ağlayınca başına ne geleceğini bile bile ağlaması kadar da tehlikeli bir oyundur ki serçeler ağlarsa ÖLÜRLER..
Küçükken hep kelebeklere özenirdim..
O kadar guzellerdi ki bence kelebeklere hayran olmayan yoktur.. Ne zaman bir kelebek görsem onun elime konmasını isterdim çünkü onlari yakından görmek çok güzeldi.. Kanatları heralde hiçbir hayvanın sahip olamayacağı kadar güzellikten yapılmış bir hayvandı..
Taki birgün bir kelebeğe dokunmaya çalışırken anneannemin ''Bırak uçsun.." demesine kadar..
Kelebekler zaten 1 gün yaşarlarmış ve onlara dokununca kanatları çok naif olduğu için genelde hemen zarar görürler ve maalesef canları kanatlarında olduğu içinde ölme ihtimalleri de yüksek..
Ben kelebek olsam ve 1 gün geçirme şansı verilse ona konar ve ondan hiç gitmez ölene kadar onun yanında dururdum.. Belki beni hiç fark etmezdi ya da hiç sevmezdi ama ben yine de onun etrafından başka bir yere gitmek istemezdim.. Hatta bana dokununca canımın yanmasını geçtim öleceğimi bile bilsem mutlu olurdum..
Hatta sadece kelebek degil ağlayınca öleceğini bilen serçe misali yine de ağlayarak sevdim..
Insan öleceğini bile bile ölüme ya da onu öldürene aşık olur muydu?
Ben oldum..
Ben bir serçe ya da kelebek değilim ama onu bir serçenin ölümü göze alması kadar çok,bir kelebeğin herşeyi olan kanatlarından bir adamın onu sevmesi uğruna vazgeçecek kadar çok sevdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
''YaRa BaNDı''
Romance"Baştan Başa Yara Dolu Olan Bir Kız Çocuğu ve Ona Yara Bandi Olmak Isteyen Bir Adamın; => HİKAYESİ.." Olaylarin hiçbiri kurgu degil tamamen gercektir..Yaşanmış bir hikayedir.. Bizim Hi...