Atsushi: Chłopaki, dostaliśmy pytania od fanów i mobilizuję was do odpowiedzi.
Kunikida: Zmobilizowałbyś Dazai'a, żeby przyszedł do biura, a nie się pierdołami zajmujesz.
Chuuya: Jaki % tych pytań jest do Dazai'a i ma w sobie słowo ''samobójstwo''?
Atsushi: Jakby wam to powiedzieć...
Chuuya: Tyle mi wystarczy. Wypowiedź się łajzo i będziemy mieć to z głowy.
Dazai: Widzę, że od początku dnia o mnie mówicie, przyjaciele ^^
Dazai: A więc najchętniej popełniłbym samobójstwo z każdą z was, ale niestety musimy mieć family friendly content i muszę sprawę przemilczeć.
Dazai: (dzwońcie jak coś)
Atsushi: Pytają się też, czy jesteś hetero czy homo?
Dazai: Zależy, kto pyta. Dla moich fanek mogę być nawet aseksualny, jeżeli zechcą.
Akutagawa: Te pytania są naprawdę, czy je sobie wymyślasz, żeby poznać orientacje Dazai'a?
Kunikida: Atsushi nie jest taki sprytny.
Atsushi: Dziękuję...
Atsushi: Yosano, możesz wyleczyć nasze czytelniczki z lenistwa?
Yosano: Niektórych rzeczy nie jest w stanie uleczyć nawet współczesna medycyna lub moja zdolność...
Atsushi: Panie Mori, czy zmacał Pan Dazai'a, jak był młody?
Dazai: Następne pytanie.
Mori: Ale ja chciałem odpowiedzieć :((
Dazai: Mamy mieć family friendly content, więc powinniśmy Cię stąd wyrzucić.
Fukuzawa: Tak samo jak 1/3 grupki.
Atsushi: Chuuya, wylałbyś 5 butelek ulubionego wina, żeby chociaż trochę urosnąć?
Chuuya: Nie muszę rosnąć, mam normalny wzrost.
Dazai: Przestań się okłamywać, a wszystko stanie się prostsze...
Chuuya: Zależy ile. Jeżeli miałbym powyżej 170 cm to tak.
Atsushi: Ranpo, dlaczego jesteś karłem?
Ranpo: Co Ty napisałeś?
Ranpo: Moi znajomi z policji Cię dojadą frajerze.
Atsushi: Ale to naprawdę nie moje pytania!
Ranpo: Twój los został już przesądzony.
Akutagawa: Może przyjdę na Twój pogrzeb, żeby go zrujnować.
Atsushi: Niech szef albo Kunikida to czyta, bo zaraz cały czat i biuro będzie chciało mnie zabić.
Kunikida: Chuuya, dlaczego w dziewiątym odcinku drugiego sezonu walnąłeś żołnierzami o ziemię z dystansu, skoro Twoja zdolność grawitacji działa poprzez dotyk?
Chuuya: Czy my kiedyś przestaniemy łamać czwartą ścianę?
Ranpo: Nie po to zostałeś narysowany i napisany, żeby narzekać. Od tego mamy Atsushiego w retrospekcjach.
CZYTASZ
BSD na Messengerze
De TodoDazai jest osobą, która bardzo często się nudzi i zazwyczaj się obija. Nie byłoby to żadnym problemem, gdyby wtedy nie wpadał na głupie pomysły... Najwyżej: #23 humor