19.rész~VÉGE

381 21 6
                                    

Seo szemszöge:

-Seo !-hallottam meg szerelmem hangját. Szememmel keresni kezdtem az illetőt. Hamar meg is találtam. Nagyban integetett nekem a vonatállomás peronán. Rögtön felé futottam mire kitárta karjait. Kezeimet nyaka köré, lábamat dereka köré fontam. Szorosan ölelt magához. Beszippantottam illatát. Már egy hónapja hogy utoljára láttam. Nagyon hiányzott. Hatalmas mosollyal az arcomon másztam le róla és  néztem szemébe. Kezei derekamon pihentek miközben egyre közeledett, és a végén megcsókolt. Lágy volt, kedves, és birtokló is egyben. Imádtam minden pillanatát az életemnek amit vele töltöttem. Eltelt egy év, és mindketten leérettségiztünk. Jungkookék ugyan vidéken maradtak, sokszor látogattam meg, ahogy ő is engem. Mivel mind a ketten egy egyetemre jelentkezünk, úgy döntöttünk közösen bérlünk majd egy kis szöuli lakást. Borzasztóan boldog vagyok a mostani életemben.

-Arra gondoltam hogy elmehetnénk valahova.- váltam el tőle. Kezünket összekulcsolva indultunk el gyalog a házuk felé. Nem volt messze, sétálva egy fél óra.

-Én már ki is találtam hogy hova.-nézett rám sunyin. Ötletem sem volt hogy mire gondolhat. Így rákérdeztem.

-Na és, hova ?- nem mondott semmit, csak szemtelenül elmosolyodott. -Mond el !-könyörögtem neki.

-Az titok.- arcomat felfújva engedtem el kezét és előrerohantam, mint aki megsértődött. Magam mögött hallottam hogy utánam fut, de arra nem számítottam hogy derekamat megragadja és megpörget a levegőben.

-Jungkook ! Tegyél le !-mondtam nevetve.

-Igen is főnökasszony !-tett le óvatosan a földesútra. Belékarolva hajtottam fejem a vállára. -Fáradt vagy cica ?- tette kezét az arcomra, mire csukott szemmel belebújtam tenyerébe és bólintottam.- Rendben. Akkor mielőtt elindulunk arra a bizonyos helyre, alszunk egyet. Mit szólsz ?

-Ez egy csodálatos ötlet.

-Eme csodálatos elme szüleménye volt.- mutatott büszkén magára, mire elnevettem magam és megpusziltam arcát. Amikor a házukhoz értünk, köszöntem szüleinek, akikkel azóta is nagyon jóban vagyok, és mondhatni hogy szoros kapcsolatot ápolunk.

-Jungkook ! Nem baj ha lefürdök alvás előtt ? A vonaton nagyon meleg volt és leizzadtam. Volt vagy negyven fok és nem volt légkondi.-meséltem el neki a borzalmas utazási körülményeim.

-Fürödhetek veled ?-kérdezte kutya szemekkel. Megforgattam szemeim és mosolyogva mondtam hogy "igen". Amennyire én nem gondoltam komolyan, ő annál inkább igen. Nem hittem hogy tényleg velem fog fürdeni. Megengedtem a kádban a vizet. Megvártam míg jó nagy hab lesz a meleg víz tetején és csak aztán öltöztem le és ültem be. Kopogás nélkül nyitott be barátom, mire rögtön magam elé húztam lábaim. Homárokat megszégyenítően vörös lettem, és ha lehet ez még fokozódott amikor elkezdett levetkőzni. Rögtön elkaptam tekintetem róla.

-Azt hittem hogy viccelsz. -vizsgáltam a falon lévő csempét.

-Pedig én komolyan gondoltam. Előrébb csúszol ?-szó nélkül tettem amit mondott. Lassan beült mögém. Lábait mellettem kinyújtotta. Hátamon megéreztem mellkasát, míg hasamon kezeit. Nem felljebb, nem lentebb, a hasamon. -Nagyon szeretleeek !-suttogta fülembe. Nekidőltem és fejemet arca felé fordítva nyomtam rá egy puszit.

-Én is.- már nem voltam annyira zavarban így kinyújtottam lábaim. A lényeget a habtól úgysem láthatja.
Vagy egy fél órán keresztül áztunk a vízben. Jungkook megmosta a hátam, ahogy én is az övét, aztán nem tudtam megúszni azt, hogy ki kelljen előtte szállnom. Legalább is ezt hittem. Nem akartam megmozdulni. Jungkook felsóhajtott.

-Ennyire nem akarod ?- kérdezte, mire megráztam a fejem. Szó nélkül szállt ki és tekert dereka köré egy törölközőt. Aztán egy nagyobbat megfogott, és két fülénél megfogva tárta szét felém. Felálltam. Kook nem nézett rám, nem akart ennél is jobban zavarba hozni, ami miatt hálás voltam neki. El akartam venni a kezéből az anyagot, de mielőtt még ezt megtehettem volna, ő megölelve csinálta meg helyettem. Fejemet nyakhajlatába hajtottam és egy apró csókot nyomtam vékony bőrére.
Ezek után megtörölköztünk és felvettünk egy kényelmes melegítőt. Jól esett befeküdni az ágyba, aminek Jungkook illata volt mindenütt.

-Szeretem az illatod.-mondtam halkan amikor megéreztem hogy bemászik mellém. Nem válaszolt, csak megölelt. -Ahhh... Ébresztőt be kéne állítani hogy ne aludjunk túl sokat.- nyögtem fel ahogy arra gondoltam hogy ki kell másznom barátom karjai közül a telefonomért.

-Már megtettem.-suttogta. Egy másodpercre rá már egyenletesen szuszogott amit megmosolyogtam és én is belevetettem magam az álmok világába.

-Seo... Kellj fel, indulunk. -mondta Kook gyengéden ébresztgetve engem.

-Fáradt vagyoook...- nyöszörögtem félálomban.

Nagy nehezen, de elindultunk arra a bizonyos helyre. Jungkook vezetett, én pedig izgatottan vártam hogy hova visz. Amikor megláttam, ledöbbenve néztem rá.

-Te...most..... Komolyan elhoztál egy vidámparkba ?!- kérdeztem. Szegénykém rögtön elfehéredett.

-Nem tetszik ?-kérdezte szomorúan. Elmosolyodva öleltem meg áthajolva az ülésen.

-Imádom ! Már nagyon rég nem voltam ilyen helyen.- mondtam mosolyogva és izgatottan szálltam ki a kocsiból.

Szinte mindenre felrángattam szegény Kookot. A hullámvasútra vagy ötször felültem, ha nem hatszor. De a hetet is megmerném kockáztatni.

-Kérsz vatta cukrot ?- kérdezte mosolyogva a mellettem sétáló, aki ugyan úgy élvezte az egészet.

-Igen ! Kaphatok áfonyásat ?

Amíg a sorban álltunk, pont besötétedett annyira hogy felkapcsolják az esti világítást. Valami hihetetlenül nézett ki az egész hely. Mindenhol színes fények, feliratok, vidám gyerekek és ennek tetejébe finom illatok szállingóznak a levegőben. Miután megettük az édességet amit kikértünk, úgy döntöttünk hogy felülünk a talán legfényesebb és legszebb dologra a vidámparkban. Az óriáskerékre. Amikor annak a tetején voltunk, tűzijátékot lőttek az égbe.

-Hát nem gyönyörű ?-kérdeztem csillogó tekintettel, Jungkookra nézve. A válasza erre egy lágy csók volt amit boldogan fogadtam.

-Örökké szeretni fogsz, Jungkook ?

-Igen. Mert te vagy az én Édes gazdám.



Sziasztok ! Itt lenne az utolsó rész. Nagyon köszönöm annak aki olvasta ezt a történetet és várta a részeket ! Azon kívül nagyon hálás vagyok azoknak akik kommenteltek vagy vote-oltak ! Már kinn van a legújabb ficim Pológus-a ha valakinek kedve támadna egy Yoongis fanfictiont elolvasni ! Köszönöm hogy itt voltatok !

 Nagyon köszönöm annak aki olvasta ezt a történetet és várta a részeket ! Azon kívül nagyon hálás vagyok azoknak akik kommenteltek vagy vote-oltak ! Már kinn van a legújabb ficim Pológus-a ha valakinek kedve támadna egy Yoongis fanfictiont elolvas...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Édes gazdám (JJK ff. Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora