Néhány, a mai résszel kapcsolatos kép.
Ja, és a fenti is.Seo szemszöge :
Jimin. Nos igen. Már legalább háromszor volt nálunk az elmúlt időben nekem segíteni. Nagyon sokat haladtam az anyaggal és jobban meg is ismertem a srácot aki segített. Elképesztő kedves és figyelmes. Nagyon megkedveltem. Na de nem félreérteni. Nem tetszik, csak lehet hogy fog. Sőt. Tuti.
Ami Jungkookot illeti, nos igen. Eléggé elvan magába. De amikor Jimin is itt van akkor állandóan minket figyel. Mintha valami védelmező lenne.
Sétáknál először féltem hogy el fog szökni megint. De ez nem történt meg. Általában velem alszik az ágyamban.-Kookie gyere ide !-hívtam magamhoz.- Adok kaját. - csak a házi kosztot eszi ez a kis mocsok. A táp vagy a konzerv szóba sem jöhet.
-Jungkook ! Gyere !-hívtam magamhoz másodjára is, de ekkor már a tekintetemmel is keresni kezdtem. Bágyadtan sétált felém. -Mi a baj ? Fáradt vagy ? Kimenjünk az erdőbe ? Van kedved sétálni ?-de semmi heves reakciót nem mutatott. Még egy farok csóválást sem kaptam. Miután megette, nem nêzett ki túl jól, úgyhogy csak leültem mellé és simogattam a hátát míg el nem aludt.
Nem foglalkoztam vele különösebben.Pedig kellett volna...
Felmentem a szobámba és vártam hogy Jimin végre megjelenjen. És mintha csak ki kellett volna mondanom magamban, csengettek. És wow. Ő volt. Ki hitte volna, Kook is feljött. De még mindig nem nézett ki valami épen. Csak felmászott az ágyamra és lefeküdt. Meg sem mozdult.
Mi szépen el matekozgattunk a kedves "tanárúrral". Csak úgy röpült az idő.-Jaaaaa!- csaptam homlokomra.
-Na ! Érted már ?- egy hatalmasat bólintottam, nagy mosollyal az arcomon.- Szuper !-mosolyodott el ő is.
- Hozok valamit inni. Te kérsz valamit ?
-Öhm.. mi van?- vakargatta kínosan a tarkóját amit nem nagyon értettem.
-Hát... Van sima víz, szénsavas víz, baracklé, narancslé és sprite.-soroltam fel a választékot.
-Akkor egy pohár sprite ot kérnék ha lehet.
YOU ARE READING
Édes gazdám (JJK ff. Befejezett)
FanfictionGondolkodtál már azon, hogy milyen lenne egy állat testébe bújni? Bármi is legyen a válaszod, Jungkook most testközelből is megtapasztalhatta ezt. Ráadásul annak a lánynak lett a kedvence, aki már évek óta szerelmes volt belé, az ő tudta nélkül. Jun...