8.BLM

35 3 2
                                    

Zamanında bir söz okudum; "AŞK: karşındakiye kişiye onu mahvetme imkani vermek ama onu asla kullanmayacağına güvenmektir.."

Gozlerinizi kapayın ve kendinizi ıssız bir ormanda hayal edin.. Ama birinden kaçıyorsunuz ve onunda kim olduğunu bilmiyorsunuz aslında göremiyorsunuz. Gittiğiniz yolu bilmiyorsunuz, nerede olduğunuzu bilmiyorsunuz.. Kısaca tamamen bir bilinmezliğin içinde kalıyorsunuz.. Aşkta böyledir aslında karşınızdaki kişiyle ilgili hiçbir şeyden tam olarak emin olamazsınız..

Siz ormanın içerisinde koştururken korktuğunuz birçok şeyle de karşı karşıya kalırsınız.. Ama nasıl oluyorsa bir müddet sonra korktuğunuz herşey yerle bir oluyor tıpkı sevdiğiniz zaman hiçbir olumsuz şeyi görmediğiniz ya da sevginiz ağır basınca unuttuğunuz gibi..

Bir uçurumun kenarına geldiğinizi düşünün.. Artık sizin için yolun sonu, adım attığınız dakika uçurumdan düşeceksiniz.. Sizi kimin takip ettiğini de merak ediyorsunuz ama korkunuz da ağır basmaktadır ve o kişi de size adım adım yaklaşmakta.. Karşınızda sevdiğiniz adam dursa ne yapardınız?

Sizi uçurumdan itebilme ihtimali olduğunu bilseniz bile ona güvenir miydiniz?

Ya da bile bile siz mi kendinizi uçurumdan atardınız?

Ben aylarca bu çelişkiyi yaşadım.. Açıkçası ben kendimi uçurumdan atacak kadar da cesaretli olamadım, ona gidecek kadar da cesaretli olamadım...

Ama artık bir karar da vermeniz gerek..

Ben önce ona güvenmeyi seçtim.. Güvendim de ama beni uçurumdan atabilme ihtimali, beni mahfedebilme ihtimali de çok yüksekti.. O yüzden yine de kendimi uçurumdan da atmayı düşündüm ki attım da ama ölmedim çünkü kurtarıldım..

Ben ona defalarca açılmayı planladım ama hep ölmekten korktum.. Açıldığım zaman ise beni uçurumdan atacağını düşünüp kendi kendimi uçurumdan attım ama beni yine o kurtardı ve yeter artık aldığın yaralar demişti.. O zaman anladım ben doğru adama güvenmiştim.. Belki bazenler yine korkularım oluyor ama o benim bütün korkularımı yerle bir ediyor..

Bir ara kapkara olan o
orman şimdi günlük güneşlik..
O ıssız olan orman neşe dolu kahkahalarla dolu.. Kaçmak istediğim o adam şimdi hiç yanından ayrılmak istemediğim
o adam..

Yollarını bilmediğiniz
o orman gözleriniz kapalı olsa
bile tanıyabileceğiniz orman olmuştur.. Çünkü bilirsiniz
o orman; aslında sizdiniz..


''YaRa BaNDı''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin