15.rész

300 21 0
                                    

Seo szemszöge:

Nincs velem. Nincs mellettem. Már rég hazaértünk. Az ágyamban forgolódok mert nem tudok aludni. Állandó jelleggel folynak a könnyeim. Nem bírom abba hagyni a sírást. Elvesztettem...

Miután még három órát döglöttem, felkeltem az ágyamból és a padlást céloztam meg. Mindig ide jövök ha valami bánt, vagy letört vagyok. Hogy miért ? Hát azért mert ki lehet mászni a tetőre. Az egyetlen menedékem. A ég amelyen ezernyi fénylő pontocska helyezkedik el, ezzel beragyogva az éjszaka sötétét.

Mit kezdjek most magammal ?
Hangosat sóhajtottam majd nem érdekelve hogy a tetőn vagyok, elaludtam. Másnap a szüleim ordibálására keltem.

-SEO ! SEO !

-Jól van! Megyek már !-kiáltottam vissza. Nem is értem hogy hogyan tudtam a ház tetején aludni egy szem pléddel.

-Kicsim ! Egy fiú keres ! -Jimin ? Mit keres ő itt ?

-Megyek ! Mond meg neki hogy 10 perc !- visszamásztam a szobámba és valami emberszerű lényt varázsoltam magamból.

-Jimin !- szóltam hozzá.- Hát te ?

-Gondoltam meglátogatlak. Nem tanulás céljával jöttem nyugi !- küldött felém egy mosolyt. A szobámba mentünk ahol én az ágyon, Jimin pedig a székemen foglalt helyet.

-Végül akkor...?

-Igen... Elaltatták...- mondtam nagyon halkan a szőnyegeket vizslatva.

-Sajnálom...

-Igen. Én is.

-Seo. Ha valamiben a segítségedre lehetek, tényleg csak egy szavadba kerül és..

-Köszönöm.- szipogtam.- Akkor lehet egy kérésem ?

-Persze.

-Megölelsz ?- néztem félre szégyenlősen.
Felállt és megölelt. Mellkasába bújva élveztem az illatát és a védelmező karjait amelyek most az én testemet ölelték körbe. Biztonságban éreztem magam. Egy percre elfelejtettem mindent. De tényleg mindent.

-Seo..

-Igen ?- kérdeztem majd egy nagyot szippantottam az illatából.

-Nem jönnél el velem moziba pénteken ?- Ez. Most. Komoly ?! Az imént Park Jimin randizni hívott ? Jól hallottam ? - S-Seo..? - kissé bizonytalannak hallottam. Bizonyára azért ilyen mert már három perce csak itt álldogálunk csendben mert képtelen voltam válaszolni. Én Jungkookot szeretem. De abban is biztos vagyok hogy Jimin nekem nem közömbös. És mivel Jungkook....

-Igen. - el akart tolni magától de mivel egy paradicsom színével vetekedett a fejem, ezért inkább csak szorosabban bújtam hozzá izmos mellkasához.

Utána még egy darabig kínosan elbeszélgettünk.

-Akkor pénteken.- mosolygott rám az ajtóban álló fiú.

-Pénteken.- viszonoztam gesztusát.
Most van szerda. Valamiért úgy érzem mintha megcsalnám Jungkookot.

-Hállló csajszi ! Mi a szitu ?

-Jimin egy háromnegyed órával ezelőtt hívott el randizni !-mondtam boldogan Minának.

-Úristen ! De ezzel nem csalod meg JK..?

-Te jó ég Mina ! Én is ezen gondolkodtam... De ezt inkább csak tegyük félre....jó ?

-Rendben. Na de akkor holnap mindent mesélj el !

-Igen is !

Hamar eljött a péntek. Én meg már 1 órával Jimin érkezése előtt itt állok a szekrényem előtt és fogalmam sincs hogy mit vegyek fel. Végtére is nem csicsáztam ki magam. Egy egyszerű fekete farmer, egy fehér Nike cipő és egy pasztel kék lógósabb pólót vettem fel.

-Szia !-köszöntött a tetőtől talpig feketébe burkolózó fiú.

-Hali !

-Indulhatunk ?

-Természetesen. - busz segítségével jutottunk el célpontunkig, majd miután megbeszéltünk hogy mit nézünk, Jimin lelkére kötöttem hogy ne vegyen semmi kaját amíg nem jövök vissza a mosdóból, mert azt én fizetem hamár a jegyeket ő állta. De a jobb fülén 20-al be, a balon 180-nal ki, ugyan is amikor kijöttem, két hatalmas doboz popcornt szorongatott a kezében, mellette közepes méretű kólákkal.

-Jimin !-fújtattam egyet az említett felé felfújt arcal.- Megbeszéltünk valamit!

-Nem beszéltük meg. Csak mondtad. Én nem reagáltam tehát nem egyeztem bele.-mosolygott felém amitől a szemei két kis csíkká alakultak ez pedig nagyon aranyossá tette őt.

-De akkor most kifizetem.- kezdem közeledni felé és szemébe nézve vettem elő pénztárcámat hogy kifizessem.

-Ki van zárva. Én hoztalak el randizni szóval én állom a költségeket.- magam is tisztában voltam azzal hogy randitunk csak nem úgy hívott el hogy "eljössz velem egy randira" és így kevésbé gondoltam annak de most fülig pirultam ahogy kimondta. Kislányos zavaromban hirtelen szóhoz sem jutottam és a földet kezdtem pásztázni a szememmel.

Megnéztük a filmet. Nagyon jól szórakoztam Jiminnel. Aznap semmi nem létezett számomra csak ő.

Boldogan mentem haza, de ez nem tartott sokáig. Otthon minden Kookra emlékeztetett. Még a fürdőkád is, amiben most éppen áztatom magam.

Hajat mostam és elmentem lefeküdni aludni. Jiminen járt az eszem, és a mai napon. De valami ott motoszkált a fejemben még mielőtt elaludtam volna. És ez a valami Jungkook volt.

--------------------------------------------
-Tudod én...
-Jungkook.....
-Mi van ?
-Jungkook...-mondtam. -Jungkook...- a nyakába borulva sírtam el magam. - Annyira hiányzol ! Annyira nagyon...- zokogtam mellkasába.
-Tessék ? Dehát én élek...




Hali ! Itt lenne egy újabb rész !
Köszönöm ha elolvastad ! Remélem tetszett ! :)

Édes gazdám (JJK ff. Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang