Seo szemszöge:-Jungkook... Miért nem akarsz visszajönni hozzám...?- kérdeztem szomorúan.
Minél közelebb mentem hozzá, ő annál jobban hátrált. És a végén...Jungkook szemszöge:
-Jungkook... Miért nem akarsz visszajönni hozzám...?- kérdezte Seo tőlem szomorúan. Minél közelebb jött, én annál jobban hátráltam. És a végén. Elfutottam. Hallottam ahogy utánam kiabál. Azt is hallottam hogy utánam fut, majd elesik. De egyszerűen. Nem tudtam visszafordulni. Én csak... Vissza akarom kapni a régi életem. Újra két lábon akarok állni, emberként. Énekelni, táncolni, ez volt az életem. És most ? Egy négylábon járó korcs lettem aki a földről eszik és pórázzal vezetik. Ha egy hangot ki is tudok magamból préselni, rám szólnak hogy ne ugassak. Elegem van. Nincs semmi bajom Seoékkal. De nem bírom. Ki kell derítenem hogy vissza tudok e térni a valódi testembe.
Seo szemszöge:
Elment. És ha most elment... Nem is fog visszajönni. Az avarban hevertem, a színpompás levelek között. Máskor ezt élveztem volna. De most... Csak összegömbölyödtem és sírtam.
Egy 10 perc után elindultam haza, hisz hamarosan este nyolc. Az erdő szélénél még egyszer, utoljára visszanéztem. Majd elindultam haza. Az szívem szakadt meg Jungkookért. De ha tényleg nem szeret nálunk lenni, akkor legközelebb erőszakkal megfogjuk és...Jungkook szemszöge:
Már 5 napja annak hogy találkoztam vele. Már nagyon éhes vagyok, de nincs mit tenni. Talán ha éhen halok, akkor visszatérek a testembe. De ha meghaltam valóban, akkor nincs értelme ennek az egésznek. Akkor inkább csak megvárom míg elpusztulok.
Most egy erdő melletti utcában vagyok.
Az egyik villanyoszlopon, egy lapra lettem figyelmes:Egy kölyök Border Collie t keresünk. A Jungkook névre hallgat. Erőteljes fekete fehér a bundája. Ha látják valahol, kérjük hívja a _____________ számot. Köszönjük.
Szóval keresnek. Most úgy érzem magam mint egy bűnöző akit köröznek. Egyszer csak hátulról valaki erőteljesen rámfogott.
-Most megvagy !- hallottam meg Taehyung hangját. Egy kötelet kötött a nyakörvemre és úgy cibált egészen az otthonukig. Mert én nem itt lakom.
Amikor átléptük a küszöböt, Tae elkiáltotta magát hogy "megtaláltam Kookot". Mindenki azonnal körémgyűlt. Seo szorosan magához ölelve sírt és azt mondogatta hogy "nagyon hiányoztál" meg azt hogy "buta kutya". Nem is tudtam hogy kutyaként ennyire szeret.Adtak enni, majd arra lettem figyelmes hogy a lány anyja valakivel halkan beszél telefonon, de csak a beszélgetés végét sikerült elcsípnem.
-Igen. A lányunk is így döntött. Igen. Sajnálom. Köszönöm. Viszhall.- majd lerakta és rámnézett szomorúan. Legugolt elém. - Tudod te, hogy mennyit sírt Seo? Szinte semmit nem aludt miattad. A szívem szakadt meg amikor elmesélte hogy otthagytad. Mintha a szívét millió darabra törték volna össze. -mondta, és mintha bennem is megmozdult volna valami.
Másnap az egész család készülődött, kivéve Seo.
-Hol van a húgom?- kérdezte Tae.
-Azt mondta hogy nem akarja végignêzni.-válaszolt neki az apja.
De mit nem akar vêgignézni ?
-Gyere ide Kook. - hívott oda magához a ház asszonya, és egy pórázt aggatott a nyakamba. Majd elindultunk kifelé.
Sétálni megyünk ? És Seo ezt nem akarta végignézni? Na várjunk. Miért megyünk a kocsi felé és miért ülünk be. Jaaa.... Biztos oltás meg ilyesmi.
Nem sokáig mentünk, és amikor megérkeztünk, akkor esett le, hogy mi bizony nem az állatorvosnál vagyunk, hanem ott, ahol kutyaként megszülettem.
Ugye...nem...?Egy szempillantás alatt elintéztek mindent, és csak arra eszméletm fel, hogy az autó újra elindul. De most nélkülem. Itt hagytak. Visszahoztak. Seo ezt nem akarta végignézni. A szívem összeszorult. Mi lesz most velem ?
-Szóval nem szerettél ott lenni...- jelentette ki az ottani gazda.- Mond csak. Mi nem tetszett ? Az hogy van egy szerető család körülötted ? Hogy van aki ételt italt ad ? Hogy van aki elvisz sétálni a szabadba ? Hogy támaszt nyújthattál egy összetört lánynak aki most még jobban szét fog esni nélküled ? Mond csak... Miért ?
És ekkor leesett. Hogy azért hoztak vissza, mert azt hitték hogy nem érzem jól magamat.
Sziasztok !
Ma (is) unatkoztam úgyhogy folytattam a storyt.
Köszi annak aki elolvasta!
Remélem tetszett.
ESTÁS LEYENDO
Édes gazdám (JJK ff. Befejezett)
FanficGondolkodtál már azon, hogy milyen lenne egy állat testébe bújni? Bármi is legyen a válaszod, Jungkook most testközelből is megtapasztalhatta ezt. Ráadásul annak a lánynak lett a kedvence, aki már évek óta szerelmes volt belé, az ő tudta nélkül. Jun...